Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #461 Skrevet 1. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Takk for tipset. 😁 Nakenrave leder til mer ligging, blir so fort gjort. Så det frøet og se om miljøet vinner😜 1
Entern Skrevet 1. mai 2022 #462 Skrevet 1. mai 2022 Fløff skrev (1 minutt siden): Gidder du eller? Nå fikk jeg Strauss og «also sprach zarathustra» på hjernen. Soooom får meg til å tenke på Apokalypse nå, fordi Kubrick og Wagner 😂 Strauss er flott da!😀 Selv om jeg foretrekker Holst og Vaughan Williams 😊 Apokalypse Nå er dødsbra men har sett den to ganger (originalen på tv + director’s cut på kino) og det holder egentlig 😅
Gjest lurven Skrevet 1. mai 2022 #463 Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Nakenrave leder til mer ligging, blir so fort gjort. Så det frøet og se om miljøet vinner😜 Mere ligging et nok bra, men ikke flere barn
Entern Skrevet 1. mai 2022 #464 Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Nå skjønnet jeg intet i min egen tråd. Da må man sove. Men kos dere👍😃 God natt Frøkenfryden 1
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #465 Skrevet 1. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): God natt Frøkenfryden Natta Entern. Jeg skal opp om 6 timer Spennende. Neida, går fint👍 Er superwoman. 😁 1
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #466 Skrevet 1. mai 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Mere ligging et nok bra, men ikke flere barn Nei må Ha på sokk fra therese
Gjest lurven Skrevet 1. mai 2022 #467 Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Nei må Ha på sokk fra therese Eller bare sokke
Frøkenfryden Skrevet 2. mai 2022 #468 Skrevet 2. mai 2022 (endret) Når ting er stressete er det ekstra viktig å kle seg muntert, så jeg tok skjørt med rosa tigre(?) på😃 Og drikker av Mummikopp med han som ser ut som han også har en to-do-liste som er lang🙂 Fortesten, god tur hjem @Entern, fuglene hilser også🥰 Endret 2. mai 2022 av Frøkenfryden 1
Entern Skrevet 2. mai 2022 #469 Skrevet 2. mai 2022 Tusen takk @Frøkenfryden😊😊😊 God morgen 😊🌞 Ser ut som du koser deg 😀 1
Frøkenfryden Skrevet 2. mai 2022 #470 Skrevet 2. mai 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Tusen takk @Frøkenfryden😊😊😊 God morgen 😊🌞 Ser ut som du koser deg 😀 Sykehuset skifter datasystem til helga og innen det må 66488337 ting være ferdig.🤪 Men det hjelper ikke å rakne. Får fokusere på å spise godt, jobbe så kjapt man kan, lage kaffe, og beholde humøret og stå på. Og smile pent til mann og be han ta middagsansvar, Ordner seg👍🏻 ( minn meg gjerne på dette hvis jeg kommer inn hit og har sammenbrudd😂) Nå må kaffe 2 inntas før jeg skal gå til jobb i fuglekvitter❤️🐦 Det roer også ned litt stresset bekymret indre syns jeg. 🙂🐦
Entern Skrevet 2. mai 2022 #471 Skrevet 2. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Sykehuset skifter datasystem til helga og innen det må 66488337 ting være ferdig.🤪 Men det hjelper ikke å rakne. Får fokusere på å spise godt, jobbe så kjapt man kan, lage kaffe, og beholde humøret og stå på. Og smile pent til mann og be han ta middagsansvar, Ordner seg👍🏻 ( minn meg gjerne på dette hvis jeg kommer inn hit og har sammenbrudd😂) Nå må kaffe 2 inntas før jeg skal gå til jobb i fuglekvitter❤️🐦 Det roer også ned litt stresset bekymret indre syns jeg. 🙂🐦 Lykke til med alt Frøkenfryden! Jeg har etter 2 1/2 time tog ankommet jobb og tatt imot et lass utstyr fra en kul fyr og skal få to nye ansatte i dag som jeg må hjelpe og lære opp 😅
Frøkenfryden Skrevet 2. mai 2022 #472 Skrevet 2. mai 2022 Entern skrev (21 minutter siden): Lykke til med alt Frøkenfryden! Jeg har etter 2 1/2 time tog ankommet jobb og tatt imot et lass utstyr fra en kul fyr og skal få to nye ansatte i dag som jeg må hjelpe og lære opp 😅 Takker Du også! Opplæring og hjelping av nye liker jeg litt, får meg til å føle meg smart😁 1
Entern Skrevet 2. mai 2022 #473 Skrevet 2. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Takker Du også! Opplæring og hjelping av nye liker jeg litt, får meg til å føle meg smart😁 Jeg liker det jeg og, liker å hjelpe folk og å føle at jeg faktisk kan noe 😁
Gjest lurven Skrevet 2. mai 2022 #474 Skrevet 2. mai 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Når ting er stressete er det ekstra viktig å kle seg muntert, så jeg tok skjørt med rosa tigre(?) på😃 Og drikker av Mummikopp med han som ser ut som han også har en to-do-liste som er lang🙂 Fortesten, god tur hjem @Entern, fuglene hilser også🥰 Det er sånne psykedelika tigre
AprilLudgate Skrevet 2. mai 2022 #475 Skrevet 2. mai 2022 Entern skrev (3 timer siden): Lykke til med alt Frøkenfryden! Jeg har etter 2 1/2 time tog ankommet jobb og tatt imot et lass utstyr fra en kul fyr og skal få to nye ansatte i dag som jeg må hjelpe og lære opp 😅 Glemmer ikke den ganga i min første utdanningsrelevante jobb hvor jeg skulle hente 5000, ja - 5 tusen kondomer. Og 2 dildoer som skulle stå på et bord. Tror @lurven er inne på noe med dette flufferstrippegreiene 😂
Frøkenfryden Skrevet 2. mai 2022 #476 Skrevet 2. mai 2022 Fløff skrev (Akkurat nå): Glemmer ikke den ganga i min første utdanningsrelevante jobb hvor jeg skulle hente 5000, ja - 5 tusen kondomer. Og 2 dildoer som skulle stå på et bord. Tror @lurven er inne på noe med dette flufferstrippegreiene 😂 Det kaller jeg bordpynt! 😂😂😂
Gjest lurven Skrevet 2. mai 2022 #477 Skrevet 2. mai 2022 Fløff skrev (4 minutter siden): Glemmer ikke den ganga i min første utdanningsrelevante jobb hvor jeg skulle hente 5000, ja - 5 tusen kondomer. Og 2 dildoer som skulle stå på et bord. Tror @lurven er inne på noe med dette flufferstrippegreiene 😂 😄 var de til eget bruk?
AprilLudgate Skrevet 2. mai 2022 #478 Skrevet 2. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Det kaller jeg bordpynt! 😂😂😂 Det var sånn med sugekopp som man måtte smelle fast i bordet 🤣 Stod der og lærte opp studenter i hvordan ta på en kondom fra uåpnet pakke til ferdig opplegg. Nå skal dere høre fremgangsmåten: - Sjekk dato - klem på emballasjen for å se at den er lufttett - Riv, IKKE bit forsiktig helt på toppen - Klem kondomet ut i håndflaten uten å ta på med negler/dra ut - Sjekk at den ligger på riktig side - Klem fingrene litt ned fra tuppen så det ikke lages rom til luft - Rull på, IKKE med munnen og ikke ha negler nært - klem litt på tuppen så det er plass til fremtidige uønskede barn eller kjønnssykdommer LIGG Etterpå: sjekk at det ikke ble hull, hvis ja - angrepille. Nå er dere alle klare!
AprilLudgate Skrevet 2. mai 2022 #479 Skrevet 2. mai 2022 lurven skrev (2 minutter siden): 😄 var de til eget bruk? 🤣 Nei, men jeg prøvde en in action hjemme og den var klassisk gratis kondomer: tjukk, kjip, oljete og skliete og blæh. Så jeg betalte heller i dyre dommer og slapp naske fra jobb 😂😂😂😂 Blir jo som å naske kontorrekvisita eller doruller slik sykehjemsansatte gjør. Kan ikke ha noe av det.
Frøkenfryden Skrevet 2. mai 2022 #480 Skrevet 2. mai 2022 Fløff skrev (4 minutter siden): Det var sånn med sugekopp som man måtte smelle fast i bordet 🤣 Stod der og lærte opp studenter i hvordan ta på en kondom fra uåpnet pakke til ferdig opplegg. Nå skal dere høre fremgangsmåten: - Sjekk dato - klem på emballasjen for å se at den er lufttett - Riv, IKKE bit forsiktig helt på toppen - Klem kondomet ut i håndflaten uten å ta på med negler/dra ut - Sjekk at den ligger på riktig side - Klem fingrene litt ned fra tuppen så det ikke lages rom til luft - Rull på, IKKE med munnen og ikke ha negler nært - klem litt på tuppen så det er plass til fremtidige uønskede barn eller kjønnssykdommer LIGG Etterpå: sjekk at det ikke ble hull, hvis ja - angrepille. Nå er dere alle klare! 😂😂😂 er du lege eller lærer eller helsesykepleier eller RFSU-salesman eller hvaaa? 😂 dauver😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå