Frøkenfryden Skrevet 22. august 2022 #4061 Del Skrevet 22. august 2022 Cid skrev (8 minutter siden): 😱🏃♂️ Ikke spist potetgull på 15 år? Kanskje hun er som meg. Spiser når det er fremme på fest og sånn, men kjøper ikke selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. august 2022 #4062 Del Skrevet 22. august 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Kanskje hun er som meg. Spiser når det er fremme på fest og sånn, men kjøper ikke selv Kjøper dere brus og sjokolade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. august 2022 #4063 Del Skrevet 22. august 2022 Cid skrev (1 time siden): Kjøper dere brus og sjokolade? Mann spiser potetgull i helg og litt sjokolade ellers. Jeg kjøper veldig lite, spiser ikke hver uke. Er litt sånn ved gjester og sånn. Jeg legger lett på meg igjen om jeg spiser mye sånt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. august 2022 #4064 Del Skrevet 22. august 2022 Cid skrev (2 timer siden): Kjøper dere brus og sjokolade? Drikker brus når jeg vil, men skjer ikke ukentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 22. august 2022 #4065 Del Skrevet 22. august 2022 Entern skrev (9 timer siden): Våkner du midt på natten mens du skriker «BULOW!!!😱»?😆 JA!!!!! Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Nei i senga skriker hun bare BELOW! Det og 💖 Cid skrev (3 timer siden): 😱🏃♂️ Ikke spist potetgull på 15 år? Joda, har smakt - men kanskje 3 ganger tatt meg ei lita skål. Foretrekker sjokolade over alt 😅 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Kanskje hun er som meg. Spiser når det er fremme på fest og sånn, men kjøper ikke selv Nettopp. Men forsyner meg fortsatt ikke egentlig av chips. Cid skrev (3 timer siden): Kjøper dere brus og sjokolade? Liker bare sukkerfri Cola og Solo, så den kjøper jeg. Sjokolade ja. Kiddo har godtedag på fredager, så da kjøper jeg og. Nærmere bestemt sjokoladefamilien og Center i løsvekt, og så kanskje noen sure spøkelser eller hva de heter. Kjøper det jeg skal spise, ikke mer 😅 Jeg er tjukk av medisiner, ikke godtehylla. Dessverre, det hadde jo vært MYE mer nytelse! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. august 2022 #4066 Del Skrevet 22. august 2022 Jeg liker all slags sjokolade men foretrekker mørk til vanlig men hvit er også god 😋 Men får kviser av sjokolade 🤪🤓 Liker chips da helst med tacosaus eller salsa å duppe i, helst sterk🌶 Men ikke så ofte jeg spiser chips 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. august 2022 #4067 Del Skrevet 22. august 2022 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Nei i senga skriker hun bare BELOW! Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. august 2022 #4068 Del Skrevet 22. august 2022 DundreMilfin skrev (4 timer siden): JA!!!!! Det og 💖 Joda, har smakt - men kanskje 3 ganger tatt meg ei lita skål. Foretrekker sjokolade over alt 😅 Nettopp. Men forsyner meg fortsatt ikke egentlig av chips. Liker bare sukkerfri Cola og Solo, så den kjøper jeg. Sjokolade ja. Kiddo har godtedag på fredager, så da kjøper jeg og. Nærmere bestemt sjokoladefamilien og Center i løsvekt, og så kanskje noen sure spøkelser eller hva de heter. Kjøper det jeg skal spise, ikke mer 😅 Jeg er tjukk av medisiner, ikke godtehylla. Dessverre, det hadde jo vært MYE mer nytelse! Kiddo som i ungen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. august 2022 #4069 Del Skrevet 22. august 2022 Cid skrev (2 timer siden): Kiddo som i ungen din? Beatrice kiddo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. august 2022 #4070 Del Skrevet 22. august 2022 lurven skrev (1 time siden): Beatrice kiddo Hvem er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. august 2022 #4071 Del Skrevet 22. august 2022 Cid skrev (1 time siden): Hvem er det? Hu dama fra kill Bill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. august 2022 #4072 Del Skrevet 22. august 2022 lurven skrev (43 minutter siden): Hu dama fra kill Bill Hun som ble blindet 2 ganger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. august 2022 #4073 Del Skrevet 22. august 2022 Cid skrev (2 timer siden): Hun som ble blindet 2 ganger? Nei beatrice kiddo var hu dama som hadde hovedrollen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. august 2022 #4074 Del Skrevet 22. august 2022 Dialog i heimen. Jeg: Nå har jeg gjort husarbeid! Hengt opp klesvask og brettet tørr klesvask og vasket physalisen. Mann: Jeg: det var ikke en metafor!!!😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. august 2022 #4075 Del Skrevet 22. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Dialog i heimen. Jeg: Nå har jeg gjort husarbeid! Hengt opp klesvask og brettet tørr klesvask og vasket physalisen. Mann: Jeg: det var ikke en metafor!!!😂 Betyr physalisen det jeg tror det betyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. august 2022 #4076 Del Skrevet 22. august 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Betyr physalisen det jeg tror det betyr? Det var bare physaliiiis! Det bare hørtes lurvete ut når det ble sagt slik. Ordna physalisen klar til lunsj på jobb i morgen😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. august 2022 #4077 Del Skrevet 22. august 2022 Jeg må sove.. glemte det, ble opptatt av morgendagens frukt og grønt😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. august 2022 #4078 Del Skrevet 22. august 2022 Hva er physalis?🥬? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. august 2022 #4079 Del Skrevet 22. august 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Jeg må sove.. glemte det, ble opptatt av morgendagens frukt og grønt😂 Husk å gi franzen litt "physalis" først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. august 2022 #4080 Del Skrevet 22. august 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Hva er physalis?🥬? Tror det er et slags bær...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå