Frøkenfryden Skrevet 31. juli 2022 #3821 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (10 minutter siden): Ja 😊 Jeg ser på Foyle med fattern 😊 Åå koselig❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 31. juli 2022 #3822 Del Skrevet 31. juli 2022 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Takk forresten, snille du. Jeg krysser fingre for min superpappa❤️🥹 hurra! Ferie er bra! Hva skjer nå da? vi drar hjem i morgen, lage gode middager og late oss og møte venner en uke🥰 Ferie💙 Jeg også 😢♥️ Nå har vi vært i nordland hos svigers siden onsdag. Vet ikke helt når vi skal hjem enda Koselig da! Høres ut som en fin plan 😀 Blir mye lating her også 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. juli 2022 #3823 Del Skrevet 31. juli 2022 Frøkenfryden skrev (37 minutter siden): Åå koselig❤️ Ja alltid 😊 Så nettopp om igjen den episoden der Hathaway fra Lewis spiller psyko drittsekk, nå ser vi den der Samuel West er kjip spionoffiser 😅😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. juli 2022 #3824 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (34 minutter siden): Ja alltid 😊 Så nettopp om igjen den episoden der Hathaway fra Lewis spiller psyko drittsekk, nå ser vi den der Samuel West er kjip spionoffiser 😅😀 Du har god oversikt. Sett lite Foyle jeg.. Natta alle! 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 31. juli 2022 #3825 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (4 timer siden): De siste par tre sesongene av Buffy var ikke så bra, sesong 1-3 var best 😊 Godt at jeg ikke har gått glipp av noe da😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #3826 Del Skrevet 1. august 2022 Til @TheHairyToothfairy Her var det jaggu posjert egg med hollandaise!! Måtte ha det. Havregrøt med nøtter som rett 2😂 Hadde svømt først da👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 1. august 2022 #3827 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): Til @TheHairyToothfairy Her var det jaggu posjert egg med hollandaise!! Måtte ha det. Havregrøt med nøtter som rett 2😂 Hadde svømt først da👍 Variert og spennende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #3828 Del Skrevet 1. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 timer siden): Variert og spennende! Enig, nå er jeg hjemme og har fått cabaret til lunsj, og isgalt i kveld. For en dag😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. august 2022 #3829 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Enig, nå er jeg hjemme og har fått cabaret til lunsj, og isgalt i kveld. For en dag😃 Så fint 😊 Hurra for kabaret og isgalt 😊 (hva er isgalt?🤔) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #3830 Del Skrevet 1. august 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Så fint 😊 Hurra for kabaret og isgalt 😊 (hva er isgalt?🤔) Jaa🙂 her er’n https://www.nrk.no/nordland/isgalt-er-delikatesse-fisken-_ingen_-har-hort-om-1.15982726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. august 2022 #3831 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jaa🙂 her er’n https://www.nrk.no/nordland/isgalt-er-delikatesse-fisken-_ingen_-har-hort-om-1.15982726 Oisann😅 Ikke så pen akkurat men fiskeskinnet kan vel bedra, sikkert kjempegod 😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #3832 Del Skrevet 1. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Oisann😅 Ikke så pen akkurat men fiskeskinnet kan vel bedra, sikkert kjempegod 😊😊😊 Haha nei stakkar😂 fin og filetert den vi kjøpte da. Sparer @lurvens kjaker til i morgen👍🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. august 2022 #3833 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Haha nei stakkar😂 fin og filetert den vi kjøpte da. Sparer @lurvens kjaker til i morgen👍🏻 Så hvis @lurven blir litt tynn i maska vet vi hvorfor 🤣🤣🤣 Så veldig fristende ut den fisken når jeg leste artikkelen, jeg liker uer (og lange, som også er en torskefisk som er dypvannsfisk og ser litt spesiell ut (som en torsk som har holdt ut en stund extra i snake på mobilen😆))😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. august 2022 #3834 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (42 minutter siden): Haha nei stakkar😂 fin og filetert den vi kjøpte da. Sparer @lurvens kjaker til i morgen👍🏻 Trodde du skulle ha @Kvakkekyllingenfilet i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #3835 Del Skrevet 1. august 2022 lurven skrev (18 minutter siden): Trodde du skulle ha @Kvakkekyllingenfilet i morgen Blir nok til freddan😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #3836 Del Skrevet 1. august 2022 lurven skrev (18 minutter siden): Trodde du skulle ha @Kvakkekyllingenfilet i morgen Ikke filet, kjøpte hele. Både lå4 og brøst😲😃👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. august 2022 #3837 Del Skrevet 1. august 2022 lurven skrev (22 minutter siden): Trodde du skulle ha @Kvakkekyllingenfilet i morgen Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Blir nok til freddan😃 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Ikke filet, kjøpte hele. Både lå4 og brøst😲😃👍🏻 Hvordan skal dere tilberede Kvakke? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #3838 Del Skrevet 1. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Hvordan skal dere tilberede Kvakke? 😊 Mann skal mekke, dere får rapport😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. august 2022 #3839 Del Skrevet 1. august 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Hvordan skal dere tilberede Kvakke? 😊 Knekke alle bein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. august 2022 #3840 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Mann skal mekke, dere får rapport😁 Gleder meg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå