Frøkenfryden Skrevet 10. september 2022 #4781 Del Skrevet 10. september 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Er det godt? Mmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. september 2022 #4782 Del Skrevet 10. september 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Er det godt? Ja det er det og finnes i alkoholfri utgave 😀 Eplecider er lettest å skaffe alkoholfritt da 😅 Men ja kan være godt alternativ til brus 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. september 2022 #4783 Del Skrevet 10. september 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Ja det er det og finnes i alkoholfri utgave 😀 Eplecider er lettest å skaffe alkoholfritt da 😅 Men ja kan være godt alternativ til brus 😊 Drue brus er godt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. september 2022 #4784 Del Skrevet 10. september 2022 jukkapalme skrev (På 8.9.2022 den 23.44): Noblesse! 😻 Finnes virkelig det fortsatt? Trodde den forsvant på 90-tallet jeg. Husker jeg spiste den da jeg var liten. Troika er digg da. Skikkelig gæmlissjokkis, men jeg har elsket troika siden jeg var en neve stor. Jaaa. I Sverige er det noblesse. Vanlig og med appelsin, så godt🤩 troika er nydelig. Og cuba.. mm🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. september 2022 #4785 Del Skrevet 10. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jaaa. I Sverige er det noblesse. Vanlig og med appelsin, så godt🤩 troika er nydelig. Og cuba.. mm🥰 Åååå, da må jeg se etter det neste gang jeg skal til söta bror. Den med appelsin høres jo fantastisk ut! Cuba er også digg, ja, den er det lenge siden jeg har spist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. september 2022 #4786 Del Skrevet 10. september 2022 Cid skrev (1 time siden): Drue brus er godt da Druebrus!? 🤯 Aldri prøvd 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. september 2022 #4787 Del Skrevet 10. september 2022 Frøkenfryden skrev (33 minutter siden): Jaaa. I Sverige er det noblesse. Vanlig og med appelsin, så godt🤩 troika er nydelig. Og cuba.. mm🥰 jukkapalme skrev (30 minutter siden): Åååå, da må jeg se etter det neste gang jeg skal til söta bror. Den med appelsin høres jo fantastisk ut! Cuba er også digg, ja, den er det lenge siden jeg har spist. Min favoritt av gammeldagse sjokolade er Toblerone 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. september 2022 #4788 Del Skrevet 10. september 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Min favoritt av gammeldagse sjokolade er Toblerone 🥰 Den er også knallgod. Pleier å kjøpe den når jeg er på Normal. Idag spiser jeg freia melkesjokkis med lakris 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. september 2022 #4789 Del Skrevet 10. september 2022 (endret) Entern skrev (8 timer siden): Druebrus!? 🤯 Aldri prøvd 🤯 Fanta Grape, drit god likt den i mange år Endret 11. september 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. september 2022 #4790 Del Skrevet 11. september 2022 Cid skrev (4 timer siden): Fanta Grape, drit god likte den i mange år Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. september 2022 #4791 Del Skrevet 11. september 2022 Blid Fryden spiser frokost av sur skål😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. september 2022 #4792 Del Skrevet 11. september 2022 Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): Blid Fryden spiser frokost av sur skål😋 Du har så mye fine kopper og skåler og sånn 😊🥰 Jeg drikker kaffe og hører NRK Klassisk 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. september 2022 #4793 Del Skrevet 11. september 2022 Entern skrev (1 time siden): Du har så mye fine kopper og skåler og sånn 😊🥰 Jeg drikker kaffe og hører NRK Klassisk 😀 Takk! Liker så Janson-koppen, pen på begge sider🥰 Høres hyggelig ut! jeg sovnet litt frokost😂 snart trene og så tur i sola🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. september 2022 #4794 Del Skrevet 11. september 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Takk! Liker så Janson-koppen, pen på begge sider🥰 Høres hyggelig ut! jeg sovnet litt frokost😂 snart trene og så tur i sola🤩 Høres ut som om du får en finfin morgen/formiddag 😊 Ja koser meg har spist eggemat til frokost 😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. september 2022 #4795 Del Skrevet 11. september 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Blid Fryden spiser frokost av sur skål😋 Følelse kopper er artige 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. september 2022 #4796 Del Skrevet 11. september 2022 La meg 21.20 @Agent smith. Jeg er verdens kjedeligste menneske😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. september 2022 #4797 Del Skrevet 11. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): La meg 21.20 @Agent smith. Jeg er verdens kjedeligste menneske😌 Jeg sovnet for noen timer siden, angrer på det siden jeg hadde mareritt om at jeg ble truet på livet 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. september 2022 #4798 Del Skrevet 11. september 2022 Entern skrev (11 timer siden): Høres ut som om du får en finfin morgen/formiddag 😊 Ja koser meg har spist eggemat til frokost 😊👍 Jeg er på kjøleskapsgrøtkjøret. Tross litt sliten kveld er faktisk frokostgrøt laget, niste med brie og spekemat preppet og kaffetrakter klar for på-knapp. MandagsFryden kan få det bra🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. september 2022 #4799 Del Skrevet 11. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg sovnet for noen timer siden, angrer på det siden jeg hadde mareritt om at jeg ble truet på livet 😕 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. september 2022 #4800 Del Skrevet 11. september 2022 (endret) Cid skrev (7 minutter siden): Jeg sovnet for noen timer siden, angrer på det siden jeg hadde mareritt om at jeg ble truet på livet 😕 De siste drømmene jeg hadde jeg husker var fantasy, i den ene var jeg en karakter i et spill, i den andre antihelt i en slags parodi. Endret 11. september 2022 av Entern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå