Frøkenfryden Skrevet 28. august 2022 #4341 Del Skrevet 28. august 2022 Entern skrev (12 timer siden): FunkyGine er jo kul da og Chingis 😊 Katrine Moholt har blitt blond 🤪🤪 Katrine danser dritbra. Liker funky men hun håndterte 2.plass usedvanlig dårlig.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. august 2022 #4342 Del Skrevet 28. august 2022 DundreMilfin skrev (20 minutter siden): Ikke egentlig, jeg måtte bare overdrive litt. 😅 DundreMilfin skrev (19 minutter siden): Ikke jævlig! Men heller ikke godt. Men heller ikke sykt vondt - det var faktisk søtt 🤷♀️ Skjønner 😅 Tror jeg dropper å prøve 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. august 2022 #4343 Del Skrevet 28. august 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Katrine danser dritbra. Liker funky men hun håndterte 2.plass usedvanlig dårlig.. Likte programmet overraskende godt, aldri sett det før faktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. august 2022 #4344 Del Skrevet 28. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Likte programmet overraskende godt, aldri sett det før faktisk. Jeg har sett mye! Mamma elsker det😁 er bra, enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. august 2022 #4345 Del Skrevet 28. august 2022 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): 😬 skeptisk! Åt to melkehjerter som lørdagsgodis jeg. Playing it safe😂 ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. august 2022 #4346 Del Skrevet 28. august 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg har sett mye! Mamma elsker det😁 er bra, enig! Er jo noen kule folk med, Kari Traa 🥰🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 28. august 2022 #4347 Del Skrevet 28. august 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Skjønner 😅 Tror jeg dropper å prøve 😅 Neinei, prøv! Ikke feig ut her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. august 2022 #4348 Del Skrevet 28. august 2022 DundreMilfin skrev (Akkurat nå): Neinei, prøv! Ikke feig ut her. Ok 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 28. august 2022 #4349 Del Skrevet 28. august 2022 Frøkenfryden skrev (12 timer siden): Over 22.00 utpult er lov da? Ja, blir ikke sjokkert over noe lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. august 2022 #4350 Del Skrevet 28. august 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Ja, blir ikke sjokkert over noe lenger. 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 28. august 2022 #4351 Del Skrevet 28. august 2022 DundreMilfin skrev (12 timer siden): Unnskyld MEG MEN HER HAR JEG KJØPT OG TESTET CHIPS BARE FOR @Entern og alle ANDRES SKYLD OG INGEN GJETTEEEEEEEERRRRRR Jeg vil prøve den chipsen selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. august 2022 #4352 Del Skrevet 28. august 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Jeg vil prøve den chipsen selv Jeg vil ikke! Jeg er sånn kjedelig som vil ha det jeg vet jeg liker. Orker ikke leve farlig😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 28. august 2022 #4353 Del Skrevet 28. august 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Gjett om!! 😃 så det igjen for noen år tilbake… herregud så dårlig😂🙈 Jeg elsket den serien, Helene et les garçon. Broren min hadde til og med den kassetten til helene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. august 2022 #4354 Del Skrevet 28. august 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Jeg elsket den serien, Helene et les garçon. Broren min hadde til og med den kassetten til helene Husker du da cricri startet på stoff! Shit ass!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. august 2022 #4355 Del Skrevet 28. august 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Jeg elsket den serien, Helene et les garçon. Broren min hadde til og med den kassetten til helene Heleeeeneee j’m apell Heleeeewe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 28. august 2022 #4356 Del Skrevet 28. august 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): 😮 Hadde nok blitt sjokkert hvis @Athena Catalina hadde sagt det, men for deg og @DundreMilfin er sånt dagligtale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 28. august 2022 #4357 Del Skrevet 28. august 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Jeg vil ikke! Jeg er sånn kjedelig som vil ha det jeg vet jeg liker. Orker ikke leve farlig😬 Du må jo prøve!🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. august 2022 #4358 Del Skrevet 28. august 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Hadde nok blitt sjokkert hvis @Athena Catalina hadde sagt det, men for deg og @DundreMilfin er sånt dagligtale 😂 tror sistnevnte er bittelitt større i kjeften enn meg faktisk😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 28. august 2022 #4359 Del Skrevet 28. august 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Husker du da cricri startet på stoff! Shit ass!! 😆 hvem var han igjen, var det han utro kjæresten til Natalie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. august 2022 #4360 Del Skrevet 28. august 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): 😆 hvem var han igjen, var det han utro kjæresten til Natalie? Nei lille Trommisen til Joanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå