Entern Skrevet 27. juni 2022 #2321 Del Skrevet 27. juni 2022 Frøkenfryden skrev (22 minutter siden): Veldig! ❤️ Du skulle vært med oss etterpå, på verdens hyggeligste landevei og enger fulle av røde valmuer. Til Ebeltoft gårdsbryggeri! 😁 Takk😊😊😊 Har visst vært i Ebeltoft en gang for 30 år siden 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. juni 2022 #2322 Del Skrevet 27. juni 2022 Entern skrev (27 minutter siden): Takk😊😊😊 Har visst vært i Ebeltoft en gang for 30 år siden 😅 Åå artig! Min 1.gang her. Mann har syklet her( har sykkelferie alene 1 uke hver sommer) Håper du har fin kveld i vest💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. juni 2022 #2323 Del Skrevet 27. juni 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Åå artig! Min 1.gang her. Mann har syklet her( har sykkelferie alene 1 uke hver sommer) Håper du har fin kveld i vest💙 Takk jeg og fattern skal kose oss med spekemat (Stranda) og så blir det jo Swing & Sweet på P1+ i kveld 😊 Også har jeg passet på å kjøpe inn 1 boks Nøgne Ø trippel hopped IPA (til meg) og 1 boks Aas fatøl (til han) 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. juni 2022 #2324 Del Skrevet 27. juni 2022 Entern skrev (2 timer siden): Takk jeg og fattern skal kose oss med spekemat (Stranda) og så blir det jo Swing & Sweet på P1+ i kveld 😊 Også har jeg passet på å kjøpe inn 1 boks Nøgne Ø trippel hopped IPA (til meg) og 1 boks Aas fatøl (til han) 😊 Høres veldig fint og idyllisk ut🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. juni 2022 #2325 Del Skrevet 27. juni 2022 Frøkenfryden skrev (45 minutter siden): Høres veldig fint og idyllisk ut🥰 Ja det er det 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. juni 2022 #2326 Del Skrevet 28. juni 2022 (endret) Våre morgensamtaler på ferie er ca sånn.. Meg: Du, skal me sømja sia i kveld so fer me på fiskehandlaren når han åpna og kjøpe jordebær på walters og fer heim til soli? ❤️😃 Mann; Kjempeidé! Endret 28. juni 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. juni 2022 #2327 Del Skrevet 28. juni 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Våre morgensamtaler på ferie er ca sånn.. Meg: Du, skal me sømja sia i kveld so fer me på fiskehandlaren når han åpna og kjøpe jordebær på walters og fer heim til soli? ❤️😃 Mann; Kjempeidé! Dere passer bra sammen da, du kommer med forslag og han sier ja😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. juni 2022 #2328 Del Skrevet 28. juni 2022 lurven skrev (9 minutter siden): Dere passer bra sammen da, du kommer med forslag og han sier ja😁 Haha ja, og det er sant mye av tiden..🤪😂😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. juni 2022 #2329 Del Skrevet 28. juni 2022 Frøkenfryden skrev (58 minutter siden): Haha ja, og det er sant mye av tiden..🤪😂😃 Blir det månelyst om han sier nei en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. juni 2022 #2330 Del Skrevet 28. juni 2022 Cid skrev (1 time siden): Blir det månelyst om han sier nei en gang? Da blir det sollyst 🌞😶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. juni 2022 #2331 Del Skrevet 28. juni 2022 Cid skrev (4 timer siden): Blir det månelyst om han sier nei en gang? Entern skrev (3 timer siden): Da blir det sollyst 🌞😶 Haha, neida. Men han er grei og medgjørlig. Han skal ha det. Jeg har ideer han liker da. Vi kjøpte loff på gourmetbutikken i dag, og deilige danske jordbær, og en hel piggvar på fiskebutikken som han skal fikse i kveld. Så han er smørblid nå. 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. juni 2022 #2332 Del Skrevet 28. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Haha, neida. Men han er grei og medgjørlig. Han skal ha det. Jeg har ideer han liker da. Vi kjøpte loff på gourmetbutikken i dag, og deilige danske jordbær, og en hel piggvar på fiskebutikken som han skal fikse i kveld. Så han er smørblid nå. 😃 Å det høres godt ut 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. juni 2022 #2333 Del Skrevet 28. juni 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Å det høres godt ut 🥰 Ja bakt med litt salt og sitron og en bunt ferske asparges..nom🥰 nå har jeg drukket champagne til lunsj og sett på ender som krangler😂 Og ja, jeg elsker ferie…😎❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. juni 2022 #2334 Del Skrevet 28. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ja bakt med litt salt og sitron og en bunt ferske asparges..nom🥰 nå har jeg drukket champagne til lunsj og sett på ender som krangler😂 Og ja, jeg elsker ferie…😎❤️ Høres ut som du koser deg masse 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. juni 2022 #2335 Del Skrevet 28. juni 2022 Entern skrev (18 minutter siden): Høres ut som du koser deg masse 😊 Takk. Der stemmer..nydelig.. ikke hatt slik ferie siden januar 2020, så veldig etterlengtet..🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. juni 2022 #2336 Del Skrevet 28. juni 2022 Frøkenfryden skrev (50 minutter siden): Takk. Der stemmer..nydelig.. ikke hatt slik ferie siden januar 2020, så veldig etterlengtet..🥰 Så fint at du endelig får skikkelig ferie 😊 Det fortjener du 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. juni 2022 #2337 Del Skrevet 28. juni 2022 Entern skrev (29 minutter siden): Så fint at du endelig får skikkelig ferie 😊 Det fortjener du 😊 Takk. Føltes veldig godt nå💙 nå har jeg akkurat spist ny is. Fløteis med trekk av sitron og ananas😍😍😍 Håper du også har litt lang ordentlig ferie? Vestland hele tiden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. juni 2022 #2338 Del Skrevet 28. juni 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Takk. Føltes veldig godt nå💙 nå har jeg akkurat spist ny is. Fløteis med trekk av sitron og ananas😍😍😍 Håper du også har litt lang ordentlig ferie? Vestland hele tiden? Har ordentlig ferie men blir bare på Vestland til i morgen 😅 Resten av uka blir Lillehammer 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. juni 2022 #2339 Del Skrevet 28. juni 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Takk. Føltes veldig godt nå💙 nå har jeg akkurat spist ny is. Fløteis med trekk av sitron og ananas😍😍😍 Håper du også har litt lang ordentlig ferie? Vestland hele tiden? Isen høres kjempegod ut 🥰🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 28. juni 2022 #2340 Del Skrevet 28. juni 2022 Kan melde om pøsregn, så svett solsteik her. Jeg har kjøpt Permitrin for å gasse ihjel udyr på planter. Det varer nok ca 5 min før nye udyr flyr inn alle de åpne vinduene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå