Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #361 Del Skrevet 1. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Var nok det siste ja 😌 Aldri lei av å småprate med deg da, det skulle tatt seg ut 😀 Men tror noen blir lei meg etterhvert, det er en bekymring 🥲 Jeg har ingen intuitiv følelse av at jeg blir lei av deg her! 👍🙂 Og jeg er god på å kjenne sånt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 1. mai 2022 #362 Del Skrevet 1. mai 2022 Entern skrev (34 minutter siden): Ingen spesifikk, det er bare en teit grunnløs bekymring tror jeg 😅 Tror på et vis det kan være en sunn bekymring om den ikke tar over - det gjør jo at mennesker regulerer seg litt. Jeg ER enig i disse «ikke ditt ansvar å behage andre hele tiden» - men noen tar det jo helt ut så folk blir utslitt. Så jeg tror de som bekymrer seg over sånt kan være rimelig sikre på at de ikke er i kategorien for folk flest 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #363 Del Skrevet 1. mai 2022 lurven skrev (På 30.4.2022 den 11.37): 😆 Sjokolade på bananen Nugatti🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #364 Del Skrevet 1. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Haha. En blodig en? 😆 Njaa, usikker. Men håper det blir noe morsomt. Hvis ikke har du gjort et dårlig valg 😁 ja🙈 Vi må håpe det! Neste hotellrunde er medio juni, håper på sol og kjole og sol i pausene. Eller.. nei, du må håpe på det😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #365 Del Skrevet 1. mai 2022 Fløff skrev (1 time siden): Tror på et vis det kan være en sunn bekymring om den ikke tar over - det gjør jo at mennesker regulerer seg litt. Jeg ER enig i disse «ikke ditt ansvar å behage andre hele tiden» - men noen tar det jo helt ut så folk blir utslitt. Så jeg tror de som bekymrer seg over sånt kan være rimelig sikre på at de ikke er i kategorien for folk flest 😅 What Fløff said👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 1. mai 2022 #366 Del Skrevet 1. mai 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Nugatti🤓 Er den sjokolade på bananen ment å være koffert? For det første er nugatti og banan på brødskive genialt, og for det andre…..ja. Ikke kødd med min ungdoms livrett 😂 Og: annonsen her for en festival har Cardi B!!!!! Jeg eeeeeeelsker CardiB 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 Endret 1. mai 2022 av Fløff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. mai 2022 #367 Del Skrevet 1. mai 2022 Fløff skrev (9 minutter siden): Er den sjokolade på bananen ment å være koffert? For det første er nugatti og banan på brødskive genialt, og for det andre…..ja. Ikke kødd med min ungdoms livrett 😂 Og: annonsen her for en festival har Cardi B!!!!! Jeg eeeeeeelsker CardiB 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 Bedre enn Cardimomme? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 1. mai 2022 #368 Del Skrevet 1. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Bedre enn Cardimomme? 😅 Like god som Carbie (istedetfor Barbie) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #369 Del Skrevet 1. mai 2022 jukkapalme skrev (På 30.4.2022 den 2.05): Aha Ja, de fleste har nok litt pauser innimellom. Jeg forsvant med den gamle brukeren i ca 2005, tror jeg, så hadde et opphold på omtrent 11 år. Aldri vært så aktiv som nå da. Glad jeg har begynt å være aktiv på sosial prat, er veldig koselig her. Har jeg svart før, neimen om jeg vet. . Meeen fint du er her😃👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #370 Del Skrevet 1. mai 2022 jukkapalme skrev (23 timer siden): Flink frøken! Hahah, nei vikke ha no jukketråd, ass! Jeg er da en anstendig palme! Tusen takk, søta ♥️ Håper frokosten var bra! Anstendig palme😂 det er tekst for en tinderbio😂 Droppin them coconuts😂 ånei nå jokker jeg det til selv🙈 ps takk! Mett etter denne helga gitt🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #371 Del Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (48 minutter siden): ja🙈 Vi må håpe det! Neste hotellrunde er medio juni, håper på sol og kjole og sol i pausene. Eller.. nei, du må håpe på det😂 Ja. Jeg skal krysse fingrene! Er det helg? Eller kan jeg få fri fra jobb? 🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. mai 2022 #372 Del Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Hotellbarer ass. 😂 I går var det en type som var på opplæring i bar her. Så jeg fikk smake en slurk vin før fullt glass ble skjenket. En altfor stor slurk. 😂 Han som lærte opp den nye bare : «Det er for stor smakeslurk.» Mens jeg bare: neeeida! 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #373 Del Skrevet 1. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 timer siden): Ja. Jeg skal krysse fingrene! Er det helg? Eller kan jeg få fri fra jobb? 🥳🥳 Alltid helger! 4 igjen i år😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #374 Del Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Alltid helger! 4 igjen i år😍 Åå. Hadde håpet på litt fri fra jobb i og med vi skal bytte liv 😁 Helg er fint det også! Hva skal jeg gjøre der? Bare avslapning eller må jeg på møter? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #375 Del Skrevet 1. mai 2022 Entern skrev (7 timer siden): Høres kjempebra ut egentlig 😊 Skrivingen altså 😊 Var det, må starte igjen. 🙂skriver det i en bok som ser ut som en Nancy Drew-bok fra 90-tallet, men det er bare coveret. Notatark inni🙂 Den gjør det ekstra koselig å skrive ned tingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #376 Del Skrevet 1. mai 2022 Fløff skrev (5 timer siden): Er den sjokolade på bananen ment å være koffert? For det første er nugatti og banan på brødskive genialt, og for det andre…..ja. Ikke kødd med min ungdoms livrett 😂 Og: annonsen her for en festival har Cardi B!!!!! Jeg eeeeeeelsker CardiB 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 Haha det er visst en seriøs mattråd om det her inne😂 nugatti og banan Skal du da? 😃 på festivalen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #377 Del Skrevet 1. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Åå. Hadde håpet på litt fri fra jobb i og med vi skal bytte liv 😁 Helg er fint det også! Hva skal jeg gjøre der? Bare avslapning eller må jeg på møter? 😄 Må på møter.. jeg pleier ta ansvar for at vi tar pause ofte nok😂 så du må det! ofte softis-maskin for møtefolka. Gratis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #378 Del Skrevet 1. mai 2022 (endret) Kvakkekyllingen skrev (8 timer siden): Haha. En blodig en? 😆 Njaa, usikker. Men håper det blir noe morsomt. Hvis ikke har du gjort et dårlig valg 😁 Blodig🙈 rød bukse, storr hvitt håndkle med røde flekker som «genser « over. Tråd i hår🤣 Endret 1. mai 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #379 Del Skrevet 1. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (25 minutter siden): Åå. Hadde håpet på litt fri fra jobb i og med vi skal bytte liv 😁 Helg er fint det også! Hva skal jeg gjøre der? Bare avslapning eller må jeg på møter? 😄 Bytter vi mann også? 😮 kom på nå At det er uavklart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #380 Del Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Bytter vi mann også? 😮 kom på nå At det er uavklart Hm, kan vi? Må vi spørre de først kanskje? 😆 Min er rolig og snill, lager god torskemiddag og driver sikkert med noe snekkerarbeid på badet 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå