Entern Skrevet 25. september 2022 #5501 Del Skrevet 25. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): BAM! Det var den! Tidlig morgen ingen hindring😂 BuskFryden🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. september 2022 #5502 Del Skrevet 25. september 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Skal lage meg kaffe ganske snart, har sett den episoden på VOX så mye så ser på Pointless isteden 🤓 Har ikke DR1😕 Klarer ikke huske ut fra beskrivelsen men helt sikkert sett den😌 fortsetter med Sherwood. åå ikke DR1? Alle favorittkrimmene dine der jo😮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. september 2022 #5503 Del Skrevet 25. september 2022 Entern skrev (4 minutter siden): BuskFryden🥰 Og andre smårips😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. september 2022 #5504 Del Skrevet 25. september 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Klarer ikke huske ut fra beskrivelsen men helt sikkert sett den😌 fortsetter med Sherwood. åå ikke DR1? Alle favorittkrimmene dine der jo😮 Ja 😞 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Og andre smårips😂 🤠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. september 2022 #5505 Del Skrevet 25. september 2022 Nå har jeg lagd meg kaffe og potetkaker med fløtemysost med latte smak 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. september 2022 #5506 Del Skrevet 25. september 2022 Entern skrev (16 minutter siden): 188 cm 😅 Er så flink med busker 😆 Du som er fra Buskerud Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): BAM! Det var den! Tidlig morgen ingen hindring😂 Tror du burde flytte deg, et rovdyr er i nærheten 🐅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. september 2022 #5507 Del Skrevet 25. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Du som er fra Buskerud Tror du burde flytte deg, et rovdyr er i nærheten 🐅 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. september 2022 #5508 Del Skrevet 25. september 2022 Entern skrev (26 minutter siden): Nå har jeg lagd meg kaffe og potetkaker med fløtemysost med latte smak 😁 Åå nam. Klandrer for øvrig deg for at jeg nå har spist så mye av den osten at min vanlige lett fløtemys er blitt meganedtur😭 potetlompe. Yai! Lompe her også, med stekt fiskepudding. Skulle akkurat til å poste til @TheHairyToothfairy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. september 2022 #5509 Del Skrevet 25. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Åå nam. Klandrer for øvrig deg for at jeg nå har spist så mye av den osten at min vanlige lett fløtemys er blitt meganedtur😭 potetlompe. Yai! Lompe her også, med stekt fiskepudding. Skulle akkurat til å poste til @TheHairyToothfairy Ser godt ut 😀😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. september 2022 #5510 Del Skrevet 25. september 2022 Cid skrev (5 timer siden): Jeg vil fjerne osten Jeg foretrekker Christian Borchman 188kg? Samme her Blodet? Sikkert fordi du er så flink med busker Jeg måtte gjemme meg for Anton i gamingbua i noen timer Er ikke Liv Signe drømmedama di? Nei, @hjärterdam er drømmedamen min. Noe annet er uforskammet å anta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. september 2022 #5511 Del Skrevet 25. september 2022 Entern skrev (33 minutter siden): Ser godt ut 😀😀😀 Var det! Kjøpt en stor fiskepudding, Mann liker ikke, så jeg må nå leve på den tre dager😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. september 2022 #5512 Del Skrevet 25. september 2022 (endret) TheHairyToothfairy skrev (20 minutter siden): Nei, @hjärterdam er drømmedamen min. Noe annet er uforskammet å anta Vil understreke at Franzen også er min, Aas og Borch r uzeriøse kjendiskrøsj Endret 25. september 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. september 2022 #5513 Del Skrevet 25. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (27 minutter siden): Nei, @hjärterdam er drømmedamen min. Noe annet er uforskammet å anta Hadde hun vært enda mer drømmedame hvis hun hadde hett hjärterdäm? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. september 2022 #5514 Del Skrevet 25. september 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Var det! Kjøpt en stor fiskepudding, Mann liker ikke, så jeg må nå leve på den tre dager😬 Jippi!🥳Mer til deg!🥳 Restene kan du marinere i chillisaus og gi til @Cid😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. september 2022 #5515 Del Skrevet 25. september 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Vil understreke at Franzen også er min, Aas og Borch r uzeriøse kjendiskrøsj Skulle Isla Fisher eller Eva Green begynne å utvise stygge tendenser til behov for fiffling og foffling så ryker jeg nok på en smell, men det er bare sex. Ikke kjærlighet. Kjendisene vet det der og nøyer seg med tilgang til kroppen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. september 2022 #5516 Del Skrevet 25. september 2022 Dere må slutte skrive om busker og diverse.. se hva jeg får reklame for nå😅😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. september 2022 #5517 Del Skrevet 25. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Skulle Isla Fisher eller Eva Green begynne å utvise stygge tendenser til behov for fiffling og foffling så ryker jeg nok på en smell, men det er bare sex. Ikke kjærlighet. Kjendisene vet det der og nøyer seg med tilgang til kroppen min. Skjønner! Jeg legger ikke ut hvem jeg ville gått for internasjonalt. Men neppe noen klassikere.. måtte tenkt og researcha litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. september 2022 #5518 Del Skrevet 25. september 2022 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Var det! Kjøpt en stor fiskepudding, Mann liker ikke, så jeg må nå leve på den tre dager😬 Snart står @Agent smith opp og spør hva fiskepudding er en metafor for😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. september 2022 #5519 Del Skrevet 25. september 2022 Entern skrev (8 minutter siden): Hadde hun vært enda mer drømmedame hvis hun hadde hett hjärterdäm? Hun er moren til to og et halvt av mine barn. Og har nøklene til bilen min. Trenger ikke mer da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. september 2022 #5520 Del Skrevet 25. september 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Snart står @Agent smith opp og spør hva fiskepudding er en metafor for😂 Knegg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå