Entern Skrevet 16. september 2022 #4921 Del Skrevet 16. september 2022 Frøkenfryden skrev (22 minutter siden): Å? Jeg syns det går greit egentlig, det var nok strengt tatt avsporinger også. 🤪Men er litt selektivt da.. bildetråden er ryddet men tvillingene poster jo avsporende emojis der dagen lang men det er visst ok da. Tvillingene er da bare koselige, og poster i tråder som bare er til fjasing så forstår ikke hvordan det skal være et problem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2022 #4922 Del Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (21 minutter siden): Når man ikke kan fjase på sosial prat uten å begå regelbrudd så blir det vanskelig å være her i lengre tid Ja det er ganske kjipt 😥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #4923 Del Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (17 minutter siden): Tvillingene er da bare koselige, og poster i tråder som bare er til fjasing så forstår ikke hvordan det skal være et problem? Fjaset som er ryddet var heller ikke et problem. Syns ryddingen kan være konsekvent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2022 #4924 Del Skrevet 16. september 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Fjaset som er ryddet var heller ikke et problem. Syns ryddingen kan være konsekvent. Det kan faktisk bli litt mye fjas innimellom da. "Spør en bruker" tråden var den mest populære på sosialprat forumet men så var det noen som ikke fulgte trådens regler og fjaset den ned og så døde den Gjorde meg veldig lei, det var favoritt tråden min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #4925 Del Skrevet 16. september 2022 Har du mistet boken din @Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #4926 Del Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Har du mistet boken din @Frøkenfryden 😮 noen gav så faen at de heiv boka i naturen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #4927 Del Skrevet 16. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): 😮 noen gav så faen at de heiv boka i naturen! Ja var sikkert ferdig med boka, men det tyder på at den har hjulpet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #4928 Del Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (3 timer siden): Det kan faktisk bli litt mye fjas innimellom da. "Spør en bruker" tråden var den mest populære på sosialprat forumet men så var det noen som ikke fulgte trådens regler og fjaset den ned og så døde den Gjorde meg veldig lei, det var favoritt tråden min Nå var det vel du og @Cid som ikke likte ryddingen nettopp i natt da, eller?.. du så kanskje litt blanda på det. Lov det også. .. jeg tenkte at «javel .. men gidd å rydd logisk, plis». Husker 2.0-bruker var kaotisk litt men har tenkt den har vært ok siste månedene men mulig jeg misset noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #4929 Del Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Ja var sikkert ferdig med boka, men det tyder på at den har hjulpet da 😃👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2022 #4930 Del Skrevet 16. september 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Nå var det vel du og @Cid som ikke likte ryddingen nettopp i natt da, eller?.. du så kanskje litt blanda på det. Lov det også. .. jeg tenkte at «javel .. men gidd å rydd logisk, plis». Husker 2.0-bruker var kaotisk litt men har tenkt den har vært ok siste månedene men mulig jeg misset noe. Sorry altså jeg er litt stresset for tiden og sliten så kan virke litt fæl innimellom nå Var redd jeg hadde virket aggro på deg det vil jeg ikke være Presterte tilmed å bli innblandet i en flammekrig om Disney i dag 🙈 også jeg som boikotter Disney 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #4931 Del Skrevet 16. september 2022 Jeg tenker ikke så mye på om jeg avsporer trådene, bare fjaser i vei . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #4932 Del Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (3 timer siden): Det kan faktisk bli litt mye fjas innimellom da. "Spør en bruker" tråden var den mest populære på sosialprat forumet men så var det noen som ikke fulgte trådens regler og fjaset den ned og så døde den Gjorde meg veldig lei, det var favoritt tråden min Var jo vi alle som fjaset den ned 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #4933 Del Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Jeg tenker ikke så mye på om jeg avsporer trådene, bare fjaser i vei . Etter i dag så kommer jeg til å være mer obs på det, jeg har ikke lyst å bli utestengt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #4934 Del Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (4 timer siden): Ja det er ganske kjipt 😥 Vurderer å ta meg en pause Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2022 #4935 Del Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (45 minutter siden): Var jo vi alle som fjaset den ned 🤣 Ja det stemmer vel 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2022 #4936 Del Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Vurderer å ta meg en pause Ikke gjør det vær så snill hadde savnet deg så fryktelig 😭😭😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2022 #4937 Del Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Etter i dag så kommer jeg til å være mer obs på det, jeg har ikke lyst å bli utestengt.. Det tror jeg aldri du blir da, tror det må kreve mer enn litt fjas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #4938 Del Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Ikke gjør det vær så snill hadde savnet deg så fryktelig 😭😭😭 Høres ut som at du har en crush på meg 😂 Hehe Neida 😛 Men det er sunt med pause fra forumer man er veldig aktive i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #4939 Del Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Det tror jeg aldri du blir da, tror det må kreve mer enn litt fjas Blir innlegg ryddet så havner det i mappen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2022 #4940 Del Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Høres ut som at du har en crush på meg 😂 Hehe Neida 😛 Men det er sunt med pause fra forumer man er veldig aktive i Neida 😅 men du er alltid koselig og morsom og hjelper veldig på humøret mitt og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå