Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #4961 Del Skrevet 16. september 2022 Koker kaffe.. samler mot til dusj og føn og pynte seg. Spise tartar og piggvar tror jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2022 #4962 Del Skrevet 16. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Koker kaffe.. samler mot til dusj og føn og pynte seg. Spise tartar og piggvar tror jeg 💙 Blir mørbradbiff på meg tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #4963 Del Skrevet 16. september 2022 Til @Agent smith.. for å ikke avspore bildetråd.. jupp. Revens bakside👍😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #4964 Del Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): 💙 Blir mørbradbiff på meg tror jeg Åå😃 i drammen! jeg får kanskje dessert også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2022 #4965 Del Skrevet 16. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Åå😃 i drammen! jeg får kanskje dessert også Hurra Skal du på fin restaurant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #4966 Del Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Hurra Skal du på fin restaurant? Jaaa favorittsted🥰 sier i morgen. Stalking er så pes😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2022 #4967 Del Skrevet 16. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jaaa favorittsted🥰 sier i morgen. Stalking er så pes😂 Du er redd jeg skal komme sjanglende inn og rope "hællå! FrøkenFryden! Det er meg, Entern! Nå skal vi drekka jippi"🥴🤪🍺🥃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #4968 Del Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Du er redd jeg skal komme sjanglende inn og rope "hællå! FrøkenFryden! Det er meg, Entern! Nå skal vi drekka jippi"🥴🤪🍺🥃 Jeg ble stressa av å bare lese det😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #4969 Del Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Du er redd jeg skal komme sjanglende inn og rope "hællå! FrøkenFryden! Det er meg, Entern! Nå skal vi drekka jippi"🥴🤪🍺🥃 Er så populær tråd vettuu. Brått kjem kreti og pleti 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2022 #4970 Del Skrevet 16. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jeg ble stressa av å bare lese det😂😂😂 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Er så populær tråd vettuu. Brått kjem kreti og pleti Øyh øyh øyyyyyh det er Entern og Lurven og kompani, og nå skal vi drekka Ta en pinne for Fryden En pinne for Entern En pinne for Lurven En pinne for Kvakke En pinne for KG Juhuu juhuu drekka DREKKA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #4971 Del Skrevet 16. september 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (1 time siden): Til @Agent smith.. for å ikke avspore bildetråd.. jupp. Revens bakside👍😃 Bedre enn rævens bakside Endret 16. september 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #4972 Del Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (1 time siden): Øyh øyh øyyyyyh det er Entern og Lurven og kompani, og nå skal vi drekka Ta en pinne for Fryden En pinne for Entern En pinne for Lurven En pinne for Kvakke En pinne for KG Juhuu juhuu drekka DREKKA Jeg kjenner ikke dem kelner😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2022 #4973 Del Skrevet 16. september 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Jeg kjenner ikke dem kelner😮 Drekka drekka me-er, drekka drekka mer, drekka drekka mer, drekka drekka drekka mer🥳 …oppfører meg ikke sånn altså 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #4974 Del Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Drekka drekka me-er, drekka drekka mer, drekka drekka mer, drekka drekka drekka mer🥳 …oppfører meg ikke sånn altså 😅 Inni deg er det en Stian Staysman som vil ut😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #4975 Del Skrevet 16. september 2022 Er dere sur på meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #4976 Del Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Er dere sur på meg? Neinei! Fredag! Blid mot alle jeg😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2022 #4977 Del Skrevet 16. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Inni deg er det en Stian Staysman som vil ut😂 Jaaaa😀👍 Liker Staysman faktisk 😀 (som person ikke som musiker 🥴) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #4978 Del Skrevet 16. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Neinei! Fredag! Blid mot alle jeg😃 Du er herlig 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2022 #4979 Del Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Er dere sur på meg? Aldri sur på deg vel 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2022 #4980 Del Skrevet 16. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Neinei! Fredag! Blid mot alle jeg😃 Jeg og, har spist mørbradbiff og drukket to øl og nå sitter jeg på toget tilbake til Oslo 😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå