Frøkenfryden Skrevet 14. juli 2022 #3301 Del Skrevet 14. juli 2022 Blå knapp skrev (Akkurat nå): Jeg også❤️❤️ Spiste grandis med mormor.. var så fint❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. juli 2022 #3302 Del Skrevet 14. juli 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Jeg ble nesten redd dere så hele meg, det var jeg ikke klar for Hadde det vært farlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. juli 2022 #3303 Del Skrevet 14. juli 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Hadde det vært farlig? Tja.. kanskje ikke.. jeg er nok litt ekstra på vakt pga jobben og sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 14. juli 2022 #3304 Del Skrevet 14. juli 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Tja.. kanskje ikke.. jeg er nok litt ekstra på vakt pga jobben og sånn. Du trenger ikke bekymre deg for ditt omdømme. JEG derimot 😂 Vi har lik koppesmak! Endret 14. juli 2022 av DundreMilfin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. juli 2022 #3305 Del Skrevet 14. juli 2022 DundreMilfin skrev (Akkurat nå): Du trenger ikke bekymre deg for ditt omdømme. JEG derimot 😂 😂😂😂neiiida. Og du er jo megaanonym! Jeg begynner å bli lett å finne😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. juli 2022 #3306 Del Skrevet 14. juli 2022 DundreMilfin skrev (2 minutter siden): Du trenger ikke bekymre deg for ditt omdømme. JEG derimot 😂 Vi har lik koppesmak! Åå, hvilken hvilken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. juli 2022 #3307 Del Skrevet 14. juli 2022 Får lassevis med reklame for obskure sokker når jeg er på KG nå. Hva ER dette?!😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. juli 2022 #3308 Del Skrevet 14. juli 2022 Entern skrev (10 timer siden): Ja Den snille Snakkende Bjørnen Frøkenfryden Jaa! Veldig snill og kosemosete🐻❤️👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. juli 2022 #3309 Del Skrevet 14. juli 2022 Sååå @Blå knapp, kaffen klar? Min er! Bare å trykke på knappen Og niste.. mer juksekjeks. Og karbonade. 🥰 OG fredag. Herremin Natta 🔵 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 14. juli 2022 #3310 Del Skrevet 14. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Åå, hvilken hvilken? Alt av mummi 😅 Jeg har kopper OG skåler. Bruker vinterskålene som juleservise sammen med hvite Ittalla tallerkener 😂🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. juli 2022 #3311 Del Skrevet 14. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Får lassevis med reklame for obskure sokker når jeg er på KG nå. Hva ER dette?!😂 De til høyre er bjørnesokker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. juli 2022 #3312 Del Skrevet 14. juli 2022 DundreMilfin skrev (50 minutter siden): Alt av mummi 😅 Jeg har kopper OG skåler. Bruker vinterskålene som juleservise sammen med hvite Ittalla tallerkener 😂🥰 Så du også på den 90 talls serien som barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 15. juli 2022 #3313 Del Skrevet 15. juli 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Sååå @Blå knapp, kaffen klar? Min er! Bare å trykke på knappen Og niste.. mer juksekjeks. Og karbonade. 🥰 OG fredag. Herremin Natta 🔵 WOW!!😱🤩 Nå er du helt klar for fredagen, @Frøkenfryden! 🤩😍🥳 Nei, ikke enda🙈 Jeg sovnet visst jeg.. Rundt kl. 21, tror jeg!😯 Og så fikk jeg mareritt, og våknet igjen nå..😂 Får gjøre klar kaffen, jeg også da..🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juli 2022 #3314 Del Skrevet 15. juli 2022 Blå knapp skrev (4 timer siden): WOW!!😱🤩 Nå er du helt klar for fredagen, @Frøkenfryden! 🤩😍🥳 Nei, ikke enda🙈 Jeg sovnet visst jeg.. Rundt kl. 21, tror jeg!😯 Og så fikk jeg mareritt, og våknet igjen nå..😂 Får gjøre klar kaffen, jeg også da..🤷♀️ Ånei.. teit med mareritt🥺 mmm.. det var deilig med alt klart her. Jepp. Fredag! Og fancy restaurant i kveld på meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juli 2022 #3315 Del Skrevet 15. juli 2022 DundreMilfin skrev (7 timer siden): Alt av mummi 😅 Jeg har kopper OG skåler. Bruker vinterskålene som juleservise sammen med hvite Ittalla tallerkener 😂🥰 Åå hurra. Vi har også skåler og asjetter og kopper og krukke til kaffen.😃😂 Men hvorfor finnes ikke middagsfaaaat😭 Vi har litt for mange kopper nå så vi rullerer med vinterkopper og sommerkopper. Så kul ide på juleservise😃💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juli 2022 #3316 Del Skrevet 15. juli 2022 lurven skrev (7 timer siden): De til høyre er bjørnesokker Jeg aner ikke om du er seriøs ellee ikke😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2022 #3317 Del Skrevet 15. juli 2022 Nå har jeg og begynt å vurdere mummikopper faktisk ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juli 2022 #3318 Del Skrevet 15. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Nå har jeg og begynt å vurdere mummikopper faktisk ☺️ Vi har influenca deg, selv om noen av oss har små rumper til og med😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. juli 2022 #3319 Del Skrevet 15. juli 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Vi har influenca deg, selv om noen av oss har små rumper til og med😂😂😂 Anaconda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2022 #3320 Del Skrevet 15. juli 2022 Frøkenfryden skrev (25 minutter siden): Vi har influenca deg, selv om noen av oss har små rumper til og med😂😂😂 InfluenserFryden 😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå