Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #6341 Del Skrevet 15. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Nei du har ikke sånn Tanya fra Jessheim stil nei heldigvis 😀😀😀 Du ass FylleFryden 🤪🤪🤪 Neida jeg bare fjaser og er megafornuftig med mine maks to glass😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. oktober 2022 #6342 Del Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Neida jeg bare fjaser og er megafornuftig med mine maks to glass😂 Bare tulla med deg😊 Jeg har drukket en øl (Brewdog Punk IPA, nam 😊) og to glass Gammel Opland Akevitt 😊 til fårikålen 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. oktober 2022 #6343 Del Skrevet 15. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Bare tulla med deg😊 Jeg har drukket en øl (Brewdog Punk IPA, nam 😊) og to glass Gammel Opland Akevitt 😊 til fårikålen 😀 Akevitt er ikke min greie, jeg har prøvd men følte jeg nesten fikk hår på brystet av det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #6344 Del Skrevet 15. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Bare tulla med deg😊 Jeg har drukket en øl (Brewdog Punk IPA, nam 😊) og to glass Gammel Opland Akevitt 😊 til fårikålen 😀 Oioi! Kos! Jeg mekket hvit pizza med fancy salami mens jeg drakk bobler og fjasa. Men tidlig oppog jobbe🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. oktober 2022 #6345 Del Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (9 timer siden): Jeg holder deg varm her😃😂 Setter pris på det Gjett hvem som endte på jobb i Bergen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #6346 Del Skrevet 15. oktober 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Setter pris på det Gjett hvem som endte på jobb i Bergen! åå♥️ All work and no play jooo🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. oktober 2022 #6347 Del Skrevet 15. oktober 2022 Cid skrev (9 timer siden): Ønsker deg alt godt fremover da Det samme, min gode mann! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #6348 Del Skrevet 15. oktober 2022 MarianneE skrev (3 minutter siden): Akevitt er ikke min greie, jeg har prøvd men følte jeg nesten fikk hår på brystet av det Liker heller ikke🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. oktober 2022 #6349 Del Skrevet 15. oktober 2022 MarianneE skrev (2 minutter siden): Akevitt er ikke min greie, jeg har prøvd men følte jeg nesten fikk hår på brystet av det Drikker det mest til julemat, fårikål og rakfisk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. oktober 2022 #6350 Del Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): åå♥️ All work and no play jooo🥺 Joda, blir grisegøy dette! Jeg storkoser meg, fett å være tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. oktober 2022 #6351 Del Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Oioi! Kos! Jeg mekket hvit pizza med fancy salami mens jeg drakk bobler og fjasa. Men tidlig oppog jobbe🙃 Høres godt ut, liker hvit pizza 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #6352 Del Skrevet 15. oktober 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Joda, blir grisegøy dette! Jeg storkoser meg, fett å være tilbake! Aner ikke om du er seriøs eller tuller meeeen koz og klemz😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #6353 Del Skrevet 15. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Høres godt ut, liker hvit pizza 😊 Jaaa. Var nom🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. oktober 2022 #6354 Del Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Liker heller ikke🫣 Du ass😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #6355 Del Skrevet 15. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Du ass😛 Bare boblevin og espresso martini😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. oktober 2022 #6356 Del Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jaaa. Var nom🥳 Hurra 🥳🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. oktober 2022 #6357 Del Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Bare boblevin og espresso martini😎 Vi må ha et sånn «Entern lærer Fryden å like øl» kurs en gang 😁 men akevitt skal du få slippe 😀😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #6358 Del Skrevet 15. oktober 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Joda, blir grisegøy dette! Jeg storkoser meg, fett å være tilbake! 😀💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #6359 Del Skrevet 15. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Vi må ha et sånn «Entern lærer Fryden å like øl» kurs en gang 😁 men akevitt skal du få slippe 😀😀😀 Åå mann ville blitt glad😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. oktober 2022 #6360 Del Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Åå mann ville blitt glad😂 Masse god øl der ute, noe av det så rart å fancy at det burde være på ditt nivå 🤩😎🥳 Folk tror ofte at øl bare er pils men det er så mange morsomme øltyper 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå