Gjest Agent smith Skrevet 14. september 2022 #4861 Del Skrevet 14. september 2022 Cid skrev (3 timer siden): Hvem er det? Espen ås, @Frøkenfryden har et crush på han. Han har drivi å jogga i London og møtt på dronningens hester sa han. For en fyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. september 2022 #4862 Del Skrevet 14. september 2022 Agent smith skrev (13 minutter siden): Espen ås, @Frøkenfryden har et crush på han. Han har drivi å jogga i London og møtt på dronningens hester sa han. For en fyr! 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. september 2022 #4863 Del Skrevet 14. september 2022 Agent smith skrev (52 minutter siden): Espen ås, @Frøkenfryden har et crush på han. Han har drivi å jogga i London og møtt på dronningens hester sa han. For en fyr! Espen Ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. september 2022 #4864 Del Skrevet 14. september 2022 Agent smith skrev (6 timer siden): Møtte du Espen Aas uten meg? 😮😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. september 2022 #4865 Del Skrevet 14. september 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): Espen ås, @Frøkenfryden har et crush på han. Han har drivi å jogga i London og møtt på dronningens hester sa han. For en fyr! Haha!! Takk for juicy pix! Hyggelig på litt koko dag her🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. september 2022 #4866 Del Skrevet 14. september 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Møtte du Espen Aas uten meg? 😮😢 Ja og nå er @Agent smith hans store kjærlighet, finnes ingen andre for ham❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. september 2022 #4867 Del Skrevet 14. september 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Møtte du Espen Aas uten meg? 😮😢 Trodde det var Thue Ersted Rasmussen😝 ligner veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. september 2022 #4868 Del Skrevet 14. september 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Trodde det var Thue Ersted Rasmussen😝 ligner veldig Hvem er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. september 2022 #4869 Del Skrevet 14. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Hvem er det? En svensk skuespiller som er med i Sunday og var med i fast and furious 9 og The Witcher, på vei til å gjøre et stort navn ut av seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. september 2022 #4870 Del Skrevet 14. september 2022 Cid skrev (5 minutter siden): En svensk skuespiller som er med i Sunday og var med i fast and furious 9 og The Witcher, på vei til å gjøre et stort navn ut av seg Takk 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. september 2022 #4871 Del Skrevet 14. september 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Takk 😀 Sett Sunday? Er sykt morsomt 😂 Han er dansk forresten, tenkte feil 😛 Fenden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. september 2022 #4872 Del Skrevet 14. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Sett Sunday? Er sykt morsomt 😂 Han er dansk forresten, tenkte feil 😛 Fenden! Nei men stoler på deg 😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. september 2022 #4873 Del Skrevet 14. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Nei men stoler på deg 😀😀😀 En fotballklubb gjør det dårlig så de drar til Kenya for å finne en god fotballspiller siden mange klubber har hentet gode spillere fra utlandet men så viser det seg at spilleren treneren hentet med seg hjem ikke kan en dritt om fotball 😅 utenom å såvidt å ha spilt med søskenbarnet sitt en gang og så er han sånn 34 med:P jeg og mamma lo oss i hjel når vi så den på play 😂 det beste jeg har sett av dansk underholdning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 14. september 2022 #4874 Del Skrevet 14. september 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Møtte du Espen Aas uten meg? 😮😢 Møtte og møtte fru blomst. Så han på den firkanta boksen jeg har i stuen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. september 2022 #4875 Del Skrevet 14. september 2022 Cid skrev (2 timer siden): En fotballklubb gjør det dårlig så de drar til Kenya for å finne en god fotballspiller siden mange klubber har hentet gode spillere fra utlandet men så viser det seg at spilleren treneren hentet med seg hjem ikke kan en dritt om fotball 😅 utenom å såvidt å ha spilt med søskenbarnet sitt en gang og så er han sånn 34 med:P jeg og mamma lo oss i hjel når vi så den på play 😂 det beste jeg har sett av dansk underholdning! Høres gøy ut 😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. september 2022 #4876 Del Skrevet 14. september 2022 (endret) Agent smith skrev (2 timer siden): Møtte og møtte fru blomst. Så han på den firkanta boksen jeg har i stuen Sånn jeg kjenner ham også, vet ikke om han har underkropp en gang, 😂sitter jo på Dagsnytt 18 Endret 14. september 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. september 2022 #4877 Del Skrevet 14. september 2022 Ikke så mye KG på Fryden.. var viktige ting med nære folk i dag.. meeeen ferie neste veke. Da har jeg overskuuuuddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 14. september 2022 #4878 Del Skrevet 14. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Sånn jeg kjenner ham også, vet ikke om han har underkropp en gang, 😂sitter jo på Dagsnytt 18 Så litt av underkroppen hans i dag, og han hadde jo vært ute å jogga, så da har han hvertfall bein, men vet ikke så mye om resten av underkroppen hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 14. september 2022 #4879 Del Skrevet 14. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Ikke så mye KG på Fryden.. var viktige ting med nære folk i dag.. meeeen ferie neste veke. Da har jeg overskuuuuddd 😲 ferie nå igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. september 2022 #4880 Del Skrevet 14. september 2022 Agent smith skrev (4 timer siden): Møtte og møtte fru blomst. Så han på den firkanta boksen jeg har i stuen Fra nitten før og førti? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå