Gjest Agent smith Skrevet 8. september 2022 #4681 Del Skrevet 8. september 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Du rødmer, da er det alvorlig! Ja🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 8. september 2022 #4682 Del Skrevet 8. september 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): 20 minutt-middag @Agent smith!! 😲 tacolompe og fiskepinner er fort gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. september 2022 #4683 Del Skrevet 8. september 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): 😲 tacolompe og fiskepinner er fort gjort Jupp! Til Og med for meg😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. september 2022 #4684 Del Skrevet 8. september 2022 Agent smith skrev (33 minutter siden): 🥳🥳🥳🥳 Vi har fått ny restaurant i gangavstand! Skjer ikke hver dag her! Så det blir fredagen sin🥳🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. september 2022 #4685 Del Skrevet 8. september 2022 Agent smith skrev (8 minutter siden): Nå ble du 80 år igjen Jeg vet! Og hun som kommer er under 40. Shiiit😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 8. september 2022 #4686 Del Skrevet 8. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Vi har fått ny restaurant i gangavstand! Skjer ikke hver dag her! Så det blir fredagen sin🥳🥳🥳 Ny kebabsjappe på hjørnet?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. september 2022 #4687 Del Skrevet 8. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jeg vet! Og hun som kommer er under 40. Shiiit😮 Er hun 31? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 8. september 2022 #4688 Del Skrevet 8. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jeg vet! Og hun som kommer er under 40. Shiiit😮 Da må du sette på noe ungdommelig musikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. september 2022 #4689 Del Skrevet 8. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Ny kebabsjappe på hjørnet?) Nei sånn fancy med duk og sånn!🥰 nordstrand-ish🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. september 2022 #4690 Del Skrevet 8. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Er hun 31? Skal du ta henne? 😂 gud .. husker ikke.. sånn 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 8. september 2022 #4691 Del Skrevet 8. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Nei sånn fancy med duk og sånn!🥰 nordstrand-ish🤩 😆 har de levende lys på bordet også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 8. september 2022 #4692 Del Skrevet 8. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Skal du ta henne? 😂 gud .. husker ikke.. sånn 37 Ingen fare @Cid liker best de på 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. september 2022 #4693 Del Skrevet 8. september 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): 😆 har de levende lys på bordet også? Tror det! Romaaanticoo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 8. september 2022 #4694 Del Skrevet 8. september 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Tror det! Romaaanticoo Da blir det spagetti og kjøttboller på deg og franzen i morgen, lady og landstrykærn style, det er litt bedre enn shish og cheesburger Endret 8. september 2022 av Agent smith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. september 2022 #4695 Del Skrevet 8. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Da blir det spagetti og kjøttboller på deg og franzen i morgen, lady og landstrykærn style, det er litt bedre enn shish og cheesburger De hadde burger og😃 men jeg tar @Kvakkekyllingen nå kom besøk her! 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. september 2022 #4696 Del Skrevet 8. september 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Da blir det spagetti og kjøttboller på deg og franzen i morgen, lady og landstrykærn style, det er litt bedre enn shish og cheesburger Vi er litt sånn da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. september 2022 #4697 Del Skrevet 8. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): De hadde burger og😃 men jeg tar @Kvakkekyllingen nå kom besøk her! 👍 😮 Håper jeg smaker 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. september 2022 #4698 Del Skrevet 8. september 2022 Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): Skal du ta henne? 😂 gud .. husker ikke.. sånn 37 Fin alder det 😃 Kommer 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 8. september 2022 #4699 Del Skrevet 8. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (47 minutter siden): 😮 Håper jeg smaker 😄 Du smaker vel kylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 8. september 2022 #4700 Del Skrevet 8. september 2022 Frøkenfryden skrev (48 minutter siden): Vi er litt sånn da.. Ja men dere er søte sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå