Entern Skrevet 12. august 2022 #3981 Del Skrevet 12. august 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Takk! Har fugl og kanin i samme serie så nå kan alle være venner👍 😊 Endret 12. august 2022 av Entern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. august 2022 #3982 Del Skrevet 12. august 2022 Frøkenfryden skrev (20 minutter siden): Skal bare stå og se pen ut!😂👍🙂 Åhå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. august 2022 #3983 Del Skrevet 14. august 2022 lurven skrev (På 12.8.2022 den 19.32): Åhå ja Som en jævla blogger liksom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. august 2022 #3984 Del Skrevet 14. august 2022 I natt har jeg drømt rart.. drømte jeg ble tvangsklemt av en sjef og ble redd og fortvilet. Så ble jeg klemt av venn K. Ham har jeg ikke sett på årevis men for sånn 18 år siden var vi nære venner et par år. Det var veldig hyggelig klem. Mon tro om jeg preges av skadet mann jeg ikke kan krype inntil og bli holdt rundt av. Kan ligge med hodet i fanget da❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. august 2022 #3985 Del Skrevet 14. august 2022 Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): I natt har jeg drømt rart.. drømte jeg ble tvangsklemt av en sjef og ble redd og fortvilet. Så ble jeg klemt av venn K. Ham har jeg ikke sett på årevis men for sånn 18 år siden var vi nære venner et par år. Det var veldig hyggelig klem. Mon tro om jeg preges av skadet mann jeg ikke kan krype inntil og bli holdt rundt av. Kan ligge med hodet i fanget da❤️ Venn k? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. august 2022 #3986 Del Skrevet 14. august 2022 Cid skrev (51 minutter siden): Venn k? Skriver bare sånn for å ikke bruke navnet på folk. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. august 2022 #3987 Del Skrevet 14. august 2022 Cid skrev (6 timer siden): Venn k? Khalid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. august 2022 #3988 Del Skrevet 14. august 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Khalid 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. august 2022 #3989 Del Skrevet 14. august 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): 😂 Khalid fra Holmlia, du kalte han bror og han kalte deg kæbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. august 2022 #3990 Del Skrevet 14. august 2022 lurven skrev (6 timer siden): Khalid fra Holmlia, du kalte han bror og han kalte deg kæbe Og så tygde de kat sammen på benken ved Ali’s Kebab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. august 2022 #3991 Del Skrevet 14. august 2022 Entern skrev (12 minutter siden): Og så tygde de kat sammen på benken ved Ali’s Kebab Og i alis kebab er det katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. august 2022 #3992 Del Skrevet 14. august 2022 (endret) Entern skrev (1 time siden): Og så tygde de kat sammen på benken ved Ali’s Kebab lurven skrev (1 time siden): Og i alis kebab er det katt Dere ass! Dette var jo på Tøyen og det mest syndige jeg og K gjorde var at vi hadde jevnlige møter på burger king der vi baksnakket de konservative kristne i klassen😂 Endret 14. august 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. august 2022 #3993 Del Skrevet 14. august 2022 Husker K sa at jeg burde ha dater på Burger King. Grunn; når Jeg spiste salt pomfri fikk jeg såre hovne store lepper, så ble ekstra sexi😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. august 2022 #3994 Del Skrevet 14. august 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Husker K sa at jeg burde ha dater på Burger King. Grunn; når Jeg spiste salt pomfri fikk jeg såre hovne store lepper, så ble ekstra sexi😂 Trenger ikke fillers da, si 🫦 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. august 2022 #3995 Del Skrevet 14. august 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Trenger ikke fillers da, si 🫦 Haha! Nei noe består heldigvis selv om man slanker seg😂😃👍🤠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. august 2022 #3996 Del Skrevet 14. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Haha! Nei noe består heldigvis selv om man slanker seg😂😃👍🤠 Man kan ta liposuction, men ikke lipsuction Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. august 2022 #3997 Del Skrevet 14. august 2022 lurven skrev (3 timer siden): Og i alis kebab er det katt Kat Dennings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. august 2022 #3998 Del Skrevet 15. august 2022 Nå har jeg funnet plata for @Frøkenfryden og alle andre mummikopp fanatikere 😅😀 «The hemulic voluntary band» av gruppa Ritual. Alle sangene er basert på mummi bøkene, bl.a. Sent i November og har selvsagt en sang om Hufsa👻 Plata avsluttes med en totalt episk 26 minutters sang basert på billedboka Den Farlige Reisen 🥰 En sang, «Waiting by the bridge» som handler om Mummitrollet som venter på at Snusmumrikken kommer og gleder seg til å gå på eventyr med han, er veldig @Cid synes jeg 😊 Gruppa spiller 70-talls ProgRock, litt sånn Genesis + Yes + Jethro Tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. august 2022 #3999 Del Skrevet 15. august 2022 Entern skrev (40 minutter siden): Nå har jeg funnet plata for @Frøkenfryden og alle andre mummikopp fanatikere 😅😀 «The hemulic voluntary band» av gruppa Ritual. Alle sangene er basert på mummi bøkene, bl.a. Sent i November og har selvsagt en sang om Hufsa👻 Plata avsluttes med en totalt episk 26 minutters sang basert på billedboka Den Farlige Reisen 🥰 En sang, «Waiting by the bridge» som handler om Mummitrollet som venter på at Snusmumrikken kommer og gleder seg til å gå på eventyr med han, er veldig @Cid synes jeg 😊 Gruppa spiller 70-talls ProgRock, litt sånn Genesis + Yes + Jethro Tull. Oioioi🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. august 2022 #4000 Del Skrevet 15. august 2022 Entern skrev (41 minutter siden): Nå har jeg funnet plata for @Frøkenfryden og alle andre mummikopp fanatikere 😅😀 «The hemulic voluntary band» av gruppa Ritual. Alle sangene er basert på mummi bøkene, bl.a. Sent i November og har selvsagt en sang om Hufsa👻 Plata avsluttes med en totalt episk 26 minutters sang basert på billedboka Den Farlige Reisen 🥰 En sang, «Waiting by the bridge» som handler om Mummitrollet som venter på at Snusmumrikken kommer og gleder seg til å gå på eventyr med han, er veldig @Cid synes jeg 😊 Gruppa spiller 70-talls ProgRock, litt sånn Genesis + Yes + Jethro Tull. Hørtes en anelse sært ut😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå