Frøkenfryden Skrevet 8. oktober 2022 #6141 Del Skrevet 8. oktober 2022 Agent smith skrev (11 timer siden): 😆😆 ble du truet av Telenor, hva truet de med? De nekter å godta at jeg ikke trenger raskere nett😫🤬😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 8. oktober 2022 #6142 Del Skrevet 8. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): De nekter å godta at jeg ikke trenger raskere nett😫🤬😭 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. oktober 2022 #6143 Del Skrevet 8. oktober 2022 Agent smith skrev (19 timer siden): Hørtes ut som et gøyalt spill Ja det var gøy 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. oktober 2022 #6144 Del Skrevet 8. oktober 2022 Jeg har forspist meg på marsipankake og sjokoladepadder med lohengrinaktig fyll 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. oktober 2022 #6145 Del Skrevet 8. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jeg har forspist meg på marsipankake og sjokoladepadder med lohengrinaktig fyll Namnam. Sender du litt med brevdue? 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. oktober 2022 #6146 Del Skrevet 8. oktober 2022 @Frøkenfrydenble det noe godt til middag, du som er så flink med mat?🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. oktober 2022 #6147 Del Skrevet 8. oktober 2022 Embla Othea skrev (4 minutter siden): @Frøkenfrydenble det noe godt til middag, du som er så flink med mat?🥰 Takk😍. Suppe. Betasuppe. Er på en feiring hos svigers🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. oktober 2022 #6148 Del Skrevet 8. oktober 2022 Embla Othea skrev (7 minutter siden): Namnam. Sender du litt med brevdue? 🥰 Skal spørre svigermor! 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. oktober 2022 #6149 Del Skrevet 8. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Takk😍. Suppe. Betasuppe. Er på en feiring hos svigers🙂 På lørdager kan vi velge mellom betasuppe og risengrynsgrøt. Det ble grøt på meg ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. oktober 2022 #6150 Del Skrevet 8. oktober 2022 To stykker marsipankake potetgull og en haug med fylte padder a la lohengrin og våken 23.50.. fryden på avveie🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. oktober 2022 #6151 Del Skrevet 8. oktober 2022 Embla Othea skrev (4 timer siden): På lørdager kan vi velge mellom betasuppe og risengrynsgrøt. Det ble grøt på meg ☺️ Grøt♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. oktober 2022 #6152 Del Skrevet 8. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): To stykker marsipankake potetgull og en haug med fylte padder a la lohengrin og våken 23.50.. fryden på avveie🤪 Er du full? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. oktober 2022 #6153 Del Skrevet 8. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Er du full? Haha neida. Drakk ingenting annet enn vann. Bare forspiste meg😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. oktober 2022 #6154 Del Skrevet 8. oktober 2022 Tror jeg må ta meg en pause fra kg, blir bare frustrert kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. oktober 2022 #6155 Del Skrevet 8. oktober 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Tror jeg må ta meg en pause fra kg, blir bare frustrert kjenner jeg Å det var leit å høre. Jeg pleier å fokusere på det og de jeg trives med her og overser resten. Det virker godt for meg🙃 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. oktober 2022 #6156 Del Skrevet 8. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Å det var leit å høre. Jeg pleier å fokusere på det og de jeg trives med her og overser resten. Det virker godt for meg🙃 Jeg blir bare så sint når brukere jeg liker blir behandlet dårlig og når jeg begynner å kjenne på sinne fra kg så føles det ut som at jeg trenger en liten timeout Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 8. oktober 2022 #6157 Del Skrevet 8. oktober 2022 Cid skrev (1 time siden): Jeg blir bare så sint når brukere jeg liker blir behandlet dårlig og når jeg begynner å kjenne på sinne fra kg så føles det ut som at jeg trenger en liten timeout Du er ett godt menneske Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. oktober 2022 #6158 Del Skrevet 8. oktober 2022 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Du er ett godt menneske Cid Like så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 8. oktober 2022 #6159 Del Skrevet 8. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Like så Takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. oktober 2022 #6160 Del Skrevet 9. oktober 2022 Cid skrev (6 timer siden): Jeg blir bare så sint når brukere jeg liker blir behandlet dårlig og når jeg begynner å kjenne på sinne fra kg så føles det ut som at jeg trenger en liten timeout Men husk at av og til kan også folk ha tyngende grunner for å tenke og hevde noe.. så det trenger ikke være tatt ut av det blå. Det er mulig å være litt detektiv her, uten at jeg vil utdype det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå