Entern Skrevet 17. juni 2022 #2081 Del Skrevet 17. juni 2022 Frøkenfryden skrev (18 minutter siden): Folkens jeg jobber hele helga med skrivearbeid. Kan dere være pauseunderholdning her? 🙃 Åff kårsj 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. juni 2022 #2082 Del Skrevet 17. juni 2022 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Men jeg har jobbet og trent styrke og nå lager Mann bolognese mens jeg drikker vin og ser på Espen Aas. Forståelig at jeg skled ut litt🤣 Å sånn ja, da er det lov, men jeg er likevel litt 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juni 2022 #2083 Del Skrevet 17. juni 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Å sånn ja, da er det lov, men jeg er likevel litt 😲 Det skjønner jeg, som sagt jeg kan være litt mye😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. juni 2022 #2084 Del Skrevet 17. juni 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Å sånn ja, da er det lov, men jeg er likevel litt 😲 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Det skjønner jeg, som sagt jeg kan være litt mye😯 Dere ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juni 2022 #2085 Del Skrevet 17. juni 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Dere ass Unnskyld… jeg trente mye og fikk rosa bobler på tom mage.. kan dere like meg litt likevel..?😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. juni 2022 #2086 Del Skrevet 17. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Unnskyld… jeg trente mye og fikk rosa bobler på tom mage.. kan dere like meg litt likevel..?😬 Damer som går direkte fra trening til sjampisfylla på tom mage…det er sånn gutta liker det vettu…skjønner hva jeg mener? Yes sur. Yeah. Det er sånn gutta liker. Vi liker deg masse akkurat som du er og det vet du så godt så 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. juni 2022 #2087 Del Skrevet 17. juni 2022 Dere 2 er sånn passe Lune og fine og har like dårlig humor som meg, så tror vi kunne vært venner i virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juni 2022 #2088 Del Skrevet 17. juni 2022 lurven skrev (41 minutter siden): Dere 2 er sånn passe Lune og fine og har like dårlig humor som meg, så tror vi kunne vært venner i virkeligheten Åå takk Lurven, skjønner hva du mener, tror også vi hadde fjast og ledd mye! 🙂💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juni 2022 #2089 Del Skrevet 17. juni 2022 (endret) TheHairyToothfairy skrev (10 timer siden): Da er det bra jeg er feit Hahah. Det var jeg før, det var digg ass. Mye god mat og godis😂 meeeen føler meg bedre nå altså. Endret 17. juni 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. juni 2022 #2090 Del Skrevet 17. juni 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Hahah. Det var jeg før, det var digg ass. Mye god mat og godis😂 meeeen føler meg bedre nå altså. Psj, du har nok alltid vært bra. Men fint å føle seg bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juni 2022 #2091 Del Skrevet 17. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Psj, du har nok alltid vært bra. Men fint å føle seg bedre! 🙂 jo takk. Fint å ha litt bra helse syns jeg, men livet var jo ganske bra uansett, og jeg var jo meg uansett👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juni 2022 #2092 Del Skrevet 17. juni 2022 Entern skrev (1 time siden): Damer som går direkte fra trening til sjampisfylla på tom mage…det er sånn gutta liker det vettu…skjønner hva jeg mener? Yes sur. Yeah. Det er sånn gutta liker. Vi liker deg masse akkurat som du er og det vet du så godt så 🤗 Takker, 💙 og ja, jeg føler dere generelt er ganske rause med meg, til og med når jeg ikke har fin selskapsveske men flodhesttøynett i stedet😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juni 2022 #2093 Del Skrevet 17. juni 2022 Entern skrev (2 timer siden): Åff kårsj 😁 Du kan underholde ved å skrive akkurat som du vil, pet🙂❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. juni 2022 #2094 Del Skrevet 17. juni 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Du kan underholde ved å skrive akkurat som du vil, pet🙂❤️ Meg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. juni 2022 #2095 Del Skrevet 17. juni 2022 Kunne vært venner med mange her i virkeligheten, men mest praktisk hadde det vært med @Entern og @Frøkenfryden siden de bor i relativ nærhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juni 2022 #2096 Del Skrevet 17. juni 2022 Cid skrev (8 minutter siden): Meg da? Du kan også komme inn og underholde her i morgen! Jeg stiller tidlig på kontoret mitt og skriver i nesten tomt bygg🙂 Dere er pausefiskene mine😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juni 2022 #2097 Del Skrevet 17. juni 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Kunne vært venner med mange her i virkeligheten, men mest praktisk hadde det vært med @Entern og @Frøkenfryden siden de bor i relativ nærhet Da er det flaks at vi nok også er de kuleste😎 takk! 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. juni 2022 #2098 Del Skrevet 17. juni 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Da er det flaks at vi nok også er de kuleste😎 takk! 🙂 Og jeg den lameste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juni 2022 #2099 Del Skrevet 17. juni 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Og jeg den lameste Nei du er jo en del av gjengen Cid! Vi liker deg🙂❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. juni 2022 #2100 Del Skrevet 17. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Nei du er jo en del av gjengen Cid! Vi liker deg🙂❤️ Spøkte 😄 like så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå