Entern Skrevet 15. oktober 2022 #6321 Del Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Haha herlig! Litt JT og Tørnqvist! 😄!! Ja😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #6322 Del Skrevet 15. oktober 2022 @Cid jeg fant mitt referat! Tror jeg trengte det selv i kveld også. Det var en juniaften. Tagger @jukkapalme også siden jeg før i dag refererte til dette! 😃 —————————————————- Fryden har fått seg 4 timar søvn etter natta sine eskapader, og det lyt duga. Ho skal vera ansvarleg og og sånn frå 10.00. Det går, det er eit søvnunderskot som var verdt det. Høyr berre her.. (MERK; Ein kan tru dette er ein fuktig kveld for mitt vedkomande. Men tru det eller ei, eg var omtrent edru og berre drakk lass med vatn. Eg dansar utagerende uansett! 😂Takk og lov for edruskapen, dette må hugsast😃) Kvelden starta som alle mine slike hotellkveldar(eg har ein del av dei i året). Med litt bobler og skravling i bar, middag, og litt meir kake enn planen. Middagen vart innteken med røff DJ-musikk i bakgrunnen. Litt slitsamt. Så min gjeng, halvparten, gjekk til stille krok. Eg og eit lite knippe av dei andre gjekk mot lyden i staden. Det skulle visst vera PRIDE-party. Herfrå var det 5 spreke timar. Plutseleg stod verdas høgaste dragartist rett framfor og mima og strippa og enda i spagaten 1 meter frå vårt bord. DJ’en slo på Pitpull sin Uno Dos Tres-sang, og eg tenkte at, pokker heller. «Skal eg øva på romperisting heime, så lyt den jaggu brukast her ute i verda òg.» DJ Margaret Berger, høggravid i skinndress (respekt!) , spela perle på perle. Eg fekk knapt kvila meg mellom slaga! Hot in herre, bootylicious, independent woman, 24 karat magic, sexy back, toxic. Og ikkje minst: Dirrry, med Aguliera. 😃 Etter å ha dansa hemningslaust til alt dette var eg ein sveitt liten hummer. Men heldigvis såg dragartist dette, og kom med si lekre handvifte som ho vifta framfor meg så eg fekk kald vind i hår og følte eg var med i Grand Prix. Etterpå dansa eg og vedkomande litt saman til Gettin jiggy wit it! 😂😂😂 Medan alt dette skjedde groova Brita Møystad Engseth i bakgrunnen, ei dame med arbeidsbukse og t-skjorte dansa oppetter ei søyle, og dansegolvet var fylt av ei herleg blanding av pride-folk, tilfeldige hotellgjester og byråkratmenn på avvege med varierande rytmeforståing. Ingen verka så opptekne av å vera deilege, men alle ville ha det moro. Det var noko av det herlegaste. Jente i kvit kjole med litt for høg promille kom og jamleg bort for å groove litt med meg og seie hei og ta meg i handa kvar gong. Midt i ein dansepause kom mann eg utveksla tre ord med i bar før på kveld bort med verdas søtaste komande redningshundekvalp i fanget. Den skulle øve litt på lyd og folk og han ville eg skulle kose på. Hunden altså😂 Så der er eg midt i hotellbar og kosar verdas søtaste pelsball og fekk eit sleik over kjaken som takk❤️ No starta eg å bli svært varm og håret var ei fallen stjerne og eg skjøna at siste svingom måtte nærma seg. Tok den til rock your body med Justin. Promillekjoledama, ho med grooven, kom tilbake og ville introdusere seg omsider. Då ho sa ho heitte Therès (tullar ikkje @lurven og @Kvakkekyllingen og @Entern!!) kjendestdet som om kvelden var komplett! Herfrå kunne ingenting toppe opplevinga, Fryden tusla lukkeleg til sengs❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. oktober 2022 #6323 Del Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): @Cid jeg fant mitt referat! Tror jeg trengte det selv i kveld også. Det var en juniaften. Tagger @jukkapalme også siden jeg før i dag refererte til dette! 😃 —————————————————- Fryden har fått seg 4 timar søvn etter natta sine eskapader, og det lyt duga. Ho skal vera ansvarleg og og sånn frå 10.00. Det går, det er eit søvnunderskot som var verdt det. Høyr berre her.. (MERK; Ein kan tru dette er ein fuktig kveld for mitt vedkomande. Men tru det eller ei, eg var omtrent edru og berre drakk lass med vatn. Eg dansar utagerende uansett! 😂Takk og lov for edruskapen, dette må hugsast😃) Kvelden starta som alle mine slike hotellkveldar(eg har ein del av dei i året). Med litt bobler og skravling i bar, middag, og litt meir kake enn planen. Middagen vart innteken med røff DJ-musikk i bakgrunnen. Litt slitsamt. Så min gjeng, halvparten, gjekk til stille krok. Eg og eit lite knippe av dei andre gjekk mot lyden i staden. Det skulle visst vera PRIDE-party. Herfrå var det 5 spreke timar. Plutseleg stod verdas høgaste dragartist rett framfor og mima og strippa og enda i spagaten 1 meter frå vårt bord. DJ’en slo på Pitpull sin Uno Dos Tres-sang, og eg tenkte at, pokker heller. «Skal eg øva på romperisting heime, så lyt den jaggu brukast her ute i verda òg.» DJ Margaret Berger, høggravid i skinndress (respekt!) , spela perle på perle. Eg fekk knapt kvila meg mellom slaga! Hot in herre, bootylicious, independent woman, 24 karat magic, sexy back, toxic. Og ikkje minst: Dirrry, med Aguliera. 😃 Etter å ha dansa hemningslaust til alt dette var eg ein sveitt liten hummer. Men heldigvis såg dragartist dette, og kom med si lekre handvifte som ho vifta framfor meg så eg fekk kald vind i hår og følte eg var med i Grand Prix. Etterpå dansa eg og vedkomande litt saman til Gettin jiggy wit it! 😂😂😂 Medan alt dette skjedde groova Brita Møystad Engseth i bakgrunnen, ei dame med arbeidsbukse og t-skjorte dansa oppetter ei søyle, og dansegolvet var fylt av ei herleg blanding av pride-folk, tilfeldige hotellgjester og byråkratmenn på avvege med varierande rytmeforståing. Ingen verka så opptekne av å vera deilege, men alle ville ha det moro. Det var noko av det herlegaste. Jente i kvit kjole med litt for høg promille kom og jamleg bort for å groove litt med meg og seie hei og ta meg i handa kvar gong. Midt i ein dansepause kom mann eg utveksla tre ord med i bar før på kveld bort med verdas søtaste komande redningshundekvalp i fanget. Den skulle øve litt på lyd og folk og han ville eg skulle kose på. Hunden altså😂 Så der er eg midt i hotellbar og kosar verdas søtaste pelsball og fekk eit sleik over kjaken som takk❤️ No starta eg å bli svært varm og håret var ei fallen stjerne og eg skjøna at siste svingom måtte nærma seg. Tok den til rock your body med Justin. Promillekjoledama, ho med grooven, kom tilbake og ville introdusere seg omsider. Då ho sa ho heitte Therès (tullar ikkje @lurven og @Kvakkekyllingen og @Entern!!) kjendestdet som om kvelden var komplett! Herfrå kunne ingenting toppe opplevinga, Fryden tusla lukkeleg til sengs❤️ Jeg husker referatet 🥳♥️ Det var kvelden sin det 👍😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #6324 Del Skrevet 15. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Jeg husker referatet 🥳♥️ Det var kvelden sin det 👍😁 Etterlyst av cid, derav recap😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. oktober 2022 #6325 Del Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Etterlyst av cid, derav recap😂 Når har du en slik kveld igjen? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 15. oktober 2022 #6326 Del Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): @Cid jeg fant mitt referat! Tror jeg trengte det selv i kveld også. Det var en juniaften. Tagger @jukkapalme også siden jeg før i dag refererte til dette! 😃 —————————————————- Fryden har fått seg 4 timar søvn etter natta sine eskapader, og det lyt duga. Ho skal vera ansvarleg og og sånn frå 10.00. Det går, det er eit søvnunderskot som var verdt det. Høyr berre her.. (MERK; Ein kan tru dette er ein fuktig kveld for mitt vedkomande. Men tru det eller ei, eg var omtrent edru og berre drakk lass med vatn. Eg dansar utagerende uansett! 😂Takk og lov for edruskapen, dette må hugsast😃) Kvelden starta som alle mine slike hotellkveldar(eg har ein del av dei i året). Med litt bobler og skravling i bar, middag, og litt meir kake enn planen. Middagen vart innteken med røff DJ-musikk i bakgrunnen. Litt slitsamt. Så min gjeng, halvparten, gjekk til stille krok. Eg og eit lite knippe av dei andre gjekk mot lyden i staden. Det skulle visst vera PRIDE-party. Herfrå var det 5 spreke timar. Plutseleg stod verdas høgaste dragartist rett framfor og mima og strippa og enda i spagaten 1 meter frå vårt bord. DJ’en slo på Pitpull sin Uno Dos Tres-sang, og eg tenkte at, pokker heller. «Skal eg øva på romperisting heime, så lyt den jaggu brukast her ute i verda òg.» DJ Margaret Berger, høggravid i skinndress (respekt!) , spela perle på perle. Eg fekk knapt kvila meg mellom slaga! Hot in herre, bootylicious, independent woman, 24 karat magic, sexy back, toxic. Og ikkje minst: Dirrry, med Aguliera. 😃 Etter å ha dansa hemningslaust til alt dette var eg ein sveitt liten hummer. Men heldigvis såg dragartist dette, og kom med si lekre handvifte som ho vifta framfor meg så eg fekk kald vind i hår og følte eg var med i Grand Prix. Etterpå dansa eg og vedkomande litt saman til Gettin jiggy wit it! 😂😂😂 Medan alt dette skjedde groova Brita Møystad Engseth i bakgrunnen, ei dame med arbeidsbukse og t-skjorte dansa oppetter ei søyle, og dansegolvet var fylt av ei herleg blanding av pride-folk, tilfeldige hotellgjester og byråkratmenn på avvege med varierande rytmeforståing. Ingen verka så opptekne av å vera deilege, men alle ville ha det moro. Det var noko av det herlegaste. Jente i kvit kjole med litt for høg promille kom og jamleg bort for å groove litt med meg og seie hei og ta meg i handa kvar gong. Midt i ein dansepause kom mann eg utveksla tre ord med i bar før på kveld bort med verdas søtaste komande redningshundekvalp i fanget. Den skulle øve litt på lyd og folk og han ville eg skulle kose på. Hunden altså😂 Så der er eg midt i hotellbar og kosar verdas søtaste pelsball og fekk eit sleik over kjaken som takk❤️ No starta eg å bli svært varm og håret var ei fallen stjerne og eg skjøna at siste svingom måtte nærma seg. Tok den til rock your body med Justin. Promillekjoledama, ho med grooven, kom tilbake og ville introdusere seg omsider. Då ho sa ho heitte Therès (tullar ikkje @lurven og @Kvakkekyllingen og @Entern!!) kjendestdet som om kvelden var komplett! Herfrå kunne ingenting toppe opplevinga, Fryden tusla lukkeleg til sengs❤️ Den kvelden opplevde du mer enn noen gjør på et helt liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #6327 Del Skrevet 15. oktober 2022 Agent smith skrev (8 minutter siden): Den kvelden opplevde du mer enn noen gjør på et helt liv Veit du.. eg hadde det så moro!! Herlighet😂😃🥰🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 15. oktober 2022 #6328 Del Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Veit du.. eg hadde det så moro!! Herlighet😂😃🥰🥳 Høres sånn ut ja😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #6329 Del Skrevet 15. oktober 2022 Agent smith skrev (5 minutter siden): Høres sånn ut ja😃 Nokon må på Jessheim igjen😃😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 15. oktober 2022 #6330 Del Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Nokon må på Jessheim igjen😃😂 Blir det en årlig begivenhet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #6331 Del Skrevet 15. oktober 2022 Agent smith skrev (18 minutter siden): Blir det en årlig begivenhet? Trur kanskje ikkje det.. men har lyst!!😂 hotell igjen fredag men no pride😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #6332 Del Skrevet 15. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Når har du en slik kveld igjen? 😁 Kan det komme igjen mon tro? lever i håpet🥺♥️🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. oktober 2022 #6333 Del Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (30 minutter siden): Nokon må på Jessheim igjen😃😂 Ja 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #6334 Del Skrevet 15. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Ja 🤣🤣🤣 Elskar å danse🥹🥳🥰😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. oktober 2022 #6335 Del Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Kan det komme igjen mon tro? lever i håpet🥺♥️🥳 Man vet aldri 🥰👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. oktober 2022 #6336 Del Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Elskar å danse🥹🥳🥰😍 DancingFryden💃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #6337 Del Skrevet 15. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Ja 🤣🤣🤣 Sjølv om eg ikkje har brøst som ein lauk fra Bryn!! unnskyld.. jeg fikk vin🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 15. oktober 2022 #6338 Del Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Sjølv om eg ikkje har brøst som ein lauk fra Bryn!! unnskyld.. jeg fikk vin🥹 Vær forsiktig med Frantzen i kveld da😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #6339 Del Skrevet 15. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Vær forsiktig med Frantzen i kveld da😁 😂😂😂 han likar crazyFryd. Eg har dansa til Pitbull midt i stova😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. oktober 2022 #6340 Del Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Sjølv om eg ikkje har brøst som ein lauk fra Bryn!! unnskyld.. jeg fikk vin🥹 Nei du har ikke sånn Tanya fra Jessheim stil nei heldigvis 😀😀😀 Du ass FylleFryden 🤪🤪🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå