Gå til innhold

Frøkenfryden

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Agent smith skrev (2 timer siden):

Espen ås, @Frøkenfryden har et crush på han.

Han har drivi å jogga i London og møtt på dronningens hester sa han. For en fyr!

Haha!! Takk for juicy pix! Hyggelig på litt koko dag her🤪

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (Akkurat nå):

Hvem er det?

En svensk skuespiller som er med i Sunday og var med i fast and furious 9 og The Witcher, på vei til å gjøre et stort navn ut av seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

En svensk skuespiller som er med i Sunday og var med i fast and furious 9 og The Witcher, på vei til å gjøre et stort navn ut av seg

Takk 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Sett Sunday? Er sykt morsomt 😂 Han er dansk forresten, tenkte feil 😛 Fenden! 

Nei men stoler på deg 😀😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Nei men stoler på deg 😀😀😀

En fotballklubb gjør det dårlig så de drar til Kenya for å finne en god fotballspiller siden mange klubber har hentet gode spillere fra utlandet men så viser det seg at spilleren treneren hentet med seg hjem ikke kan en dritt om fotball 😅 utenom å såvidt å ha spilt med søskenbarnet sitt en gang og så er han sånn 34 med:P jeg og mamma lo oss i hjel når vi så den på play 😂 det beste jeg har sett av dansk underholdning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Agent smith
Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Møtte du Espen Aas uten meg? 😮😢

Møtte og møtte fru blomst.

Så han på den firkanta boksen jeg har i stuen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

En fotballklubb gjør det dårlig så de drar til Kenya for å finne en god fotballspiller siden mange klubber har hentet gode spillere fra utlandet men så viser det seg at spilleren treneren hentet med seg hjem ikke kan en dritt om fotball 😅 utenom å såvidt å ha spilt med søskenbarnet sitt en gang og så er han sånn 34 med:P jeg og mamma lo oss i hjel når vi så den på play 😂 det beste jeg har sett av dansk underholdning!

Høres gøy ut 😀😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (2 timer siden):

Møtte og møtte fru blomst.

Så han på den firkanta boksen jeg har i stuen

Sånn jeg kjenner ham også, vet ikke om han har underkropp en gang, 😂sitter jo på Dagsnytt 18

Endret av Frøkenfryden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så mye KG på Fryden.. var viktige ting med nære folk i dag.. meeeen ferie neste veke. Da har jeg overskuuuuddd:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Sånn jeg kjenner ham også, vet ikke om han har underkropp en gang, 😂sitter jo på Dagsnytt 18

Så litt av underkroppen hans i dag, og han hadde jo vært ute å jogga, så da har han hvertfall bein, men vet ikke så mye om resten av underkroppen hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Ikke så mye KG på Fryden.. var viktige ting med nære folk i dag.. meeeen ferie neste veke. Da har jeg overskuuuuddd:danser:

😲 ferie nå igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...