Frøkenfryden Skrevet 18. august 2022 #4021 Del Skrevet 18. august 2022 Entern skrev (10 minutter siden): Hva, er Une med? Trodde hun hadde gått av?😆 Nei , det er meeeeeg🤠😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. august 2022 #4022 Del Skrevet 18. august 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Nei , det er meeeeeg🤠😂 Hawty Shawty Fryden? 😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. august 2022 #4023 Del Skrevet 18. august 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Hawty Shawty Fryden? 😀😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. august 2022 #4024 Del Skrevet 18. august 2022 Frøkenfryden skrev (52 minutter siden): @lurven jeg er ikke på vei i seng, se partilederdebatt 21.45. 😮 Creizi hottie😂 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. august 2022 #4025 Del Skrevet 18. august 2022 lurven skrev (12 minutter siden): 😲 Bjørnar var der. Men det var ikke nok. Lagt meg🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. august 2022 #4026 Del Skrevet 18. august 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Bjørnar var der. Men det var ikke nok. Lagt meg🥹 Ser litt på nå, une er der, synd hun tilhører et sånt crazy parti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. august 2022 #4027 Del Skrevet 18. august 2022 lurven skrev (23 minutter siden): Ser litt på nå, une er der, synd hun tilhører et sånt crazy parti Ja hun skulle holdt seg til den økologiske matbutikken sin, hun har dreis på frukthylla 🍈🍈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. august 2022 #4028 Del Skrevet 19. august 2022 Entern skrev (23 timer siden): Ja hun skulle holdt seg til den økologiske matbutikken sin, hun har dreis på frukthylla 🍈🍈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. august 2022 #4029 Del Skrevet 21. august 2022 God morgen @Entern. Håper den er bra🙂 Og natta til @Cid kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. august 2022 #4030 Del Skrevet 21. august 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): God morgen @Entern. Håper den er bra🙂 Og natta til @Cid kanskje? God morgen Fryden😊 den er ganske bra😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. august 2022 #4031 Del Skrevet 21. august 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): God morgen @Entern. Håper den er bra🙂 Og natta til @Cid kanskje? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. august 2022 #4032 Del Skrevet 21. august 2022 Aarghhh jeg klarer ikke gripe tak i søndagen min og forme den bra🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. august 2022 #4033 Del Skrevet 21. august 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Aarghhh jeg klarer ikke gripe tak i søndagen min og forme den bra🥺 Må du det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. august 2022 #4034 Del Skrevet 21. august 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Må du det da? Jeg har lyst til ha en god dag. Men blir det altså. Trene er bra, kvikker opp hjernen! 👍 Så finner jeg på noe fint. bare er så mye sykdom overalt, blir litt tungt å komme i gang.😑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. august 2022 #4035 Del Skrevet 21. august 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg har lyst til ha en god dag. Men blir det altså. Trene er bra, kvikker opp hjernen! 👍 Så finner jeg på noe fint. bare er så mye sykdom overalt, blir litt tungt å komme i gang.😑 Du kan jo bare slappe av og se en film eller noe😀 Hvem et syk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. august 2022 #4036 Del Skrevet 21. august 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Du kan jo bare slappe av og se en film eller noe😀 Hvem et syk? Gjort hittil! Bra start på dagen🙂👍 Pappa syk. Mann er jo ennå nokså påvirket av skadene. Men begge blir nok friske da♥️ Nær kollega jeg liker veldig er syk. Og en god venninne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. august 2022 #4037 Del Skrevet 21. august 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Gjort hittil! Bra start på dagen🙂👍 Pappa syk. Mann er jo ennå nokså påvirket av skadene. Men begge blir nok friske da♥️ Nær kollega jeg liker veldig er syk. Og en god venninne. De er heldige som har deg da 😊🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. august 2022 #4038 Del Skrevet 21. august 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Gjort hittil! Bra start på dagen🙂👍 Pappa syk. Mann er jo ennå nokså påvirket av skadene. Men begge blir nok friske da♥️ Nær kollega jeg liker veldig er syk. Og en god venninne. Oi, det var mye, håper de blir friske da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. august 2022 #4039 Del Skrevet 21. august 2022 lurven skrev (1 time siden): Oi, det var mye, håper de blir friske da Takk🙂 litt mye🥺 men det ordner seg. Styrkeøkt var fint, hjelper på livsgnist alltid👍 nå må jeg luftes som en liten hund😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. august 2022 #4040 Del Skrevet 21. august 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Takk🙂 litt mye🥺 men det ordner seg. Styrkeøkt var fint, hjelper på livsgnist alltid👍 nå må jeg luftes som en liten hund😂 Frantzen skal på tur med veskebikkja si Endret 21. august 2022 av lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå