Embla Othea Skrevet 27. oktober 2022 #6741 Del Skrevet 27. oktober 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Kjøleskapsgraut med mandelsmør og jordbærsyltetøy. Du da? 🙂 Nam 😍 ikke i nærheten av like fancy som din. Ble brødskiver med egg og kaviar, ost og skinke og appelsinjuice. kunne ønske de lagde grøt på sykehuset 😊 Endret 27. oktober 2022 av Embla Othea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #6742 Del Skrevet 27. oktober 2022 Embla Othea skrev (8 minutter siden): Nam 😍 ikke i nærheten av like fancy som din. Ble brødskiver med egg og kaviar, ost og skinke og appelsinjuice. kunne ønske de lagde grøt på sykehuset 😊 Egg og kaviar er såååååå godt 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #6743 Del Skrevet 27. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Kjøleskapsgraut med mandelsmør og jordbærsyltetøy. Du da? 🙂 Trodde du spiste knekkebrød med brunost i dag jeg 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 27. oktober 2022 #6744 Del Skrevet 27. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Egg og kaviar er såååååå godt 🥰 Ja 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 27. oktober 2022 #6745 Del Skrevet 27. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Trodde du spiste knekkebrød med brunost i dag jeg 🤯 Trodde jeg også 😛 julebrunost med knekkebrødene hun kjøpte i Sverige 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #6746 Del Skrevet 27. oktober 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Trodde jeg også 😛 julebrunost med knekkebrødene hun kjøpte i Sverige Julebrunost 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #6747 Del Skrevet 27. oktober 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Ja 😍 Jeg liker generelt egg 🥰 også med sild eller gaffelbit (særlig gaffelbit) eller tomat eller majones 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 27. oktober 2022 #6748 Del Skrevet 27. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Julebrunost 🥰 Hun kjøper den med kaffesmak Den må prøves 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 27. oktober 2022 #6749 Del Skrevet 27. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg liker generelt egg 🥰 også med sild eller gaffelbit (særlig gaffelbit) eller tomat eller majones 🥰 Julesild 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #6750 Del Skrevet 27. oktober 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Hun kjøper den med kaffesmak Den må prøves 😍 Den er kjempegod, anbefales masse!!! 😊 Husker ikke hvem av meg og @Frøkenfryden som oppdaget den først, lurer på om det var meg 🤔🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #6751 Del Skrevet 27. oktober 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Julesild 😍 Jeg liker stort sett all sild 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. oktober 2022 #6752 Del Skrevet 27. oktober 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Trodde du spiste knekkebrød med brunost i dag jeg 🤯 Neinei, det var før i uka. Ikke posta noe i dag. Har posta grøten to ganger i bildetråd allerede😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. oktober 2022 #6753 Del Skrevet 27. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Den er kjempegod, anbefales masse!!! 😊 Husker ikke hvem av meg og @Frøkenfryden som oppdaget den først, lurer på om det var meg 🤔🤭 Det var du!🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 27. oktober 2022 #6754 Del Skrevet 27. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Den er kjempegod, anbefales masse!!! 😊 Husker ikke hvem av meg og @Frøkenfryden som oppdaget den først, lurer på om det var meg 🤔🤭 😃👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. oktober 2022 #6755 Del Skrevet 27. oktober 2022 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Hun kjøper den med kaffesmak Den må prøves 😍 Julebrunost og caffe-latte-brunost og bestemorsost finnes alltid nesten her hjemme🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 27. oktober 2022 #6756 Del Skrevet 27. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg liker stort sett all sild 🙂 Jeg spiser sild kun i jula ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 27. oktober 2022 #6757 Del Skrevet 27. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Julebrunost og caffe-latte-brunost og bestemorsost finnes alltid nesten her hjemme🙂 Knekkebrød med brunost og en kopp kaffe 😍 bedre blir det ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. oktober 2022 #6758 Del Skrevet 27. oktober 2022 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Trodde jeg også 😛 julebrunost med knekkebrødene hun kjøpte i Sverige Haha dere vet alt😂 Mulig jeg må krydre med Manns frokost også, lager til ham hver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #6759 Del Skrevet 27. oktober 2022 Embla Othea skrev (2 minutter siden): 😃👍 Har du prøvd den? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. oktober 2022 #6760 Del Skrevet 27. oktober 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Knekkebrød med brunost og en kopp kaffe 😍 bedre blir det ikke Det er snadder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå