Frøkenfryden Skrevet 29. desember 2022 #7341 Del Skrevet 29. desember 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Hun er sammen med sønnen til Mette Marit nå Ja, vet det. Syns hun var utrolig søt og mye yngre før operering og sånn. Så skjønner @Agent smith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2022 #7342 Del Skrevet 29. desember 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ja, vet det. Syns hun var utrolig søt og mye yngre før operering og sånn. Så skjønner @Agent smith Jeg skal aldri fikse på meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 29. desember 2022 #7343 Del Skrevet 29. desember 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Ser utrolig operert ut.. Ja og munnen er rar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2022 #7344 Del Skrevet 29. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Ja og munnen er rar Skulle jeg datet en av de to så ville jeg datet Iselin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 29. desember 2022 #7345 Del Skrevet 29. desember 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Ja, vet det. Syns hun var utrolig søt og mye yngre før operering og sånn. Så skjønner @Agent smith Hjelper som regel ikke operere seg for å se yngre ut, resultatet blir bare rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. desember 2022 #7346 Del Skrevet 29. desember 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Skulle jeg datet en av de to så ville jeg datet Iselin Hehe, den ser jeg. Litt frustrert over henne også da, sexolog er ikke beskyttet tittel og hun har en ganske fjasete utdanning om man undesøker litt, og jeg blir sliten av sexprat hele tiden av henne. Men hun er mye mer naturlig da! 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2022 #7347 Del Skrevet 29. desember 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Hehe, den ser jeg. Litt frustrert over henne også da, sexolog er ikke beskyttet tittel og hun har en ganske fjasete utdanning om man undesøker litt, og jeg blir sliten av sexprat hele tiden av henne. Men hun er mye mer naturlig da! 🙂 Typen hennes synes sikkert det er kjekt med mye sexprat da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. desember 2022 #7348 Del Skrevet 31. desember 2022 Når ein overnatter hos venner og får konfekt og visdomsord på senga😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. januar 2023 #7349 Del Skrevet 7. januar 2023 Vi klarte oss 10 dager med sist varelevering. Stolt😁 Jeg burde selge planning skillsa mine, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. januar 2023 #7350 Del Skrevet 7. januar 2023 Frøkenfryden skrev (På 1.1.2023 den 0.27): Når ein overnatter hos venner og får konfekt og visdomsord på senga😂 Kenny Rogers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. januar 2023 #7351 Del Skrevet 7. januar 2023 Cid skrev (6 timer siden): Kenny Rogers? Ligner ja, vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. januar 2023 #7352 Del Skrevet 7. januar 2023 Cid skrev (6 timer siden): Kenny Rogers? Nei absolutt ikke. Det er Jonathan Goldsmith. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. januar 2023 #7353 Del Skrevet 7. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (37 minutter siden): Nei absolutt ikke. Det er Jonathan Goldsmith. Bra du opplyser oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. januar 2023 #7354 Del Skrevet 7. januar 2023 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Bra du opplyser oss! Anytime! er fra en ølreklame forøvrig, hvor rollen hans er beskrevet som verdens mest interessante fyr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. januar 2023 #7355 Del Skrevet 7. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Nei absolutt ikke. Det er Jonathan Goldsmith. Hva heter han på profilbildet ditt? Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Ligner ja, vet ikke. Ser de begge er født i 1938 også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. januar 2023 #7356 Del Skrevet 7. januar 2023 Cid skrev (20 minutter siden): Hva heter han på profilbildet ditt? Det er jo verdens største kvinnebedårer! Kvinners drømmemann nummer en! Christer Sjögren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. januar 2023 #7357 Del Skrevet 8. januar 2023 Øver meg til hotellfebruar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. januar 2023 #7358 Del Skrevet 8. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (31 minutter siden): Øver meg til hotellfebruar 😃👍🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. januar 2023 #7359 Del Skrevet 8. januar 2023 Drikker masse kaffe og ser på Murder in Provence🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. januar 2023 #7360 Del Skrevet 8. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Øver meg til hotellfebruar When you show me yours og sånn..😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå