Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #6121 Del Skrevet 7. oktober 2022 Entern skrev (6 timer siden): Minner meg om en gang jeg spilte en variant av Civilization og planeten jeg bodde på var fuktig og fæl og full av jungel og myr og det var evige kriger mot naboene som var uvinnelige fordi ingen hadde økonomi til å erobre de andre. Til slutt bestemte jeg meg for å 1) forurense så mye som mulig 2) starte atomkrig De påfølgende effektene med livløse ødemarker og stigende hav ødela for meg, men ødela mer for naboene mine 😄 Føltes godt å spille atombombe-Sarumann 😄 Hørtes ut som et gøyalt spill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. oktober 2022 #6122 Del Skrevet 7. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg er altfor grei.. de ringte onsdag da jeg var opptatt og vi ble enige om Å prates i dag😂🙈🙈 Jeg hadde blitt enig om å ringe politiet neste gang de plager meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #6123 Del Skrevet 7. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Jehova har lagt igjen beskjed på svareren min😳 Hva sa de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. oktober 2022 #6124 Del Skrevet 7. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Hva sa de Ikke hørt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #6125 Del Skrevet 7. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Jeg er altfor grei.. de ringte onsdag da jeg var opptatt og vi ble enige om Å prates i dag😂🙈🙈 😆😆😆😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #6126 Del Skrevet 7. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ikke hørt på Kan du ikke legge ut lydfilen her?😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. oktober 2022 #6127 Del Skrevet 7. oktober 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): 😆😆😆😆 Jeg veeet.. Mann lo seg i hjel🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #6128 Del Skrevet 7. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Jeg veeet.. Mann lo seg i hjel🙈 Jeg er ikke like snill som deg, noen driver å ringer meg fra England for å prøve å svindle meg, har allerde bedt de fucke off to ganger denne uken, men de fortsetter å ringe😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. oktober 2022 #6129 Del Skrevet 7. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke like snill som deg, noen driver å ringer meg fra England for å prøve å svindle meg, har allerde bedt de fucke off to ganger denne uken, men de fortsetter å ringe😆 Fåkk off mate! Slitsomt! Jeg har også raskt internett som jeg ikke merker fordi telenor trua meg i tlf👿 Drit i å mase om kjapt nett!! Går fort noooook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. oktober 2022 #6130 Del Skrevet 7. oktober 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke like snill som deg, noen driver å ringer meg fra England for å prøve å svindle meg, har allerde bedt de fucke off to ganger denne uken, men de fortsetter å ringe😆 Blokker de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #6131 Del Skrevet 7. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Fåkk off mate! Slitsomt! Jeg har også raskt internett som jeg ikke merker fordi telenor trua meg i tlf👿 Drit i å mase om kjapt nett!! Går fort noooook 😆😆 ble du truet av Telenor, hva truet de med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #6132 Del Skrevet 7. oktober 2022 Cid skrev (10 minutter siden): Blokker de Har gjort det men de ringer bare fra et nytt nr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #6133 Del Skrevet 7. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Fåkk off mate! Slitsomt! Jeg har også raskt internett som jeg ikke merker fordi telenor trua meg i tlf👿 Drit i å mase om kjapt nett!! Går fort noooook Jeg kan spille inn en truende lydfil og legge ut her, som du kan legge inn på tlf svarer din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. oktober 2022 #6134 Del Skrevet 7. oktober 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Har gjort det men de ringer bare fra et nytt nr Anmeld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #6135 Del Skrevet 7. oktober 2022 Cid skrev (8 minutter siden): Anmeld Tror ikke det hjelper så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. oktober 2022 #6136 Del Skrevet 7. oktober 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Tror ikke det hjelper så mye Er jo telefonterror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #6137 Del Skrevet 7. oktober 2022 Cid skrev (11 minutter siden): Er jo telefonterror Ja de er wankers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. oktober 2022 #6138 Del Skrevet 8. oktober 2022 Agent smith skrev (7 timer siden): Tror ikke det hjelper så mye Man kan anmelde men skjer jo ingenting, jeg har anmeldt bilinnbrudd mange ganger, skjer ikke noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. oktober 2022 #6139 Del Skrevet 8. oktober 2022 Agent smith skrev (7 timer siden): Ja de er wankers Lurer på om jehova kan det ordet🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. oktober 2022 #6140 Del Skrevet 8. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Man kan anmelde men skjer jo ingenting, jeg har anmeldt bilinnbrudd mange ganger, skjer ikke noe. Er jo gale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå