Frøkenfryden Skrevet 9. september 2022 #4741 Del Skrevet 9. september 2022 Entern skrev (44 minutter siden): Ble så gira at jeg klart holde meg våken gjennom nytt på nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. september 2022 #4742 Del Skrevet 9. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ble så gira at jeg klart holde meg våken gjennom nytt på nytt! Wow😮🤩😎 Det er jo helt overmenneskelig!😮🤩😎 SuperFryden😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. september 2022 #4743 Del Skrevet 9. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Wow😮🤩😎 Det er jo helt overmenneskelig!😮🤩😎 SuperFryden😎 Haha 22.16 og jeg er stolt. Burde skamme meg😂🙈 lo veldig i nytt på nytt da de siterte Durek. Bård bare: «durek sier skolemedisin har gjort ham frisk. Men alternativ medisin har gjort ham rik! «😃😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. september 2022 #4744 Del Skrevet 9. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Haha 22.16 og jeg er stolt. Burde skamme meg😂🙈 lo veldig i nytt på nytt da de siterte Durek. Bård bare: «durek sier skolemedisin har gjort ham frisk. Men alternativ medisin har gjort ham rik! «😃😂 Du har vel fri i morgen så da kan du være lenge oppe 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. september 2022 #4745 Del Skrevet 9. september 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Du har vel fri i morgen så da kan du være lenge oppe 😀 Jupp. Er jo helg. Meeen.. Må helgejobbe litt.. legger meg før 22.30 okkesom. Ble ekstra trøtt av god mat og vin en fredag😗 og jeg hAr jobbet rundt 15 timer for mye i sept.. røyner på litt.. da er fredagen slapp her i huset. Natta! Ha en fin kveld med far😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. september 2022 #4746 Del Skrevet 9. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jupp. Er jo helg. Meeen.. Må helgejobbe litt.. legger meg før 22.30 okkesom. Ble ekstra trøtt av god mat og vin en fredag😗 og jeg hAr jobbet rundt 15 timer for mye i sept.. røyner på litt.. da er fredagen slapp her i huset. Natta! Ha en fin kveld med far😁 Takk😊😊😊 Sov godt så du våkner til en nydelig Fryden!morgen med god mat og kaffe 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. september 2022 #4747 Del Skrevet 9. september 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Takk😊😊😊 Sov godt så du våkner til en nydelig Fryden!morgen med god mat og kaffe 😊 Takk! Lige måde! kaffe er preppa og kjøleskapsgrøt med skjørost! 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. september 2022 #4748 Del Skrevet 9. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Takk! Lige måde! kaffe er preppa og kjøleskapsgrøt med skjørost! 🥰 Hurra😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. september 2022 #4749 Del Skrevet 9. september 2022 Entern skrev (7 minutter siden): Hurra😊 Jaa. Du får sende morgenrapport du også😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. september 2022 #4750 Del Skrevet 9. september 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Jaa. Du får sende morgenrapport du også😃 Det skal jeg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 9. september 2022 #4751 Del Skrevet 9. september 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Jupp! Nå har vi hatt power nap.. herregud vi er kjedelige🫣 Jeg sov en time etter jobb sjøl, sånn er det å bli gammal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 9. september 2022 #4752 Del Skrevet 9. september 2022 Entern skrev (1 time siden): Wow😮🤩😎 Det er jo helt overmenneskelig!😮🤩😎 SuperFryden😎 💪🦾 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 9. september 2022 #4753 Del Skrevet 9. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Takk! Lige måde! kaffe er preppa og kjøleskapsgrøt med skjørost! 🥰 Skjørbukost som @Cid ville sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. september 2022 #4754 Del Skrevet 9. september 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Jeg sov en time etter jobb sjøl, sånn er det å bli gammal Jepp😴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. september 2022 #4755 Del Skrevet 10. september 2022 Har ikke tenkt noe over det før men jeg synes at det er kult og artig at vi lagde brukerne våres på samme dag 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. september 2022 #4756 Del Skrevet 10. september 2022 Cid skrev (2 timer siden): Har ikke tenkt noe over det før men jeg synes at det er kult og artig at vi lagde brukerne våres på samme dag 😄 Ja! 😃👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. september 2022 #4757 Del Skrevet 10. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ja! 😃👍🏻 Tvillinger ti år unna hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. september 2022 #4758 Del Skrevet 10. september 2022 Cid skrev (2 timer siden): Har ikke tenkt noe over det før men jeg synes at det er kult og artig at vi lagde brukerne våres på samme dag 😄 Frøkenfryden skrev (27 minutter siden): Ja! 😃👍🏻 Cid skrev (25 minutter siden): Tvillinger ti år unna hverandre Jøss 😲😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. september 2022 #4759 Del Skrevet 10. september 2022 Entern skrev (12 minutter siden): Jøss 😲😀 19 dager til ettårsdagen din 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. september 2022 #4760 Del Skrevet 10. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): 19 dager til ettårsdagen din 😃 Ja 😊 Er så glad jeg har sluttet med skrikerungetendensene fra de første månedene 😅😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå