Gjest Cid Skrevet 25. august 2022 #4141 Del Skrevet 25. august 2022 Gjest lurven skrev (49 minutter siden): Bare i vinduet? Du vil bli savnet av oss alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. august 2022 #4142 Del Skrevet 25. august 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Du vil bli savnet av oss alle Ja enig 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. august 2022 #4143 Del Skrevet 26. august 2022 Setter pris på alle fine sosial prat-folk! 💙 Ville bare si det .. .. vært litt lite her siste dager, har rett og slett en stresshodepine som lurte seg inn tirsdag og er en slik gjest som nekter å gå. Så jeg har hanglet gjennom dagene og ikke fått lekt så mye her. Meeen håper å komme tilbake med brask og bram til helga. 🥳 Nå skal vi gå morgentur og lytte til fugler, så åpner hjemmekontoret mitt👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. august 2022 #4144 Del Skrevet 26. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Setter pris på alle fine sosial prat-folk! 💙 Ville bare si det .. .. vært litt lite her siste dager, har rett og slett en stresshodepine som lurte seg inn tirsdag og er en slik gjest som nekter å gå. Så jeg har hanglet gjennom dagene og ikke fått lekt så mye her. Meeen håper å komme tilbake med brask og bram til helga. 🥳 Nå skal vi gå morgentur og lytte til fugler, så åpner hjemmekontoret mitt👍 Jeg setter pris på at du er her på kg, du er en veldig fin person ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. august 2022 #4145 Del Skrevet 26. august 2022 Cid skrev (1 time siden): Jeg setter pris på at du er her på kg, du er en veldig fin person ♥️ Hjertelig takk Cid, like måde🙂💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. august 2022 #4146 Del Skrevet 26. august 2022 Jeg glemte ta frokostbilde. Men det så egentlig ut som i går. Håper du kan tilgi meg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. august 2022 #4147 Del Skrevet 26. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Jeg glemte ta frokostbilde. Men det så egentlig ut som i går. Håper du kan tilgi meg? Klabbert!! 😃👍 min var jo en nøktern uspennende sak også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. august 2022 #4148 Del Skrevet 26. august 2022 Uh, wtf. "Gjest lurven"? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. august 2022 #4149 Del Skrevet 26. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Uh, wtf. "Gjest lurven"? Ja vi har grått i kor her😭😭😭💔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. august 2022 #4150 Del Skrevet 26. august 2022 Frøkenfryden skrev (28 minutter siden): Ja vi har grått i kor her😭😭😭💔 Men hva skjedde?? Hvem skal jeg fjase med nå? 'banna greier altså 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. august 2022 #4151 Del Skrevet 26. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Men hva skjedde?? Hvem skal jeg fjase med nå? 'banna greier altså Tror ingen vet desverre😢 jeg kan fjase litt da men bli’kke no mann til mann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. august 2022 #4152 Del Skrevet 26. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (28 minutter siden): Men hva skjedde?? Hvem skal jeg fjase med nå? 'banna greier altså Du kan jo fjase med meg, jeg lover å prøve å være litt greiere men blir selvsagt ikke det samme Men ja helt enig, ingen kunne fjase som lurven, han greide å kombinere grisete og koselig og det er vanskelig, det er få som klarer det faktisk. Frøkenfryden skrev (28 minutter siden): Tror ingen vet desverre😢 jeg kan fjase litt da men bli’kke no mann til mann Det er sant det er faktisk litt forskjell på å fjase med kvinner og menn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. august 2022 #4153 Del Skrevet 26. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Uh, wtf. "Gjest lurven"? Ja ikke sant, ble faktisk sjokkert Frøkenfryden skrev (1 time siden): Ja vi har grått i kor her😭😭😭💔 Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 26. august 2022 #4154 Del Skrevet 26. august 2022 Lurven synes han brukte for mye tid her, derfor slettet han seg. Men han visste ikke at han ville bli savnet sååå mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. august 2022 #4155 Del Skrevet 26. august 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Lurven synes han brukte for mye tid her, derfor slettet han seg. Men han visste ikke at han ville bli savnet sååå mye Er du Lurven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. august 2022 #4156 Del Skrevet 26. august 2022 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Hjertelig takk Cid, like måde🙂💙 Håper du føler deg bedre utover helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. august 2022 #4157 Del Skrevet 26. august 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Tror ingen vet desverre😢 jeg kan fjase litt da men bli’kke no mann til mann Om du prøver hardt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. august 2022 #4158 Del Skrevet 26. august 2022 Entern skrev (4 timer siden): Du kan jo fjase med meg, jeg lover å prøve å være litt greiere men blir selvsagt ikke det samme Men ja helt enig, ingen kunne fjase som lurven, han greide å kombinere grisete og koselig og det er vanskelig, det er få som klarer det faktisk. Det er sant det er faktisk litt forskjell på å fjase med kvinner og menn Artig å fjase med deg også, men det var noe eget ved lørva. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. august 2022 #4159 Del Skrevet 26. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (25 minutter siden): Artig å fjase med deg også, men det var noe eget ved lørva. Vet hva du mener 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. august 2022 #4160 Del Skrevet 26. august 2022 Entern skrev (1 time siden): Vet hva du mener 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå