Gjest Agent smith Skrevet 3. september 2022 #4601 Skrevet 3. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Det var det ja! Jeg så den på storskjerm. Anbefaler liten skjerm😳 🥴😲
Gjest Agent smith Skrevet 3. september 2022 #4602 Skrevet 3. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Så bra! Jeg trodde kjærleik skulle være litt vanskelig og komplisert. Så møtte jeg Mann og skjønte at det skal føles litt enkelt🙂♥️ Ja det ble litt komplisert likevel, fordi jeg dummet meg litt ut😬 Men ordnet seg til slutt
Frøkenfryden Skrevet 3. september 2022 #4603 Skrevet 3. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Ja det ble litt komplisert likevel, fordi jeg dummet meg litt ut😬 Men ordnet seg til slutt Ååå… bra det👍. faktisk en liiiten detour her også på veien til et oss.. og jeg ble nesten religiøs midt oppi der😂
Gjest Agent smith Skrevet 3. september 2022 #4604 Skrevet 3. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ååå… bra det👍. faktisk en liiiten detour her også på veien til et oss.. og jeg ble nesten religiøs midt oppi der😂 😲 hva skjedde
Frøkenfryden Skrevet 3. september 2022 #4605 Skrevet 3. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): 😲 hva skjedde Jeg skjønte ikke helt etter 1.møte at det var han jeg skulle ha.. så jeg gikk litt videre. Men tenkte mer og mer på ham og i den perioden så jeg ham i byen to ganger. Tilfeldig. På få uker. Uten at han så meg, og vi kunne ikke hilse. Jeg var i bil og på cafe og han utenfor. Det var rart og føltes som et lite tegn og vink fra oven..♥️ Så da tok jeg det 🙂
Frøkenfryden Skrevet 3. september 2022 #4606 Skrevet 3. september 2022 Oi jeg var superpersonlig jaja plutselig er tråden på ny side..😙
Gjest Agent smith Skrevet 3. september 2022 #4607 Skrevet 3. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg skjønte ikke helt etter 1.møte at det var han jeg skulle ha.. så jeg gikk litt videre. Men tenkte mer og mer på ham og i den perioden så jeg ham i byen to ganger. Tilfeldig. På få uker. Uten at han så meg, og vi kunne ikke hilse. Jeg var i bil og på cafe og han utenfor. Det var rart og føltes som et lite tegn og vink fra oven..♥️ Så da tok jeg det 🙂 Det var nok det, jeg er helt sikker på at min var et vink fra oven, det er nok hovedgrunnen til at jeg er kristen nå.
Frøkenfryden Skrevet 3. september 2022 #4608 Skrevet 3. september 2022 Agent smith skrev (7 minutter siden): Ja det ble litt komplisert likevel, fordi jeg dummet meg litt ut😬 Men ordnet seg til slutt Viktigst at det ordner seg, tross litt humper i veien🙂
Gjest Agent smith Skrevet 3. september 2022 #4609 Skrevet 3. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Oi jeg var superpersonlig jaja plutselig er tråden på ny side..😙 Men det var jo en fin ting å fortelle om
Gjest Agent smith Skrevet 3. september 2022 #4610 Skrevet 3. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Viktigst at det ordner seg, tross litt humper i veien🙂 Er nok sånn for de fleste
Frøkenfryden Skrevet 3. september 2022 #4611 Skrevet 3. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Det var nok det, jeg er helt sikker på at min var et vink fra oven, det er nok hovedgrunnen til at jeg er kristen nå. Åå🥹♥️ Så fint du fikk det! Jeg vet jo du kanskje var bittelitt bortkommen på et vis før det. Glad dere fant ut av det. Kanskje fikk jeg et vink ja.. jeg var veldig rådvill og tror jeg i et svakt øyeblikk ba om et tegn .. og så ham kort tid etter..🙂
Gjest Agent smith Skrevet 3. september 2022 #4612 Skrevet 3. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Åå🥹♥️ Så fint du fikk det! Jeg vet jo du kanskje var bittelitt bortkommen på et vis før det. Glad dere fant ut av det. Kanskje fikk jeg et vink ja.. jeg var veldig rådvill og tror jeg i et svakt øyeblikk ba om et tegn .. og så ham kort tid etter..🙂 😇🥳 Jeg ba om mer enn vink. Og det var første gangen jeg ba i hele mitt liv, var ganske langt unna å tro på noe på den tiden.
Frøkenfryden Skrevet 3. september 2022 #4613 Skrevet 3. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): 😇🥳 Jeg ba om mer enn vink. Og det var første gangen jeg ba i hele mitt liv, var ganske langt unna å tro på noe på den tiden. 🙂♥️
Frøkenfryden Skrevet 3. september 2022 #4614 Skrevet 3. september 2022 Tråden min vart kjærleikshistorietråd i dag 1
Gjest Cid Skrevet 4. september 2022 #4615 Skrevet 4. september 2022 Entern skrev (21 timer siden): Morten Ramm hadde passet inn i tråden 👍👍👍 Passer til alt
Entern Skrevet 4. september 2022 #4616 Skrevet 4. september 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Passer til alt Veldig mye i alle fall 😊
Gjest Cid Skrevet 4. september 2022 #4617 Skrevet 4. september 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Veldig mye i alle fall 😊 Sett den påskekrim serien på toget hvor han og John Brungot prøver å løse en mordsak?
Entern Skrevet 4. september 2022 #4618 Skrevet 4. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Sett den påskekrim serien på toget hvor han og John Brungot prøver å løse en mordsak? Nei, var den artig? 😀
Gjest Cid Skrevet 4. september 2022 #4619 Skrevet 4. september 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Nei, var den artig? 😀 Ja men på en ganske teit måte, tørr humor 😅 https://play.tv2.no/programmer/serier/toget-paa-sporet-av-en-morder
Entern Skrevet 4. september 2022 #4620 Skrevet 4. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Ja men på en ganske teit måte, tørr humor 😅 https://play.tv2.no/programmer/serier/toget-paa-sporet-av-en-morder Ramm er ofte litt teit men morsom likevel, synes jeg 😀
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå