Entern Skrevet 30. oktober 2022 #6821 Del Skrevet 30. oktober 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Tre rugsprø med spinat og ost og skinke🙂 enn du? To brødskiver med smilende egg og kaviar 😊 …oi, så ikke at det var @Embla Othea du spurte 😳 Endret 30. oktober 2022 av Entern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. oktober 2022 #6822 Del Skrevet 30. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): To brødskiver med smilende egg og kaviar 😊 Ooo🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. oktober 2022 #6823 Del Skrevet 30. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ooo🥳🥳🥳 Kjempegodt 😀 femkornbrød 😀 det er fatterns favoritt 😊 og lettmelk og kaffe 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. oktober 2022 #6824 Del Skrevet 30. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): To brødskiver med smilende egg og kaviar 😊 …oi, så ikke at det var @Embla Othea du spurte 😳 Haha! Her kan alle dele sin frokost! Bare koselig🙂 nå entret jeg kontoret og skal putte gangstermusikk på og skrive. Det er mulig at jeg… pga denne flinkheten/helsevesenmartyrgreia.. får belønning etterpå i form av julefilm og siste slanten av fredagschampisen…🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. oktober 2022 #6825 Del Skrevet 30. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Kjempegodt 😀 femkornbrød 😀 det er fatterns favoritt 😊 og lettmelk og kaffe 😀 Mm.. brød og egg er godt. Ikke kaviar til meg da men ja til mjølk🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. oktober 2022 #6826 Del Skrevet 30. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Haha! Her kan alle dele sin frokost! Bare koselig🙂 nå entret jeg kontoret og skal putte gangstermusikk på og skrive. Det er mulig at jeg… pga denne flinkheten/helsevesenmartyrgreia.. får belønning etterpå i form av julefilm og siste slanten av fredagschampisen…🥰 Jeg sitter og tegner og hører på Metal Church 👍 Ja såklart du må unne deg noe ekstra etterpå når du er så flink 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. oktober 2022 #6827 Del Skrevet 30. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Mm.. brød og egg er godt. Ikke kaviar til meg da men ja til mjølk🙂 Kanskje tomat eller gaffelbit i stedet da? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 30. oktober 2022 #6828 Del Skrevet 30. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Tre rugsprø med spinat og ost og skinke🙂 enn du? To brødskiver med nugatti ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. oktober 2022 #6829 Del Skrevet 30. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Kanskje tomat eller gaffelbit i stedet da? 😊 Tomat er bra! Eller parmaskinke eller spekemat av annet slag🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 30. oktober 2022 #6830 Del Skrevet 30. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Haha! Her kan alle dele sin frokost! Bare koselig🙂 nå entret jeg kontoret og skal putte gangstermusikk på og skrive. Det er mulig at jeg… pga denne flinkheten/helsevesenmartyrgreia.. får belønning etterpå i form av julefilm og siste slanten av fredagschampisen…🥰 God arbeidsøkt! ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 30. oktober 2022 #6831 Del Skrevet 30. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (17 minutter siden): Enig med vaskemaskin men man frarådes veldig å vaske før nedkjølt altså. Går fint med tefal sine nye teflonpanner feks. Skulle det bukle seg eller sprekke så er det i stand til å gjøre det uansett. Bare greit å finne det ut i vann. Men det er klart at feks IKEA panner til under 200 kroner, der skal man tenke seg litt om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. oktober 2022 #6832 Del Skrevet 30. oktober 2022 (endret) TheHairyToothfairy skrev (11 minutter siden): Går fint med tefal sine nye teflonpanner feks. Skulle det bukle seg eller sprekke så er det i stand til å gjøre det uansett. Bare greit å finne det ut i vann. Men det er klart at feks IKEA panner til under 200 kroner, der skal man tenke seg litt om Går sikkert bra men jeg kjøper dyre og i de butikkene rådes man til kald før vask og sakte oppvarming i bruk på komfyr. jeg gir meg som hovedregel aldri forresten, om noen lurte. Endret 30. oktober 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. oktober 2022 #6833 Del Skrevet 30. oktober 2022 Embla Othea skrev (2 timer siden): God arbeidsøkt! ☺️ Takk! Godt i gang men måtte ta en knekkebrødpause nå😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. november 2022 #6834 Del Skrevet 3. november 2022 I dag legger jeg inn en søknad om å få lov å drite i alt jeg må og bare surve hjemme med kaffe og Vera på tv… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 3. november 2022 #6835 Del Skrevet 3. november 2022 Dette hotellet hadde bedre frokost enn de to andre her i byen, jeg er happy 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. november 2022 #6836 Del Skrevet 3. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Dette hotellet hadde bedre frokost enn de to andre her i byen, jeg er happy Så ikke verst ut! 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. november 2022 #6837 Del Skrevet 3. november 2022 Hva har @Frøkenfrydenspist til frokost i dag? 💕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. november 2022 #6838 Del Skrevet 3. november 2022 Embla Othea skrev (2 timer siden): Hva har @Frøkenfrydenspist til frokost i dag? 💕 To knekkebrød med julebrunost og ett med jordbærsyltetøy🥰 straks lunsj med kjøleskapsgrøt🥳 Du da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. november 2022 #6839 Del Skrevet 3. november 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): To knekkebrød med julebrunost og ett med jordbærsyltetøy🥰 straks lunsj med kjøleskapsgrøt🥳 Du da? Brødskiver med egg og kaviar 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. november 2022 #6840 Del Skrevet 3. november 2022 Embla Othea skrev (55 minutter siden): Brødskiver med egg og kaviar 😌 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå