Entern Skrevet 16. september 2022 #5001 Del Skrevet 16. september 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Tartar er rått og finhakket🤪😶 Og ikke helt min greie faktisk 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #5002 Del Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Og ikke helt min greie faktisk 😅 Det går bra! @Adobyen gets me🙂👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2022 #5003 Del Skrevet 16. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Det går bra! @Adobyen gets me🙂👍 Jeg liker rå mat men rå kjøttdeig altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #5004 Del Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (8 minutter siden): Nei han er jo demonisk 😈 Men niesen hans er hot 😄 (Samara Weaving) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2022 #5005 Del Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Men niesen hans er hot 😄 (Samara Weaving) Kanskje hun er en succubus😈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 16. september 2022 #5006 Del Skrevet 16. september 2022 (endret) Entern skrev (11 minutter siden): Jeg liker rå mat men rå kjøttdeig altså En gjest gikk rett ut på kjøkkenet og fant stekepanna. Kom inn igjen og smilte fornøyd over tartaren sin 😂 Jeg har lest om det etterpå, når de tar kjøttdeig på en brødskive og steker det, så kaller de det pariserbøf tror jeg. jeg vil helst ha det nykvernet/hakket ned salt, pepper, rå løk, rødbete, kapers og rå eggeplomme, på en skive dansk rugbrød 😋😋 gjerne med litt revet pepperrot. Det er sånn typisk én gang i året kosemat for meg Endret 16. september 2022 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #5007 Del Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Kanskje hun er en succubus😈 En hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2022 #5008 Del Skrevet 16. september 2022 Adobyen skrev (1 minutt siden): En gjest gikk rett ut på kjøkkenet og fant stekepanna. Kom inn igjen og smilte fornøyd over tartaren sin 😂 Jeg har lest om det etterpå, når de tar kjøttdeig på en brødskive og steker det, så kaller de det pariserbøf tror jeg. jeg vil helst ha det nykvernet/hakket ned salt, pepper, rå løk, rødbete, kapers og rå eggeplomme, på en skive dansk rugbrød 😋😋 Det er sånn typisk én gang i året kosemat for meg Altså det er godt men sist jeg spiste det ble jeg dårlig 😩 bare uflaks da😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2022 #5009 Del Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): En hva? En sexy kvinnelig demon som forfører menn. Hun kan forvandle seg til en mann og forføre kvinner og, da kalles hun incubus. Vesenet forplanter seg på en…interessant måte, som fint kan leses ut av det jeg skrev over 😉 Merlin i Arthur sagnene er sønn av en succubus/incubus. I Nord-Europa kalte vi en succubus en mare, derav nightmare og mareritt. Den opprinnelige slike demonen er Lillith. I gamle Sumer ble de kalt lillitu og i tillegg til det over, myrdet de barn og forårsaket ufrivillig abort osv. Dette burde jeg kanskje postet i nerdetråden i stedet? Følte meg litt @Athena Catalina nå, tror hun hadde synes dette er artig 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 16. september 2022 #5010 Del Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Altså det er godt men sist jeg spiste det ble jeg dårlig 😩 bare uflaks da😄 Å stakkars deg. Da styrer man gjerne unna en stund. Slik mat kan jo fort bli dårlig, og det er ikke godt å vite hvor nytt kjøttet er heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2022 #5011 Del Skrevet 16. september 2022 Adobyen skrev (Akkurat nå): Å stakkars deg. Da styrer man gjerne unna en stund. Slik mat kan jo fort bli dårlig, og det er ikke godt å vite hvor nytt kjøttet er heller. Nettopp 😅 var ikke SÅ ille da😅 Du har kul matsmak 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 16. september 2022 #5012 Del Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (41 minutter siden): En sexy kvinnelig demon som forfører menn. Hun kan forvandle seg til en mann og forføre kvinner og, da kalles hun incubus. Vesenet forplanter seg på en…interessant måte, som fint kan leses ut av det jeg skrev over 😉 Merlin i Arthur sagnene er sønn av en succubus/incubus. I Nord-Europa kalte vi en succubus en mare, derav nightmare og mareritt. Den opprinnelige slike demonen er Lillith. I gamle Sumer ble de kalt lillitu og i tillegg til det over, myrdet de barn og forårsaket ufrivillig abort osv. Dette burde jeg kanskje postet i nerdetråden i stedet? Følte meg litt @Athena Catalina nå, tror hun hadde synes dette er artig 😄 He,he 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2022 #5013 Del Skrevet 16. september 2022 Athena Catalina skrev (2 minutter siden): He,he 😁 Glad du likte det 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #5014 Del Skrevet 16. september 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Koker kaffe.. samler mot til dusj og føn og pynte seg. Spise tartar og piggvar tror jeg Håper det ikke er en metafor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #5015 Del Skrevet 16. september 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Til @Agent smith.. for å ikke avspore bildetråd.. jupp. Revens bakside👍😃 Deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #5016 Del Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (3 timer siden): Du er redd jeg skal komme sjanglende inn og rope "hællå! FrøkenFryden! Det er meg, Entern! Nå skal vi drekka jippi"🥴🤪🍺🥃 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #5017 Del Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (2 timer siden): Bedre enn rævens bakside Ræven har vel strengt talt bare en bakside Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #5018 Del Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (1 time siden): Kanskje hun er en succubus😈 Eller en nephilim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 16. september 2022 #5019 Del Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (2 timer siden): Nettopp 😅 var ikke SÅ ille da😅 Du har kul matsmak 😀 Ha ha, ja da. Jeg liker det meste uten karri 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #5020 Del Skrevet 16. september 2022 Adobyen skrev (7 minutter siden): Ha ha, ja da. Jeg liker det meste uten karri 🤣 Hva med Karri Jaquesson? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå