Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Ja! Det må du ikke🥺

Sletter meg ikke lenger :) gjorde det mye de første 3 årene men jeg fikk et dårlig rykte på meg for å være en som sletter meg selv hele tiden og så var det noen som tok brukernavnet mitt til slutt

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Sletter meg ikke lenger :) gjorde det mye de første 3 årene men jeg fikk et dårlig rykte på meg for å være en som sletter meg selv hele tiden og så var det noen som tok brukernavnet mitt til slutt

Åå uff da..🥺 

Bra du blir! Jeg også. Anonymitet truet er nok det som kunne gjort meg mest stresset her kanskje tror jeg, at den ryker, jeg tenker nok at om jeg hadde støtt på dere i en setting ville dere skjønt at jeg var meg. Samtidig kan jeg stå for ting her. Så det er ingen krise det heller. Jeg er ikke bajas her liksom😂

• Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Åå uff da..🥺 

Bra du blir! Jeg også. Anonymitet truet er nok det som kunne gjort meg mest stresset her kanskje tror jeg, at den ryker, jeg tenker nok at om jeg hadde støtt på dere i en setting ville dere skjønt at jeg var meg. Samtidig kan jeg stå for ting her. Så det er ingen krise det heller. Jeg er ikke bajas her liksom😂

Jeg brukte å chatte mye med diverse brukere før og jeg var rask med å oppgi navn osv som som jeg endte opp med å angre veldig på i ettertid når noen begynte å oute navnet mitt på åpent forum

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg brukte å chatte mye med diverse brukere før og jeg var rask med å oppgi navn osv som som jeg endte opp med å angre veldig på i ettertid når noen begynte å oute navnet mitt på åpent forum

Ja det har jeg lest om husker jeg, virker veldig ubehagelig. Lurt å passe litt på🙂

• Nyttig 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (8 minutter siden):

Ja det har jeg lest om husker jeg, virker veldig ubehagelig. Lurt å passe litt på🙂

Hvordan hadde du reagert om det hendte deg?

Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

Tror du at du hadde blitt lei deg om jeg slettet meg selv?

Jeg hadde blitt kjempelei meg :cry3:

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (4 timer siden):

Hvordan hadde du reagert om det hendte deg?

Jeg har hatt en ubehagelig nettopplevelse en gang, ble skrevet fæle ting om meg som folk jeg likte kunne lese. Jeg syns det var veldig vanskelig. Føler med deg på det som skjedde💙

• Hjerte 1
Skrevet

Kaffe og Shetland her nå🙂

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (På 25.8.2022 den 21.27):

Men, tenk om du blir med i Farmen, og så blir du kjendis og blir med i Farmen kjendis og der møter du Caroline Berg Eriksen og søt musikk oppstår, da må du jo regne med å vise litt hud? 😆

(hei @Frøkenfryden nå blandet jeg inn favoritt temaet ditt 😆)

Juhuuu🥳🥳🥳🥳 nå blirre likes på deg😂

• Liker 1
Gjest Agent smith
Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (9 timer siden):

Heeeeei! Vi har savnet deg 🥳🥳🥳

🥳

Gjest Agent smith
Skrevet
Cid skrev (9 timer siden):

Eller dette passet deg bedre 😅

b9b44f829635d154634957b1af084616.jpg

Ja denne er mest meg

Gjest Agent smith
Skrevet
Frøkenfryden skrev (8 timer siden):

Vi kan øve på grensesetting og skjermtid! Hilsen psykologen🤓

Ja det trengs, håper jeg klarer å bruke mindre tid på skjerm fremover 

Skrevet
Agent smith skrev (1 minutt siden):

Ja det trengs, håper jeg klarer å bruke mindre tid på skjerm fremover 

Det tenker jeg du kan, du har treningsmål og vektmål og virker å være standhaftig. Så er det jo kanskje sånn med familie og jobb at det er ikke drøssevis av vennekvelder liksom, så jeg tenker noe tid med folk her kan gi litt sosialt påfyll på lavterskelvis. Pluss at jeg tror såpeopera er bra for din kreative hjerne😂🥳👍

Gjest Agent smith
Skrevet
Frøkenfryden skrev (8 timer siden):

Skjønner den, pauset litt innimellom selv når jeg syns det blir mye. Men syns det tilfører meg mye sosialt og jeg kan tulle og være kreativ. Så føles bra og da er det litt sunt også har jeg tenkt. Ikke bare litt sånn meningsløs skjermtid liksom. 

Tror du betyr mer enn du tror for mange🙂💙

Ja det er sant, her er det mange med like rar humor som meg. 

Hyggelig at folk liker meg selv om vi ikke kjenner hverandre i virkeligheten, her kan man jo være relativt anonym men likevel være sosial og bli kjent med folk litt

Gjest Agent smith
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Det tenker jeg du kan, du har treningsmål og vektmål og virker å være standhaftig. Så er det jo kanskje sånn med familie og jobb at det er ikke drøssevis av vennekvelder liksom, så jeg tenker noe tid med folk her kan gi litt sosialt påfyll på lavterskelvis. Pluss at jeg tror såpeopera er bra for din kreative hjerne😂🥳👍

Ja vi har veldig sjelden vennekvelder, vi er egentlig ganske usosiale 

Gjest Agent smith
Skrevet
Cid skrev (8 timer siden):

Han virker som en vidunderlig person, barna og kona hans er heldige som har han i livet sitt :)

Takk for fine ord 

Skrevet
Agent smith skrev (1 minutt siden):

Ja det er sant, her er det mange med like rar humor som meg. 

Hyggelig at folk liker meg selv om vi ikke kjenner hverandre i virkeligheten, her kan man jo være relativt anonym men likevel være sosial og bli kjent med folk litt

Ja! Her kan du fjase! Jeg også, føles sunt etter harde seriøse jobbdager! 🙂

Og man blir jo litt kjent ved å være litt innom folks liv hver dag. Jeg syns du er superviktig her og setter skikkelig stor pris på deg. Som @Enternskrev så klarer du den meget krevende kunsten å være koselig og grisete samtidig. 😂

PS og forsvinningen din var jo tema i alle tråder her i går jo! Eller.. ikke alle men minst 4!! Sier sitt🥰

• Liker 1
Skrevet

Hanen er oppe😃 seriøst… galer borti her et sted. Kommer @Kvakkekyllingen på besøk? 🤩

Gjest Agent smith
Skrevet
Frøkenfryden skrev (28 minutter siden):

Ja! Her kan du fjase! Jeg også, føles sunt etter harde seriøse jobbdager! 🙂

Og man blir jo litt kjent ved å være litt innom folks liv hver dag. Jeg syns du er superviktig her og setter skikkelig stor pris på deg. Som @Enternskrev så klarer du den meget krevende kunsten å være koselig og grisete samtidig. 😂

PS og forsvinningen din var jo tema i alle tråder her i går jo! Eller.. ikke alle men minst 4!! Sier sitt🥰

Ja det var veldig overraskende for meg at det betydde så mye at jeg slettet meg, men klarte ikke å holde meg unna forumet likevel da😆

Skrevet
Agent smith skrev (14 minutter siden):

Ja det var veldig overraskende for meg at det betydde så mye at jeg slettet meg, men klarte ikke å holde meg unna forumet likevel da😆

Og vi er glade for det 😊 at du ikke klarte å holde deg borte altså 😊

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...