Gå til innhold

Frøkenfryden

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden):

Hm, kan vi? Må vi spørre de først kanskje? 😆 Min er rolig og snill, lager god torskemiddag og driver sikkert med noe snekkerarbeid på badet 😁 

Rolig og snill her også! Gnukker meg på ryggen hver kveld og lager dødsgo mat og kaker. Ikke så snekrete..men ganske pen og krøllete🙂

Ikke sikkert de merker så mye? Han er veldig inni programmering og ser ikke alltid så mye opp av skjerm da 😂

Endret av Frøkenfryden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kvakkekyllingen
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Rolig og snill her også! Gnukker meg på ryggen hver kveld og lager dødsgo mat og kaker. Ikke så snekrete..men ganske pen og krøllete🙂

Ikke sikkert de merker så mye? Han er veldig inni programmering og ser ikke alltid så mye opp av skjerm da 😂

Åååå, han høres flott ut din mann også 😄 Krøllete? 🤩 Krøller er så fint! 

Nei jeg tror egentlig ikke det! Blir mye skjerm her også. Så kan dere jo sovne med flyhavarikommisjonen til kvelds 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Cid skrev (19 timer siden):

Aldri skjønt hvordan noen folk klarer å tilgi utroskap og bli sammen igjen, jeg hadde blitt paranoid for at hun skulle gjentatt det

Hvis kona var utro skulle jeg latet som jeg tilga det. Og ordna meg ny leilighet og flytta alle tingene en gang hun var på jobb. Og poff var jeg borte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (11 timer siden):

Ikke helt😂 cid prøver kalle den en jukketråd og lurven er jo en løs kanon. Men jeg prøver elegant å holde oss festlige innenfor noen (om enn tøse) rammer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (3 minutter siden):

Hvis kona var utro skulle jeg latet som jeg tilga det. Og ordna meg ny leilighet og flytta alle tingene en gang hun var på jobb. Og poff var jeg borte

Og du var nå sammen med Gjertrud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Kvakkekyllingen skrev (11 timer siden):

Haha. En blodig en? 😆 Njaa, usikker. Men håper det blir noe morsomt. Hvis ikke har du gjort et dårlig valg 😁

Håper hun var blodig.

Jeg blir aldri bedt på sånn fest, men hvis jeg ble skulle jeg vært en zombie, og tatt med meg blomkål å spise, synes blomkål ligner på hjerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurven skrev (Akkurat nå):

Håper hun var blodig.

Jeg blir aldri bedt på sånn fest, men hvis jeg ble skulle jeg vært en zombie, og tatt med meg blomkål å spise, synes blomkål ligner på hjerne

Farg blomkålen grålig og sprut på litt ketchup 🧟‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (Akkurat nå):

Håper hun var blodig.

Det gjør det. Kan bekrefte det. Dissekerte hjernen en uke på studiet. Faktisk!

antrekket er beskrevet før her. Var blodig! Du kunne ikke vært zombie. Du måtte være noe på T. Husker tannfeen og terroristen kosedansa😂 og at jeg ble venn med truseinnlegget, at fyren som var twister slet litt med å bevege seg med en meter bred kropp😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (6 minutter siden):

Haha du kommenterte ikke en gang. Mine utsagn taler for seg selv si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

🏃‍♂️

Redd blod og blomkål og hjerner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Det gjør det. Kan bekrefte det. Dissekerte hjernen en uke på studiet. Faktisk!

antrekket er beskrevet før her. Var blodig! Du kunne ikke vært zombie. Du måtte være noe på T. Husker tannfeen og terroristen kosedansa😂 og at jeg ble venn med truseinnlegget, at fyren som var twister slet litt med å bevege seg med en meter bred kropp😂

På T?
Da hadde jeg vært…

Et tre!!🌳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Redd blod og blomkål og hjerner?

Nei var til det frøken siterte som du siterte hvor jeg skrev noe som var sitert for så å bli sitert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Entern skrev (Akkurat nå):

På T?
Da hadde jeg vært…

Et tre!!🌳

Jaaa! Var også mange Tønsbergske kommuneansatte😂😂😂 bukse oppi ene sokken fra sykkelturen, penner i skjortelomma og ufiks dressjakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

På T?
Da hadde jeg vært…

Et tre!!🌳

Lurven ville nok vært tøs

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Nei var til det frøken siterte som du siterte hvor jeg skrev noe som var sitert for så å bli sitert 

😂😂😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Entern skrev (7 minutter siden):

Farg blomkålen grålig og sprut på litt ketchup 🧟‍♂️

Jepp. Har planlagt dette i mange år. Men blir aldri bedt på sånn fest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...