Frøkenfryden Skrevet 20. juli 2022 #3541 Del Skrevet 20. juli 2022 Entern skrev (12 minutter siden): Neida Være grei så får du drikke av min @Enternkopp vettu, husker den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. juli 2022 #3542 Del Skrevet 20. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Være grei så får du drikke av min @Enternkopp vettu, husker den? Hey hey hey COOL BIRD 🐦😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. juli 2022 #3543 Del Skrevet 20. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Hey hey hey COOL BIRD 🐦😎 Det er jo deg! 😂😂 neida. Men du er litt cool bykis som liker fugler. 👍 no må eg dra lekamen ut av sofaen og laga pølse og potestappa til mannen til han kjem heim, så han kan halda fram med å elska meg og sånn. 😂👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. juli 2022 #3544 Del Skrevet 20. juli 2022 Frøkenfryden skrev (32 minutter siden): Det er jo deg! 😂😂 neida. Men du er litt cool bykis som liker fugler. 👍 no må eg dra lekamen ut av sofaen og laga pølse og potestappa til mannen til han kjem heim, så han kan halda fram med å elska meg og sånn. 😂👍 Jau da vert han ikkje berre so, men so glad 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. juli 2022 #3545 Del Skrevet 20. juli 2022 Entern skrev (51 minutter siden): Jau da vert han ikkje berre so, men so glad 😀 Det stemmer! Han blir smørblid av pølse! Eg måtte ta ein kald dusj. Å stappa poteter i 30 grader er 🫠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. juli 2022 #3546 Del Skrevet 20. juli 2022 Frøkenfryden skrev (53 minutter siden): Det stemmer! Han blir smørblid av pølse! Eg måtte ta ein kald dusj. Å stappa poteter i 30 grader er 🫠 Skjønner jeg godt!! Pølse og stappe…det er sånn gutta liker…yeah…hey hey…det liker gutta…pølse og stappe… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. juli 2022 #3547 Del Skrevet 20. juli 2022 (endret) Entern skrev (5 minutter siden): Skjønner jeg godt!! Pølse og stappe…det er sånn gutta liker…yeah…hey hey…det liker gutta…pølse og stappe… Haha. Nooo. Du gjorde middagen vår ditrty😂🙈 kunne vært verre, du kunne inkludert stappende meg og sammenlignet med de grand prix-damene som kinna… 😂😂😂 Endret 20. juli 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. juli 2022 #3548 Del Skrevet 20. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Haha. Nooo. Du gjorde middagen vår ditrty😂🙈 kunne vært verre, du kunne inkludert stappende meg og sammenlignet med de grand prix-damene som kinna… 😂😂😂 Bangers & mash!!!🌭🥔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. juli 2022 #3549 Del Skrevet 20. juli 2022 Ser ut som om @Entern holder ut lenger enn meg. 🙂Jeg har sett en Eirik Jenssen-episode (karakterene der.. omg😂🙈) og nå er jeg i seng! Opp til jobb og kveldssvøm👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. juli 2022 #3550 Del Skrevet 20. juli 2022 Frøkenfryden skrev (18 minutter siden): Ser ut som om @Entern holder ut lenger enn meg. 🙂Jeg har sett en Eirik Jenssen-episode (karakterene der.. omg😂🙈) og nå er jeg i seng! Opp til jobb og kveldssvøm👍 Sov godt Fryden 😴😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. juli 2022 #3551 Del Skrevet 21. juli 2022 Entern skrev (14 timer siden): Sov godt Fryden 😴😊 Takk og god morgen😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juli 2022 #3552 Del Skrevet 21. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Takk og god morgen😄 God morgen🌿 - eller rettere sagt formiddag 🙃 Har dagen blitt like slitsom som antatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. juli 2022 #3553 Del Skrevet 21. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): God morgen🌿 - eller rettere sagt formiddag 🙃 Har dagen blitt like slitsom som antatt? Nja jo. Litt krevende ting. Men hadde lattermild lunsj med kul kollega nå. Hjalp👍 Takk for omtanke! 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juli 2022 #3554 Del Skrevet 21. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Nja jo. Litt krevende ting. Men hadde lattermild lunsj med kul kollega nå. Hjalp👍 Takk for omtanke! 🙂 Værsågo' ☺️ Bra det ble lyspunkter i løpet av dagen da☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. juli 2022 #3555 Del Skrevet 21. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Værsågo' ☺️ Bra det ble lyspunkter i løpet av dagen da☺️ Ja! Og resten av dagen ble plutselig lettere enn venta👍🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juli 2022 #3556 Del Skrevet 21. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ja! Og resten av dagen ble plutselig lettere enn venta👍🙂 Så fint☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 21. juli 2022 #3557 Del Skrevet 21. juli 2022 Vel, JEG kan melde om at det er alt for jævla varmt. Har trosset vannrestriksjoner og dusjet 3 ganger i dag 🐟🐟🐟 Jada Raymond Johansen, jeg merker du ser på meg. LOOK AWAY I’ m fucking hot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. juli 2022 #3558 Del Skrevet 21. juli 2022 DundreMilfin skrev (Akkurat nå): Vel, JEG kan melde om at det er alt for jævla varmt. Har trosset vannrestriksjoner og dusjet 3 ganger i dag 🐟🐟🐟 Jada Raymond Johansen, jeg merker du ser på meg. LOOK AWAY I’ m fucking hot. 😂😂😂 au daaa. Så mange som er plaget😮 Jeg koser meg. Sorry😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. juli 2022 #3559 Del Skrevet 21. juli 2022 DundreMilfin skrev (2 minutter siden): Vel, JEG kan melde om at det er alt for jævla varmt. Har trosset vannrestriksjoner og dusjet 3 ganger i dag 🐟🐟🐟 Jada Raymond Johansen, jeg merker du ser på meg. LOOK AWAY I’ m fucking hot. Har du vifte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 21. juli 2022 #3560 Del Skrevet 21. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Har du vifte? Nej 🫠🫠🫠🫠 Anskaffer neste år, skal heldigvis bli kjøligere 😇😇😇 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): 😂😂😂 au daaa. Så mange som er plaget😮 Jeg koser meg. Sorry😬 HVORDAN 😳💥💥💥💥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå