Entern Skrevet 16. september 2022 #4941 Del Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Blir innlegg ryddet så havner det i mappen Ja det stemmer jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #4942 Del Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Neida 😅 men du er alltid koselig og morsom og hjelper veldig på humøret mitt og sånn I like så men om jeg begynner å føle at det blir for mye å henge her så må jeg ta meg selv en pause, jeg vil ikke at det skal bli slik som det var for 3 år siden. Da var jeg helt utbrent av kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2022 #4943 Del Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): I like så men om jeg begynner å føle at det blir for mye å henge her så må jeg ta meg selv en pause, jeg vil ikke at det skal bli slik som det var for 3 år siden. Da var jeg helt utbrent av kg Da er det bedre å ta en kort pause i stedet ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #4944 Del Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Ja det stemmer jo Jeg har fått sett mappen min før og nesten alt kan havne der så jeg er med obs på hva jeg poster nå, jeg kommer ikke til å chatte i trådene som ikke er chatte tråder lenger for å være på den sikre siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #4945 Del Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Da er det bedre å ta en kort pause i stedet ja Kommer ikke til å slette meg i hvert fall, da hadde sikkert en luring lagd en konto og kalt seg Cid slik som da jeg slettet Jacklost brukeren min i 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2022 #4946 Del Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg har fått sett mappen min før og nesten alt kan havne der så jeg er med obs på hva jeg poster nå, jeg kommer ikke til å chatte i trådene som ikke er chatte tråder lenger for å være på den sikre siden Sikkert lurt 🤫 Men hvilke tråder er chatte tråder og hvilke ikke? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #4947 Del Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Sikkert lurt 🤫 Men hvilke tråder er chatte tråder og hvilke ikke? 🤔 Tenker det må være slik Ikke chatte tråder Dagens lille innrømmelse… Ting du er lei av på kvinneguiden og den ting som irriterer deg trådene Ta et bilde av det som er foran deg nå Humor og bilde tråder Flåsete svar tråden Kjenner meg trist i dag og dagens rose Chatte tråder Jaja siste ordet Fortell noe skikkelig uinteressant Frøkenfryden og alle trådene hvor en bruker har fått navnet sitt på Såpeopera tråden Hvor er hoppetaujenta nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #4948 Del Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (19 minutter siden): Etter i dag så kommer jeg til å være mer obs på det, jeg har ikke lyst å bli utestengt.. Skal vel mye til å bli utestengt for å avspore på sosial prat vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #4949 Del Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Skal vel mye til å bli utestengt for å avspore på sosial prat vel Alt blir lagt til og blir det mye på kort tid så er man ille ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #4950 Del Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Alt blir lagt til og blir det mye på kort tid så er man ille ute Jaja, jeg tar sjansen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #4951 Del Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Jaja, jeg tar sjansen Ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #4952 Del Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (29 minutter siden): Jaja, jeg tar sjansen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #4953 Del Skrevet 16. september 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2022 #4954 Del Skrevet 16. september 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2022 #4955 Del Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Ingen kan spille demonisk som han der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #4956 Del Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (2 timer siden): Sorry altså jeg er litt stresset for tiden og sliten så kan virke litt fæl innimellom nå Var redd jeg hadde virket aggro på deg det vil jeg ikke være Presterte tilmed å bli innblandet i en flammekrig om Disney i dag 🙈 også jeg som boikotter Disney 🙈 All good @Entern 🙂Jeg har noen ting her jeg er litt rund i kantene på , men som person er jeg ganske bestemt og steil, tidvis også her. Ang sletting kan jeg tenke de som skulle lese har lest det og det har fylt sin funksjon og er by gones. Så har jeg en jobb med mange vanskelige overrasker og tidvis også mye misnøye kritikk osv. Så tja.. blir litt vane og om noen syns jeg skrev noe som måtte slettes så tenker jeg litt «jaja». Fjaser videre. Har jo heller ikke fått advarsel, skjønner man blir mer på vakt da🙂 Leit du har en krevende periode💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #4957 Del Skrevet 16. september 2022 Spist opp mine sorger i form av knekkebrød med caffe latte-ost🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #4958 Del Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Ingen kan spille demonisk som han der Han var jo helt fantastisk i den rollen. Han som spilte i matrix ressurection ødela jo rollen helt, det var fælt å se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2022 #4959 Del Skrevet 16. september 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): All good @Entern 🙂Jeg har noen ting her jeg er litt rund i kantene på , men som person er jeg ganske bestemt og steil, tidvis også her. Ang sletting kan jeg tenke de som skulle lese har lest det og det har fylt sin funksjon og er by gones. Så har jeg en jobb med mange vanskelige overrasker og tidvis også mye misnøye kritikk osv. Så tja.. blir litt vane og om noen syns jeg skrev noe som måtte slettes så tenker jeg litt «jaja». Fjaser videre. Har jo heller ikke fått advarsel, skjønner man blir mer på vakt da🙂 Leit du har en krevende periode💙 Takk 💙 Jeg er nok og hardere enn folk her kanskje tenker, definitivt mer stresset, mye ansvar og stress og lite igjen for det liksom på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #4960 Del Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Takk 💙 Jeg er nok og hardere enn folk her kanskje tenker, definitivt mer stresset, mye ansvar og stress og lite igjen for det liksom på jobben Åå😢 kjenner følelsen.. jeg har ferie.. liksom.. skrive journal hele morgen formiddag først bare😖 Jeg blir lett lei meg og sånn, nen går over. Er ok robust. Jobb er mye. Skjønner deg der. Digger den men.. mye🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå