Gjest Agent smith Skrevet 2. september 2022 #4481 Del Skrevet 2. september 2022 Entern skrev (2 timer siden): Je lik å tala dialekt sånnn innimellom a ma 😄 N'@Agent smith lik å herme, men n får det itte helt tel 😄 Nei je prater bare minn opprinnelige dialekt, den erte helt lik dinn, men ligner litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 2. september 2022 #4482 Del Skrevet 2. september 2022 Entern skrev (2 timer siden): Nå vet itte je helt sikkert å a Fryden synes om det at tråd'n henner blir slik tottalt rorbu Trur det går fint, fryden liker rorbu og er ganske løsmunnet sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. september 2022 #4483 Del Skrevet 2. september 2022 Agent smith skrev (19 minutter siden): Nei je prater bare minn opprinnelige dialekt, den erte helt lik dinn, men ligner litt Oi sann da er’n jo fin da 😀 Litt slik Vestfold tendenser i’n hell? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 2. september 2022 #4484 Del Skrevet 2. september 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Oi sann da er’n jo fin da 😀 Litt slik Vestfold tendenser i’n hell? 😅 Nei det erte fra Vestfold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. september 2022 #4485 Del Skrevet 2. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Nei det erte fra Vestfold Østfoill? Sarsjbåj? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 2. september 2022 #4486 Del Skrevet 2. september 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Østfoill? Sarsjbåj? 😁 Nei, jeg vill ette avsløre mer nå😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. september 2022 #4487 Del Skrevet 2. september 2022 Her var det megarorbu Liker det! Jeg jobbet 10 timer 🤪… nå må jeg trimme så er det sushi på døra for andre dag på rad. Ups😂🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. september 2022 #4488 Del Skrevet 2. september 2022 Agent smith skrev (21 minutter siden): Nei, jeg vill ette avsløre mer nå😁 Hainn er slik ein tilkneppa kar må vite😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. september 2022 #4489 Del Skrevet 2. september 2022 (endret) Agent smith skrev (48 minutter siden): Trur det går fint, fryden liker rorbu og er ganske løsmunnet sjøl Stor i kjeften som me seier heima Endret 2. september 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 2. september 2022 #4490 Del Skrevet 2. september 2022 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Her var det megarorbu Liker det! Jeg jobbet 10 timer 🤪… nå må jeg trimme så er det sushi på døra for andre dag på rad. Ups😂🙈 Syshi og trening, høres ut som en fin fredag, og tipper du og franzen kommer til å sovne forran TVen klokka 21:25 mens dere "ser" på vera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 2. september 2022 #4491 Del Skrevet 2. september 2022 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Stor i kjeften som me seier heima Ja der hjemme på rorbua der du er vokst opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. september 2022 #4492 Del Skrevet 2. september 2022 God fredag kjære fine sosial prat-folk! 🥳💙 Unnskyld, orka ikke rorschackbrette @Agent smith🫣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. september 2022 #4493 Del Skrevet 2. september 2022 Agent smith skrev (40 minutter siden): Ja der hjemme på rorbua der du er vokst opp Bak innunder bardisken😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 2. september 2022 #4494 Del Skrevet 2. september 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (22 minutter siden): God fredag kjære fine sosial prat-folk! 🥳💙 Unnskyld, orka ikke rorschackbrette @Agent smith🫣 Men da kan man i stedet stirre dypt inn i appelsinene Endret 2. september 2022 av Agent smith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. september 2022 #4495 Del Skrevet 2. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Men da kan man i stedet stirre dypt inn i appelsinene Sa brura? 😃👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 2. september 2022 #4496 Del Skrevet 2. september 2022 Frøkenfryden skrev (29 minutter siden): God fredag kjære fine sosial prat-folk! 🥳💙 Unnskyld, orka ikke rorschackbrette @Agent smith🫣 Freddan sin ja 👍😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. september 2022 #4497 Del Skrevet 2. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (30 minutter siden): Freddan sin ja 👍😄 Jepp🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. september 2022 #4498 Del Skrevet 2. september 2022 Så dette og tenkte bare på @Entern Hey hey heyyyy😂😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. september 2022 #4499 Del Skrevet 2. september 2022 Entern skrev (13 timer siden): Hu er så serriøs hu Frydenjinta a ma, mer serriøs jinte fins itte i hele Nordstræinnbygda, hu lager fiskekaken sjøl å æillting hu! 😃😂Jeg er veldig seriøs men medgir at jeg kjøper fiskekakene.. i dag var jeg blodseriøs, sjefen ba meg om råd på nye rutiner til og med! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. september 2022 #4500 Del Skrevet 2. september 2022 (endret) Agent smith skrev (13 timer siden): God fredag. Du skal vel drive å være seriøs og sånn du nå😭 Takk i lige så. Jeg var superseriøs! Fikk ikke frokost før 09.00 en gang😲😲😲😲😲😲 må ikke gråte, kommer alltid tilbake til dere, glemmer ikke at jeg er Fryden from the block og sånn😎 Endret 2. september 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå