Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #441 Del Skrevet 1. mai 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Har faktisk lest litt i Avesta 🤓👳🏻♂️🧙🏻♂️🦅 Hva er det? Hilsen uvitende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. mai 2022 #442 Del Skrevet 1. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden): Gjertrud? Har vi nevnt navnet hennes før? 😆 og hva er navnet ditt her inne egentlig? 😄 Jævelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #443 Del Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): 😃😃😃😂😂😂 Han foreslo det selv da, så han er fornøyd 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #444 Del Skrevet 1. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Jævelen? Hvaaa. Man kan da ikke hete det 😱🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. mai 2022 #445 Del Skrevet 1. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Hvaaa. Man kan da ikke hete det 😱🤣 Hvis man er god nok til å pynte jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. mai 2022 #446 Del Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Hva er det? Hilsen uvitende Zarathustrisk hellig skrift 🤓👳🏻♂️🦅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #447 Del Skrevet 1. mai 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Hvis man er god nok til å pynte jo Jaa, lurven er en god jævelpyntemann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. mai 2022 #448 Del Skrevet 1. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Jaa, lurven er en god jævelpyntemann. Bare se på Putin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #449 Del Skrevet 1. mai 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Bare se på Putin Har han også pyntet Putin? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. mai 2022 #450 Del Skrevet 1. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Har han også pyntet Putin? 😄 Jepp, det første han gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. mai 2022 #451 Del Skrevet 1. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Har han også pyntet Putin? 😄 Det var ikke jeg som pynta putin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. mai 2022 #452 Del Skrevet 1. mai 2022 Glad det skjer mye her nå. Da rekker jeg ikke å krangle på aktuelle saker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #453 Del Skrevet 1. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Glad det skjer mye her nå. Da rekker jeg ikke å krangle på aktuelle saker 😂 hvem skulle du ha erta på deg da? Turban to them kids? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #454 Del Skrevet 1. mai 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Jepp, det første han gjorde Jeg pyntet ham iallefall 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. mai 2022 #455 Del Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): 😂 hvem skulle du ha erta på deg da? Turban to them kids? Global oppvarming tråden er jo ganske varm. Men tror den er på skråblikk eller generell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. mai 2022 #456 Del Skrevet 1. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Jeg pyntet ham iallefall 😆 Ja det var ikke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #457 Del Skrevet 1. mai 2022 lurven skrev (1 time siden): Global oppvarming tråden er jo ganske varm. Men tror den er på skråblikk eller generell Skriv at med mer varme så blir det mer nakenrave. Blir sikkert go stemning! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. mai 2022 #458 Del Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Skriv at med mer varme så blir det mer nakenrave. Blir sikkert go stemning! Takk for tipset. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 1. mai 2022 #459 Del Skrevet 1. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Zarathustrisk hellig skrift 🤓👳🏻♂️🦅 Gidder du eller? Nå fikk jeg Strauss og «also sprach zarathustra» på hjernen. Soooom får meg til å tenke på Apokalypse nå, fordi Kubrick og Wagner 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #460 Del Skrevet 1. mai 2022 Nå skjønnet jeg intet i min egen tråd. Da må man sove. Men kos dere👍😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå