Entern Skrevet 24. september 2022 #5341 Del Skrevet 24. september 2022 Frøkenfryden skrev (36 minutter siden): Er din god, tross litt tidlig oppvåkning? Eller du la deg 20 så kanskje logisk oppvåkning🙂👍 Jeg tror jeg er frisk igjen og kan starte spise mat igjen og sånn. Føles bedre👍 Så godt å høre at du er bedre!!!😊😊😊 Ja jeg sov jo faktisk nesten 8 timer 😅😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. september 2022 #5342 Del Skrevet 24. september 2022 @Agent smith Jeg lo av denne på oda.no i dag. Tror det betyr at jeg er frisk igjen😂😃👍🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2022 #5343 Del Skrevet 24. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): @Agent smith Jeg lo av denne på oda.no i dag. Tror det betyr at jeg er frisk igjen😂😃👍🥳 Har du hatt besøk av @jukkapalme?😆 Musa Tropicana høres ut som en disco/latino sang 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. september 2022 #5344 Del Skrevet 24. september 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Så godt å høre at du er bedre!!!😊😊😊 Ja jeg sov jo faktisk nesten 8 timer 😅😆 Takk! Kjempeglad for det selv også! Litt leit å bli spyete av psykisk slitenhet. Samtidig tenker jeg at det er verre med depresjon og angst pga store belastninger. Heller 1 slik dag. Kroppen er jo ikke lagd for å tåle alt. Den må få klappe sammen innimellom. Nå har jeg drukket kaffe! Deilig! Ser Lørenskogsaka på Netflix. Liker den🙂 liker du forresten Foyle? Unnskyld hvis du har sagt det og jeg glemt.. lurer på å gi den en sjanse. 8 er gjerne nok! Hehe. Og du får jo fin morgen kanskje? Fint å se Oslo våkne og lyset komme syns jeg🙂💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. september 2022 #5345 Del Skrevet 24. september 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Har du hatt besøk av @jukkapalme?😆 Musa Tropicana høres ut som en disco/latino sang 😆 Haha ja Bare å jiggle them kokosnüsse😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2022 #5346 Del Skrevet 24. september 2022 Frøkenfryden skrev (43 minutter siden): Takk! Kjempeglad for det selv også! Litt leit å bli spyete av psykisk slitenhet. Samtidig tenker jeg at det er verre med depresjon og angst pga store belastninger. Heller 1 slik dag. Kroppen er jo ikke lagd for å tåle alt. Den må få klappe sammen innimellom. Nå har jeg drukket kaffe! Deilig! Ser Lørenskogsaka på Netflix. Liker den🙂 liker du forresten Foyle? Unnskyld hvis du har sagt det og jeg glemt.. lurer på å gi den en sjanse. 8 er gjerne nok! Hehe. Og du får jo fin morgen kanskje? Fint å se Oslo våkne og lyset komme syns jeg🙂💙 Ja Foyle er kjempebra 😀 anbefales 😀 Ja har en koselig morgen 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2022 #5347 Del Skrevet 24. september 2022 Frøkenfryden skrev (43 minutter siden): Haha ja Bare å jiggle them kokosnüsse😂 J 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. september 2022 #5348 Del Skrevet 24. september 2022 @TheHairyToothfairy starter dagen med fiskesuppe jeg🥳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. september 2022 #5349 Del Skrevet 24. september 2022 Entern skrev (40 minutter siden): Ja Foyle er kjempebra 😀 anbefales 😀 Ja har en koselig morgen 😊 Åh takk! 🙂👍 Bra😃 lørdagsmorgener er deilige!💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2022 #5350 Del Skrevet 24. september 2022 Frøkenfryden skrev (44 minutter siden): @TheHairyToothfairy starter dagen med fiskesuppe jeg🥳 Det så veldig godt ut 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2022 #5351 Del Skrevet 24. september 2022 Frøkenfryden skrev (26 minutter siden): Åh takk! 🙂👍 Bra😃 lørdagsmorgener er deilige!💙 Ja det er de 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 24. september 2022 #5352 Del Skrevet 24. september 2022 Jeg glemte meg og tok ikke bilde. Men det var den sedvanlige meg, kan du si. Hotellfrokost er stort sett det samme, også her i Dreammen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. september 2022 #5353 Del Skrevet 24. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Jeg glemte meg og tok ikke bilde. Men det var den sedvanlige meg, kan du si. Hotellfrokost er stort sett det samme, også her i Dreammen Jeg ser egg- og baconspor😃👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 24. september 2022 #5354 Del Skrevet 24. september 2022 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Jeg ser egg- og baconspor😃👍🏻 De kjenner meg godt, FrydeFrøken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 24. september 2022 #5355 Del Skrevet 24. september 2022 Entern skrev (4 timer siden): Har du hatt besøk av @jukkapalme?😆 Musa Tropicana høres ut som en disco/latino sang 😆 Er det musa til til @jukkapalme😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 24. september 2022 #5356 Del Skrevet 24. september 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): @Agent smith Jeg lo av denne på oda.no i dag. Tror det betyr at jeg er frisk igjen😂😃👍🥳 😄 godt å ha deg tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 24. september 2022 #5357 Del Skrevet 24. september 2022 Frøkenfryden skrev (12 timer siden): Dere skremmer husdyret mitt😲 Sjiraffen har lyst til å bli penetrert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. september 2022 #5358 Del Skrevet 24. september 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): @Agent smith Jeg lo av denne på oda.no i dag. Tror det betyr at jeg er frisk igjen😂😃👍🥳 Det er musa si Agent smith skrev (10 minutter siden): Sjiraffen har lyst til å bli penetrert Han har lyst til å rope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 24. september 2022 #5359 Del Skrevet 24. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Det er musa si Han har lyst til å rope Kva seier sjiraffen når ho blir penetrert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. september 2022 #5360 Del Skrevet 24. september 2022 Agent smith skrev (8 minutter siden): Kva seier sjiraffen når ho blir penetrert Ahhhhhhhhh!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå