Frøkenfryden Skrevet 30. juni 2022 #2381 Del Skrevet 30. juni 2022 Entern skrev (1 time siden): Slottet kaller? 🤩 Er du forresten kanskje kommet deg til Hamar(?) nå? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. juni 2022 #2382 Del Skrevet 30. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Ser ut som han er med i daft punk-video. Han er litt harder better faster stronger så.. 😂😃👍🏻 Er fra filmen I Robot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. juni 2022 #2383 Del Skrevet 30. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Er du forresten kanskje kommet deg til Hamar(?) nå? 🙂 Er tilbake på Lillehammer ja 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juli 2022 #2384 Del Skrevet 1. juli 2022 Bor på et slott med et rom som er som en leilighet i noe av Agatha Christe. Med utsikt til en svanefamilie 💙💙💙 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juli 2022 #2385 Del Skrevet 1. juli 2022 Frøkenfryden skrev (42 minutter siden): Bor på et slott med et rom som er som en leilighet i noe av Agatha Christe. Med utsikt til en svanefamilie 💙💙💙 Så romantisk 🥰🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juli 2022 #2386 Del Skrevet 1. juli 2022 Entern skrev (28 minutter siden): Så romantisk 🥰🥰🥰 Ja! Skikkelig artig her! Fra 1300-tallet🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juli 2022 #2387 Del Skrevet 1. juli 2022 Entern skrev (På 30.6.2022 den 12.34): Er tilbake på Lillehammer ja 😀 Hva består dagene av for deg nå? I lillehammer? Er hos far? Og blir lenge?🙂 mmm sitronterte til afternoon coffee and tea🥳 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juli 2022 #2388 Del Skrevet 1. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Hva består dagene av for deg nå? I lillehammer? Er hos far? Og blir lenge?🙂 mmm sitronterte til afternoon coffee and tea🥳 Hjelpe fattern med ting og ellers slappe av t.o.m. søndag 😀 Afternoon tea er så fint 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juli 2022 #2389 Del Skrevet 1. juli 2022 Fattern: «hu er så eiegod og snill hu Vera 🤪» 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juli 2022 #2390 Del Skrevet 1. juli 2022 Entern skrev (9 minutter siden): Fattern: «hu er så eiegod og snill hu Vera 🤪» 🤣🤣🤣 Ååå❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juli 2022 #2391 Del Skrevet 1. juli 2022 (endret) Jeg er METT🤪 Gulrot-amouse bouche og agurkforrett og langefisk med hollandaise og en digg fugl og kalv og rabarbradessert med creme brulee. Og champagne. 🤭 Spiser meg visst thru Denmark jeg😂😂😂 Velte meg ut og kikke på svanefamilien nå🙂 Endret 1. juli 2022 av Frøkenfryden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juli 2022 #2392 Del Skrevet 1. juli 2022 Frøkenfryden skrev (22 minutter siden): Jeg er METT🤪 Gulrot-amouse bouche og agurkforrett og langefisk med hollandaise og en digg fugl og kalv og rabarbradessert med creme brulee. Og champagne. 🤭 Spiser meg visst thru Denmark jeg😂😂😂 Velte meg ut og kikke på svanefamilien nå🙂 Nam nam nam 🤤🤤🤤🤤🤤🤤 Hils svanene fra meg 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juli 2022 #2393 Del Skrevet 1. juli 2022 Entern skrev (19 minutter siden): Nam nam nam 🤤🤤🤤🤤🤤🤤 Hils svanene fra meg 😀 Lover gjøre det på morgenkaffen Entern! Frokost 08 her, innen det har vi så klart rukket svanebesøk med kaffe på termos🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. juli 2022 #2394 Del Skrevet 2. juli 2022 Frøkenfryden skrev (9 timer siden): Lover gjøre det på morgenkaffen Entern! Frokost 08 her, innen det har vi så klart rukket svanebesøk med kaffe på termos🥰 Gleder meg til rapport om frokost 🤩🤩🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. juli 2022 #2395 Del Skrevet 2. juli 2022 (endret) Entern skrev (1 time siden): Gleder meg til rapport om frokost 🤩🤩🤩🤩 Liten men flott frokost🥰 Typ ett supergodt brød, en lekker søt bakst og hjemmelaget syktetøy og gode oster. Trenger ikke lass. Få gjester man har plass til på slottet. Koste meg🥰 Entern skrev (11 timer siden): Nam nam nam 🤤🤤🤤🤤🤤🤤 Hils svanene fra meg 😀 Jeg hilste, ser du den? Den passet på sovende barn. Vi drakk morgenkaffe på brygga. Helt nydelig🥹 Endret 2. juli 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. juli 2022 #2396 Del Skrevet 2. juli 2022 Altså…morgen med bryggekaffe i full sol med Mann og ender og svanefamilie og en flaksende stork.. idyll💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. juli 2022 #2397 Del Skrevet 2. juli 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. juli 2022 #2398 Del Skrevet 2. juli 2022 Entern skrev (14 timer siden): Hjelpe fattern med ting og ellers slappe av t.o.m. søndag 😀 Afternoon tea er så fint 🥳 Høres bra ut. Virker som om dere to har det fint sammen, også over mange dager. 🙂❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. juli 2022 #2399 Del Skrevet 2. juli 2022 Entern skrev (17 timer siden): Så romantisk 🥰🥰🥰 Det er det! Vi måtte susse litt på brygga i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. juli 2022 #2400 Del Skrevet 2. juli 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Høres bra ut. Virker som om dere to har det fint sammen, også over mange dager. 🙂❤️ Ja vi har det veldig hyggelig 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå