Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #321 Del Skrevet 1. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (40 minutter siden): Tulla 😁 Dere blir ikke kvitt meg 😛 Åå hurra Ps si fra om bytte av liv er aktuelt ved neste hotelltur da Therese. Det er om 6 uker👍😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 1. mai 2022 #322 Del Skrevet 1. mai 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #323 Del Skrevet 1. mai 2022 Entern skrev (57 minutter siden): Bløtkokt egg er sååååå godt😀😀😀😀 Jaaaa🐣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #324 Del Skrevet 1. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (28 minutter siden): Ikke farlig her❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 1. mai 2022 #325 Del Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Ikke farlig her❤️ (sikker?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #326 Del Skrevet 1. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Du er jo så god å fjase med ☹️ Takk! Det er du også 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #327 Del Skrevet 1. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): (sikker?) Ikke helt😂 cid prøver kalle den en jukketråd og lurven er jo en løs kanon. Men jeg prøver elegant å holde oss festlige innenfor noen (om enn løse) rammer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #328 Del Skrevet 1. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Nå ble jeg glad 😀 😁 så glad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. mai 2022 #329 Del Skrevet 1. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Takk! Det er du også 😀 Takk😀😀😀😀 Husker en gang vi satt på «Spør En Bruker» og spurte fortløpende i et par tre timer 😅😄😄😄😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #330 Del Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (41 minutter siden): Åå hurra Ps si fra om bytte av liv er aktuelt ved neste hotelltur da Therese. Det er om 6 uker👍😃 Det skal jeg! Kanskje det dukker opp noe spennende her som du kan bytte mot 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #331 Del Skrevet 1. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): 😁 så glad? Han virker lett å glede👍☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. mai 2022 #332 Del Skrevet 1. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): 😁 så glad? Nei SÅ glad: 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #333 Del Skrevet 1. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Takk😀😀😀😀 Husker en gang vi satt på «Spør En Bruker» og spurte fortløpende i et par tre timer 😅😄😄😄😄 Jaa 😂 Jeg trodde det var derfor du forsvant en gang. Nå er Entern dritt lei av maset mitt 😁 Men du ble vel utestengt 🤬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #334 Del Skrevet 1. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Takk😀😀😀😀 Husker en gang vi satt på «Spør En Bruker» og spurte fortløpende i et par tre timer 😅😄😄😄😄 Jeg ligger etter der🥺 og må jobbe på jobben i timesvis i kveld.. på arbeidernes dag.. men man må jo pause også i dette livet. Det kommer..🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 1. mai 2022 #335 Del Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Ikke helt😂 cid prøver kalle den en jukketråd og lurven er jo en løs kanon. Men jeg prøver elegant å holde oss festlige innenfor noen (om enn løse) rammer. (løse rammer liker vi) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #336 Del Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Han virker lett å glede👍☺️ Absolutt 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #337 Del Skrevet 1. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Nei SÅ glad: 😆 Oi, det var mer enn jeg hadde forventet 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #338 Del Skrevet 1. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Det skal jeg! Kanskje det dukker opp noe spennende her som du kan bytte mot 😆 Utkledningsfest? Sist jeg var på det var jeg en tampong. Nailer sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #339 Del Skrevet 1. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Oi, det var mer enn jeg hadde forventet 😀 Den er neseløs da😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. mai 2022 #340 Del Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Han virker lett å glede👍☺️ Det stemmer 😀😀😀 Jeg fant for noen år siden ut at den beste måten å føle seg ok på var å fokusere på små gleder 😊😊😊 Det fungerer veldig veldig bra 😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå