Frøkenfryden Skrevet 19. juli 2022 #3501 Del Skrevet 19. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Herregud jeg kommer til å daue 😢 Nigella burde lagd limonade til deg😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. juli 2022 #3502 Del Skrevet 19. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Håper du får en finfin dag 😄 Lige måde! stille her, skriver journal med musikk på øret. Kos💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 19. juli 2022 #3503 Del Skrevet 19. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Herregud jeg kommer til å daue 😢 Kommer til å være sild i tønne borti badeplassen her. Jeg blir SÅ uggen og dårlig av så varmt vær, så jeg får nesten ignorere vannrestriksjoner og bare sitte under iskaldt vann i dusjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. juli 2022 #3504 Del Skrevet 19. juli 2022 (endret) DundreMilfin skrev (2 minutter siden): Det ER så godt! Og jeg lager jo alt for sjeldent - som i omtrent aldri - laksewrap. WHY, det er jo så sykt godt! Laksewrap, også knall! Vi bruker faktisk halvgrove frosne hattingrundstykker oftest, (møllehjul)til burgerbrød. Mye diggere enn slappe kjøpte syns jeg😃 Og klar i frysen👍 Endret 19. juli 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. juli 2022 #3505 Del Skrevet 19. juli 2022 DundreMilfin skrev (Akkurat nå): Kommer til å være sild i tønne borti badeplassen her. Jeg blir SÅ uggen og dårlig av så varmt vær, så jeg får nesten ignorere vannrestriksjoner og bare sitte under iskaldt vann i dusjen. Ånei. Føler med dere altså.. i varmen. Du også @Entern Jeg bor veldig høyt på en bakke og topp i blokk. så er heldig med litt vind alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. juli 2022 #3506 Del Skrevet 19. juli 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Nigella burde lagd limonade til deg😜 Eller milkshake🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. juli 2022 #3507 Del Skrevet 19. juli 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Lige måde! stille her, skriver journal med musikk på øret. Kos💕 Så hyggelig 😊 Jeg ordner gamle journaler jeg 😅 Heldigvis snart lunsj 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. juli 2022 #3508 Del Skrevet 19. juli 2022 DundreMilfin skrev (4 minutter siden): Kommer til å være sild i tønne borti badeplassen her. Jeg blir SÅ uggen og dårlig av så varmt vær, så jeg får nesten ignorere vannrestriksjoner og bare sitte under iskaldt vann i dusjen. Høres ut som god ide 👍 Jeg får huske å skaffe masse godt drikke 😅 og iskrem 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. juli 2022 #3509 Del Skrevet 19. juli 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Ånei. Føler med dere altså.. i varmen. Du også @Entern Jeg bor veldig høyt på en bakke og topp i blokk. så er heldig med litt vind alltid. Heldige Fryden 😊 Jeg er tilpasset kulde ikke varme 🥵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. juli 2022 #3510 Del Skrevet 19. juli 2022 Frøkenfryden skrev (20 minutter siden): Ps @Entern i dag satt jeg en god stund på veranda og kikket på båter og kråker og måkebarn og månen(!). Med han her 🥰 Der er @Lomvi 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. juli 2022 #3511 Del Skrevet 19. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Der er @Lomvi 😃 Haha bra moderator passer på meg🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. juli 2022 #3512 Del Skrevet 19. juli 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Der er @Lomvi 😃 Som holder @Frøkenfryden under oppsikt når hun er på influencertråder 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. juli 2022 #3513 Del Skrevet 19. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Heisann sveisann! Er herJeg ble opptatt med laks og omelett og staircase på HBO i går, og fjasing på balkong med Mann. Og å pleie kroppen. (neeei ikke sååååånn😂😂😂) God morgen🐦😄🥰 Godt du er tilbake, franzen kan ikke bare ha deg for seg selv, han må dele deg med oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. juli 2022 #3514 Del Skrevet 19. juli 2022 lurven skrev (1 time siden): Godt du er tilbake, franzen kan ikke bare ha deg for seg selv, han må dele deg med oss Helt enig 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. juli 2022 #3515 Del Skrevet 19. juli 2022 Entern skrev (10 timer siden): Eller milkshake🙂 Shake it like a polaroid picture som Outkast sier😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. juli 2022 #3516 Del Skrevet 19. juli 2022 lurven skrev (9 timer siden): Godt du er tilbake, franzen kan ikke bare ha deg for seg selv, han må dele deg med oss Han er en raus type, baker alltid kake til selskap og sånn, så han deler han😃 Entern skrev (8 timer siden): Helt enig 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. juli 2022 #3517 Del Skrevet 19. juli 2022 Entern skrev (10 timer siden): Som holder @Frøkenfryden under oppsikt når hun er på influencertråder 😆 Men jeg er så snill.. oftest! sa bare at Sophie Elise og jeg leser bøker i litt ulike antrekk og positur og sånn🤣… «leser» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. juli 2022 #3518 Del Skrevet 19. juli 2022 Entern skrev (På 18.7.2022 den 7.47): Skal huske Tines alpeost! Ikke prøvd men liker å prøve nye oster 😀 er det sveitserost aktig? 😀 Så fint dere hadde koselig restaurantbesøk i går 😊 Prøv den, er gulost med med mer smak. Ikke så bevandret på sveitser så tør ikke si noe. Men kanskje litt i familie med Østavind, minner om bufar litt også sier Mann, han elsker bufar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. juli 2022 #3519 Del Skrevet 19. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Han er en raus type, baker alltid kake til selskap og sånn, så han deler han😃 Vi kommer gjerne på kake en dag hvis han inviterer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. juli 2022 #3520 Del Skrevet 20. juli 2022 lurven skrev (7 timer siden): Vi kommer gjerne på kake en dag hvis han inviterer 😃👍 haha topp! Han tar mat og dessert og jeg dekker bord og står for underholdning🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå