Frøkenfryden Skrevet 5. august 2022 #3961 Del Skrevet 5. august 2022 Entern skrev (21 timer siden): Veldig glad i mozarella 😊 du har ho faktisk laget smørbrødversjonen av Pizza Margherita der du 💚💚💚 Min favoritt pizza var pizzaen til Pizzagutta, de finnes nå bare på Alna dessverre ☹️ De har så god mozarella 😊 Åå. Ikke prøvd. Nesten pizzafrokost ja! Stemmer👍 Artig observasjon😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. august 2022 #3962 Del Skrevet 5. august 2022 Mann er skadet men løsningsorientert. Lært opp Siri i dag, Siri hadde ikke «dama mi» i kontaktene, men nå har hun lært hvem Dama hans er😂🙂👍🏻💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. august 2022 #3963 Del Skrevet 5. august 2022 Klem til dere begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. august 2022 #3964 Del Skrevet 5. august 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Klem til dere begge Takk snille du. Går bra, han blir helt bra igjen🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. august 2022 #3965 Del Skrevet 6. august 2022 Jeg er sikkert ikke flink å svare på alt her nå og ikke alltid like festlig og Men dere er super avkobling i et liv som nå har mye påkobling og lite moro ute med folk og fe. Så bare kom og fjas i tråden her og sånn altså. Så kan jeg fnise litt mellom slagene her hjemme🙂💙 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. august 2022 #3966 Del Skrevet 6. august 2022 Cid skrev (7 timer siden): Klem til dere begge Takk Cid! 💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. august 2022 #3967 Del Skrevet 6. august 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Jeg er sikkert ikke flink å svare på alt her nå og ikke alltid like festlig og Men dere er super avkobling i et liv som nå har mye påkobling og lite moro ute med folk og fe. Så bare kom og fjas i tråden her og sånn altså. Så kan jeg fnise litt mellom slagene her hjemme🙂💙 Går morgen🌿en ok for dere? 😊 Jeg er tafatt i dag 🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. august 2022 #3968 Del Skrevet 6. august 2022 Entern skrev (6 timer siden): Går morgen🌿en ok for dere? 😊 Jeg er tafatt i dag 🙃 Hei! Jeg fikk tre timer til meg selv og retitusjon før Mann våknet og jeg hjalp ham litt opp og stå. Det var fint. Vi er inne i en slags unntakstilstandrutine. Humøret er bra. Så kjedelig med tafatthet, men kanskje ok det i en ferie? Du har jo tegnet i det siste og sånn🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. august 2022 #3969 Del Skrevet 6. august 2022 Frøkenfryden skrev (53 minutter siden): Hei! Jeg fikk tre timer til meg selv og retitusjon før Mann våknet og jeg hjalp ham litt opp og stå. Det var fint. Vi er inne i en slags unntakstilstandrutine. Humøret er bra. Så kjedelig med tafatthet, men kanskje ok det i en ferie? Du har jo tegnet i det siste og sånn🙂 Ja 😀 ingen fare med meg 😀 Dere kommer nok opp med gode rutiner på null komma svisj kjenner jeg deg rett 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. august 2022 #3970 Del Skrevet 7. august 2022 Entern skrev (21 timer siden): Ja 😀 ingen fare med meg 😀 Dere kommer nok opp med gode rutiner på null komma svisj kjenner jeg deg rett 😀 Jupp.. går seg ok til 👍🏻 Jeg har i alle fall fått trent, det må gjøres oppi alt. Og tatt pustepauser med min lille stopp og pust-litt-app👍🏻🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. august 2022 #3971 Del Skrevet 7. august 2022 Frøkenfryden skrev (27 minutter siden): Jupp.. går seg ok til 👍🏻 Jeg har i alle fall fått trent, det må gjøres oppi alt. Og tatt pustepauser med min lille stopp og pust-litt-app👍🏻🙂 Så fint 😊 Håper det er bra med Mann og at han ikke har altfor vondt 🥲😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. august 2022 #3972 Del Skrevet 7. august 2022 Entern skrev (6 timer siden): Så fint 😊 Håper det er bra med Mann og at han ikke har altfor vondt 🥲😊 Takk.. bedre!♥️ Vi var på tur i nabolaget i dag👍 ! Jeg kokte supersunn rødbetsuppe. Han trenger sunne ting for å bygge bein😀😂 nå skal jeg kikke litt på dokumentar.. ferie over.. men ikke leggetid heeelt ennå🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. august 2022 #3973 Del Skrevet 7. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Takk.. bedre!♥️ Vi var på tur i nabolaget i dag👍 ! Jeg kokte supersunn rødbetsuppe. Han trenger sunne ting for å bygge bein😀😂 nå skal jeg kikke litt på dokumentar.. ferie over.. men ikke leggetid heeelt ennå🙃 Å så bra😊🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. august 2022 #3974 Del Skrevet 12. august 2022 Takk for hjelpa-pakke fra Mann💙🥹 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. august 2022 #3975 Del Skrevet 12. august 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Takk for hjelpa-pakke fra Mann💙🥹 Så fin 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. august 2022 #3976 Del Skrevet 12. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Takk for hjelpa-pakke fra Mann💙🥹 Hva brukes den til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. august 2022 #3977 Del Skrevet 12. august 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. august 2022 #3978 Del Skrevet 12. august 2022 lurven skrev (6 timer siden): Hva brukes den til? Skal bare stå og se pen ut!😂👍🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. august 2022 #3979 Del Skrevet 12. august 2022 lurven skrev (23 minutter siden): Så søt🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. august 2022 #3980 Del Skrevet 12. august 2022 Entern skrev (8 timer siden): Så fin 😊 Takk! Har fugl og kanin i samme serie så nå kan alle være venner👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå