Gjest Adobyen Skrevet 16. september 2022 #5021 Del Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Hva med Karri Jaquesson? Huff 👎 Den klarer jeg ikke uansett. Det har vært stille derifra en stund nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #5022 Del Skrevet 16. september 2022 Adobyen skrev (Akkurat nå): Huff 👎 Den klarer jeg ikke uansett. Det har vært stille derifra en stund nå. Jeg likte henne best når hun var en treningsguru på god morgen norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 16. september 2022 #5023 Del Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg likte henne best når hun var en treningsguru på god morgen norge Ja, det var før hun ble gal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2022 #5024 Del Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg likte henne best når hun var en treningsguru på god morgen norge Ja hun var hot 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2022 #5025 Del Skrevet 16. september 2022 Adobyen skrev (Akkurat nå): Ja, det var før hun ble gal. Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #5026 Del Skrevet 16. september 2022 Adobyen skrev (10 minutter siden): Ja, det var før hun ble gal. Jeg fant et bilde fra tidlig nittitallet hvor jeg prøvde å gjøre en av øvelsene hennes rett foran TV-en hvor man kan se at hun gjør det samme 😅 jeg var sånn 3 da Entern skrev (10 minutter siden): Ja hun var hot 😍 Hun ser forøvrig bra ut nå også egentlig men jeg klarer ikke å tenke på henne på en sånn måte slik som hun oppfører seg, og så er hun litt for gammel for meg 😅 20 år eldre kunne liksom gått fint men 30 år eldre det blir for mye for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 16. september 2022 #5027 Del Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Jeg fant et bilde fra tidlig nittitallet hvor jeg prøvde å gjøre en av øvelsene hennes rett foran TV-en hvor man kan se at hun gjør det samme 😅 jeg var sånn 3 da Hun ser forøvrig bra ut nå også egentlig men jeg klarer ikke å tenke på henne på en sånn måte slik som hun oppfører seg, og så er hun litt for gammel for meg 😅 20 år eldre kunne liksom gått fint men 30 år eldre det blir for mye for meg Husker du Farmen kjendis 2017. Ser på nettet: Kari Jaquesson ble første deltaker ut av Farmen kjendis. Før den tid rakk hun å krangle med tre av de andre deltakerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #5028 Del Skrevet 16. september 2022 (endret) Agent smith skrev (2 timer siden): Håper det ikke er en metafor Nei åt det på ordentlig! og hvit sjokoladecremaux med krystallisert hvit sjokolade og lime-sorbet og tindvedsaus Endret 16. september 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #5029 Del Skrevet 16. september 2022 Adobyen skrev (14 minutter siden): Husker du Farmen kjendis 2017. Ser på nettet: Kari Jaquesson ble første deltaker ut av Farmen kjendis. Før den tid rakk hun å krangle med tre av de andre deltakerne. Vanskelig å glemme var slik jeg virkelig fikk sett hvordan hun hadde endret seg, var morsom drama da mellom hun og lothepus 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #5030 Del Skrevet 16. september 2022 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Nei åt det på ordentlig! og hvit sjokoladecremaux med krystallisert hvit sjokolade og lime-sorbet og tindvedsaus Sossesnobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #5031 Del Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (18 minutter siden): Sossesnobb Jeg vet. Og jeg elsker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2022 #5032 Del Skrevet 17. september 2022 Altså.. om man ikke kan kommentere bildetråden mer (🤬)… så poster vi bilder her folkens, her er alt lov. 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. september 2022 #5033 Del Skrevet 17. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Altså.. om man ikke kan kommentere bildetråden mer (🤬)… så poster vi bilder her folkens, her er alt lov. 👍🏻 Er så gale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2022 #5034 Del Skrevet 17. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Er så gale Kanskje jeg kan kommentere på ipad og ta bilde av kommentaren med mobil? 😂 #løsningsorientert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. september 2022 #5035 Del Skrevet 17. september 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Kanskje jeg kan kommentere på ipad og ta bilde av kommentaren med mobil? 😂 #løsningsorientert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 17. september 2022 #5036 Del Skrevet 17. september 2022 Cid skrev (2 timer siden): 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. september 2022 #5037 Del Skrevet 17. september 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): 😆 Første gangen jeg har brukt den gif-en selv, jeg har sett den bli brukt i utallige YouTube videoer i løpet av årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 17. september 2022 #5038 Del Skrevet 17. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Første gangen jeg har brukt den gif-en selv, jeg har sett den bli brukt i utallige YouTube videoer i løpet av årene Den var fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2022 #5039 Del Skrevet 17. september 2022 Dagen hittil: 2 kopper kaffe 2 knekkebrød Litt gryterett 1 observert hund, ikke naboens. 1 sammenbrudd 3 verandaturer for frisk luft. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 17. september 2022 #5040 Del Skrevet 17. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Dagen hittil: 2 kopper kaffe 2 knekkebrød Litt gryterett 1 observert hund, ikke naboens. 1 sammenbrudd 3 verandaturer for frisk luft. Høres bra ut, bortsett fra sammenbruddet såklart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå