Frøkenfryden Skrevet 27. august 2022 #4261 Del Skrevet 27. august 2022 (endret) Cid skrev (4 minutter siden): Skal du piske han? Nøkteknekkeren? En kanal hvor folk viser ID-en sin? Hehe, nei en litt tullete true crime-kanal. Sender KUN det 24/7 pisking er ikke meg, jeg får heller folk til å reflektere slik at de selv tror de løste ting😉 Endret 27. august 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. august 2022 #4262 Del Skrevet 27. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Du hadde veldig voksen kultivert party of one! Kos deg med kunsten! Vi har ett oppdrag i dag.kjøpe telys😂 blir kveldsmørkt jo! 😮 Jeg har lov å være løsmunnet! Tror vi har helsepersonell på sykehus lenger hvis de får helgefjase Ja og hurra 🥳🥳🥳 Så også en bok og et blad på Oslo S jeg tror jeg vil kjøpe, i hvert fall boka😊 Lykke til med telys 🕯😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. august 2022 #4263 Del Skrevet 27. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Ja og hurra 🥳🥳🥳 Så også en bok og et blad på Oslo S jeg tror jeg vil kjøpe, i hvert fall boka😊 Lykke til med telys 🕯😀 Å om hva? Blad og bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. august 2022 #4264 Del Skrevet 27. august 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Å om hva? Blad og bok Boka er om pattedyrenes utvikling og historie og forskerne som fant det ut😀populærvitenskap men ser interessant ut😊 Bladet er en nostalgigreie med ting om Conan barbaren filmen fra 1983, Kate Bush og Dr. Who 🤓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. august 2022 #4265 Del Skrevet 27. august 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Boka er om pattedyrenes utvikling og historie og forskerne som fant det ut😀populærvitenskap men ser interessant ut😊 Bladet er en nostalgigreie med ting om Conan barbaren filmen fra 1983, Kate Bush og Dr. Who 🤓 Oi. Bra. Høres smart ut, hehe😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. august 2022 #4266 Del Skrevet 27. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Han sang egenkomponerte kjærlighetssanger om lurven Han sang denne sammen med meg, deg, @SVK @Adobyen @Wrightandrong og @Agent smith i forkledning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 27. august 2022 #4267 Del Skrevet 27. august 2022 Frøkenfryden skrev (16 minutter siden): @Agent smith må også reparere med @TheHairyToothfairy. Blir opptatt med det. Mistenker at han gråt litt i går ass. Nei, jeg banket noen i trass 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. august 2022 #4268 Del Skrevet 27. august 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Han sang denne sammen med meg, deg, @SVK @Adobyen @Wrightandrong og @Agent smith i forkledning Jeg twerket i bakgrunnen😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. august 2022 #4269 Del Skrevet 27. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Nei, jeg banket noen i trass Mange måter å mestre på som jeg pleier å si😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 27. august 2022 #4270 Del Skrevet 27. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Mange måter å mestre på som jeg pleier å si😬 Yep. Var fruen såklart, holder det i familien! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. august 2022 #4271 Del Skrevet 27. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Yep. Var fruen såklart, holder det i familien! Kortreist deng🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 27. august 2022 #4272 Del Skrevet 27. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Kortreist deng🫣 Deng? Vi spilte TP! Gruset henne så det sang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 27. august 2022 #4273 Del Skrevet 27. august 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Han sang denne sammen med meg, deg, @SVK @Adobyen @Wrightandrong og @Agent smith i forkledning Som å se oss dette 😂🤣😅 🎶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. august 2022 #4274 Del Skrevet 27. august 2022 Cid skrev (15 timer siden): Eller dette passet deg bedre 😅 Jeg syns disse passer jeg da 🥳 😲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 27. august 2022 #4275 Del Skrevet 27. august 2022 Ja, nå kan dere gjette dommen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 27. august 2022 #4276 Del Skrevet 27. august 2022 Entern skrev (1 time siden): Fordi han er smed 🛠⚒🔨 Ord smed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 27. august 2022 #4277 Del Skrevet 27. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Lov å ha faste dager🙂 eller tilfeldig innimellom, og jeg er jo litt assistent producer av og til. Skjønner det tar tid, må mote meg opp selv på det der! Ja, men har så mange ideer til såpen at noen ganger er det bare 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 27. august 2022 #4278 Del Skrevet 27. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Jeg la meg 02 i natt og du sletta deg, alt ble hurlumhei for meg 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 27. august 2022 #4279 Del Skrevet 27. august 2022 Entern skrev (1 time siden): Jeg kan prøve å skrive såpeopera litt oftere så du slipper 😅 hadde tenkt å la være siden det er «din» tråd og det føltes rart å fortsette uten deg men nå er du jo tilbake så 😉 Jeg har mange ideer til den, men det er jo såklart bra om andre skriver i den også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 27. august 2022 #4280 Del Skrevet 27. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): @Agent smith må også reparere med @TheHairyToothfairy. Blir opptatt med det. Mistenker at han gråt litt i går ass. 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå