Frøkenfryden Skrevet 2. september 2022 #4441 Del Skrevet 2. september 2022 Entern skrev (5 timer siden): Jippi 🥳🥳🥳🥳🥳 Snart er det no more comfort food down home, tilbake til beinmargiskrem og algesuppe 🤣🤣🤣🤣🤣 Haha, den lo jeg av! 😃 😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 2. september 2022 #4442 Del Skrevet 2. september 2022 Entern skrev (6 timer siden): Jippi 🥳🥳🥳🥳🥳 Snart er det no more comfort food down home, tilbake til beinmargiskrem og algesuppe 🤣🤣🤣🤣🤣 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 2. september 2022 #4443 Del Skrevet 2. september 2022 Frøkenfryden skrev (35 minutter siden): Aner jeg sjalusi her? 😃😂 Han blir greit dullet med, nå står frokost på et fat her under plast med en skål grønnsaker, og lunsj klar i kjøleskap. Han har grei hjemmekontorluksus altså! 👍🏻 Ikke sjalusi bare misunnelse. Vi som er menn trenger å bli dullet med også når vi er friske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. september 2022 #4444 Del Skrevet 2. september 2022 Frøkenfryden skrev (51 minutter siden): Haha, den lo jeg av! 😃 😂😂😂 Glad den var morsom 😀 God morgen Fryden og @Agent smith 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 2. september 2022 #4445 Del Skrevet 2. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Glad den var morsom 😀 God morgen Fryden og @Agent smith 😀 God morgen. Håper dere har fått i dere litt morrabrød og er klare til å starte dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. september 2022 #4446 Del Skrevet 2. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Glad den var morsom 😀 God morgen Fryden og @Agent smith 😀 Mornings @Entern! 💙 er morgenen bra? Klimpre litt journal jeg nå før byggrynsgrøtfrokost🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. september 2022 #4447 Del Skrevet 2. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): God morgen. Håper dere har fått i dere litt morrabrød og er klare til å starte dagen 😂😂😂 Grøt snart! For tidlig for morrabrød, jeg liker dem så grove vet du😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. september 2022 #4448 Del Skrevet 2. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Mornings @Entern! 💙 er morgenen bra? Klimpre litt journal jeg nå før byggrynsgrøtfrokost🥰 Ja ganske bra sov godt med hyggelige (rare) drømmer, bestemt meg for 1) ikke stresse i vei til jobb fortest mulig, har da flexitid😁 2) droppe å gå og pilse etter jobb, blir så sliten i helga, vil orke å gjøre noe meningsfylt i morgen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. september 2022 #4449 Del Skrevet 2. september 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): God morgen. Håper dere har fått i dere litt morrabrød og er klare til å starte dagen 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. september 2022 #4450 Del Skrevet 2. september 2022 Agent smith skrev (17 minutter siden): Ikke sjalusi bare misunnelse. Vi som er menn trenger å bli dullet med også når vi er friske Enig! Jeg er ganske grei! Passer på å sette inn fredagspils i kjøleskap på morgenen fredag og sånn🥰 Preppet klar kaffe han kunne trykke på nå før jeg dro og sånn. Men nå må han skjære opp fiskekakene selv😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. september 2022 #4451 Del Skrevet 2. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Enig! Jeg er ganske grei! Passer på å sette inn fredagspils i kjøleskap på morgenen fredag og sånn🥰 Preppet klar kaffe han kunne trykke på nå før jeg dro og sånn. Men nå må han skjære opp fiskekakene selv😂 Så snill du er 😊 Fikk litt Kari Bremnes vibber av siste setningen da 😆😆😆 «Nå må du skjær opp fiskekakan sjøl! Æ vil ferra til Mexico!» 😂😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. september 2022 #4452 Del Skrevet 2. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Så snill du er 😊 Fikk litt Kari Bremnes vibber av siste setningen da 😆😆😆 «Nå må du skjær opp fiskekakan sjøl! Æ vil ferra til Mexico!» 😂😂😂😂😂 Nu e d punktum finaaaaaleeee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. september 2022 #4453 Del Skrevet 2. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Så snill du er 😊 Fikk litt Kari Bremnes vibber av siste setningen da 😆😆😆 «Nå må du skjær opp fiskekakan sjøl! Æ vil ferra til Mexico!» 😂😂😂😂😂 Og takk💙 prøver være bra kjæreste👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 2. september 2022 #4454 Del Skrevet 2. september 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): 😂😂😂 Grøt snart! For tidlig for morrabrød, jeg liker dem så grove vet du😂 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 2. september 2022 #4455 Del Skrevet 2. september 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Enig! Jeg er ganske grei! Passer på å sette inn fredagspils i kjøleskap på morgenen fredag og sånn🥰 Preppet klar kaffe han kunne trykke på nå før jeg dro og sånn. Men nå må han skjære opp fiskekakene selv😂 😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 2. september 2022 #4456 Del Skrevet 2. september 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Så snill du er 😊 Fikk litt Kari Bremnes vibber av siste setningen da 😆😆😆 «Nå må du skjær opp fiskekakan sjøl! Æ vil ferra til Mexico!» 😂😂😂😂😂 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. september 2022 #4457 Del Skrevet 2. september 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Nu e d punktum finaaaaaleeee Så du Underholdningsavdelingen? Herborg Kråkevik gjorde en helt nydelig Bremnes parodi Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Og takk💙 prøver være bra kjæreste👍 Du virker som en helt fantastisk kjæreste 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. september 2022 #4458 Del Skrevet 2. september 2022 God fredag da @Entern og @Agent smith! Vi hørs for nye sprell Må jobbe litt nu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. september 2022 #4459 Del Skrevet 2. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Så du Underholdningsavdelingen? Herborg Kråkevik gjorde en helt nydelig Bremnes parodi Du virker som en helt fantastisk kjæreste 😀 Hun har god parodi ja!! 👍 åå takk Så fint sagt🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. september 2022 #4460 Del Skrevet 2. september 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): God fredag da @Entern og @Agent smith! Vi hørs for nye sprell Må jobbe litt nu God fredag! 😀 ha en fin dag på jobb så snakkes vi til kvelds/helga 😀😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå