Entern Skrevet 13. september 2022 #4841 Del Skrevet 13. september 2022 Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Jepp… god stemning. Grøt og kaffe🥳 Hurra hurra 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. september 2022 #4842 Del Skrevet 13. september 2022 Godt å se jeg lever litt i ånden her. Jeg jobber mye og nå har jeg svømt. Liker å svømme og la tankene strømme.. tra la la🐠😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. september 2022 #4843 Del Skrevet 13. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Godt å se jeg lever litt i ånden her. Jeg jobber mye og nå har jeg svømt. Liker å svømme og la tankene strømme.. tra la la🐠😁 Så trivelig 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. september 2022 #4844 Del Skrevet 13. september 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Så trivelig 😊 Fint! Må passe på egen helse når alle andres skal hjelpes👍🙂 bra dag på deg? 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. september 2022 #4845 Del Skrevet 13. september 2022 Ingen Ivar eller Billy med hjem @Agent smith. 😂 mange å ta av! Herregud. 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. september 2022 #4846 Del Skrevet 13. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Fint! Må passe på egen helse når alle andres skal hjelpes👍🙂 bra dag på deg? 😃 Ja ganske ålreit, sitter på toget på vei til Oslo (jobber i øyeblikket i Drammen. Bare et oppdrag altså), Lillehammer -> Drammen på morgenen var litt langt men sov mellom 1 1/2 og 2 timer😊 har vært relativt effektiv på jobb 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 13. september 2022 #4847 Del Skrevet 13. september 2022 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Ingen Ivar eller Billy med hjem @Agent smith. 😂 mange å ta av! Herregud. 🤪 🥳😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. september 2022 #4848 Del Skrevet 13. september 2022 Har du hatt det fint @Frøkenfryden?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. september 2022 #4849 Del Skrevet 13. september 2022 Entern skrev (2 timer siden): Ja ganske ålreit, sitter på toget på vei til Oslo (jobber i øyeblikket i Drammen. Bare et oppdrag altså), Lillehammer -> Drammen på morgenen var litt langt men sov mellom 1 1/2 og 2 timer😊 har vært relativt effektiv på jobb 😊 Så bra! Fint du fikk sovet👍🏻 Fint hos far? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. september 2022 #4850 Del Skrevet 13. september 2022 Entern skrev (2 timer siden): Har du hatt det fint @Frøkenfryden?😊 Bra dag.. takk🙂👍🏻 Føler jeg., etter eeehhh .. 9 år i spesialisthelsetjenesten😂… endelig har knekt litt en kode der jeg får det til å gå rundt uten å bli svært overbelastet selv. Inntil videre..🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. september 2022 #4851 Del Skrevet 13. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Så bra! Fint du fikk sovet👍🏻 Fint hos far? Veldig fint og koselig hos far 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. september 2022 #4852 Del Skrevet 13. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Bra dag.. takk🙂👍🏻 Føler jeg., etter eeehhh .. 9 år i spesialisthelsetjenesten😂… endelig har knekt litt en kode der jeg får det til å gå rundt uten å bli svært overbelastet selv. Inntil videre..🙂 Så bra 👍👍👍👍👏👏👏👏👏👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. september 2022 #4853 Del Skrevet 13. september 2022 Jeg fikk tegnet en del noe som alltid er fint, og vi hadde det koselig og gikk små turer i skogen og spiste gid mat og hørte på NRK Klassisk og Swing & Sweet og sånn 😊😊😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. september 2022 #4854 Del Skrevet 13. september 2022 Entern skrev (7 minutter siden): Jeg fikk tegnet en del noe som alltid er fint, og vi hadde det koselig og gikk små turer i skogen og spiste gid mat og hørte på NRK Klassisk og Swing & Sweet og sånn 😊😊😊😊 Høres hyggelig ut! Og bra tegning går bra👍 Fint dere møtes så ofte💙 savner å se mine foreldre oftere.. vil dra snart når pappa kvikner fra operasjon🙂 Nå er det Sherwood her! Britisk og bra😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. september 2022 #4855 Del Skrevet 13. september 2022 Agent smith skrev (15 timer siden): Pass på så du ikke får rekeluft i magen Det gikk bra! 😄 mmm rekesmørbrød! Og kollega kjøpte iskaffe vanilje til meg. For en dag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. september 2022 #4856 Del Skrevet 13. september 2022 Entern skrev (2 timer siden): Så bra 👍👍👍👍👏👏👏👏👏👏 Takk!! Ryker vel igjen men enn så lenge noe mer balanse👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 13. september 2022 #4857 Del Skrevet 13. september 2022 Frøkenfryden skrev (42 minutter siden): Det gikk bra! 😄 mmm rekesmørbrød! Og kollega kjøpte iskaffe vanilje til meg. For en dag! 🥳🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. september 2022 #4858 Del Skrevet 13. september 2022 Frøkenfryden skrev (44 minutter siden): Det gikk bra! 😄 mmm rekesmørbrød! Og kollega kjøpte iskaffe vanilje til meg. For en dag! Hurra 🥳🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 14. september 2022 #4859 Del Skrevet 14. september 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. september 2022 #4860 Del Skrevet 14. september 2022 Agent smith skrev (20 minutter siden): Hvem er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå