Gjest lurven Skrevet 1. august 2022 #3881 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (17 minutter siden): Man kan faktisk ta en gjesp, høres koko ut men er veldig fysiologisk akutt nedroende Skal prøve det neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #3882 Del Skrevet 1. august 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Skal prøve det neste gang 😊❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #3883 Del Skrevet 1. august 2022 (endret) lurven skrev (1 time siden): Da blir det harde pakker si 🙈 redigert; ble visst såpass i sjokk at jeg svarte to ganger😂 Endret 1. august 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #3884 Del Skrevet 1. august 2022 Entern skrev (4 timer siden): Så hvis @lurven blir litt tynn i maska vet vi hvorfor 🤣🤣🤣 Så veldig fristende ut den fisken når jeg leste artikkelen, jeg liker uer (og lange, som også er en torskefisk som er dypvannsfisk og ser litt spesiell ut (som en torsk som har holdt ut en stund extra i snake på mobilen😆))😊 Haha holdt ut i snake🤣🤣🤣 Isgalt var nom! Gøy du ble inspirert! Mann er flink, heldig jeg🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. august 2022 #3885 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Haha holdt ut i snake🤣🤣🤣 Isgalt var nom! Gøy du ble inspirert! Mann er flink, heldig jeg🧡 Så nydelig 🤩🥰Ser kjempegodt ut 😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #3886 Del Skrevet 1. august 2022 Entern skrev (24 minutter siden): Så nydelig 🤩🥰Ser kjempegodt ut 😊😊😊 Takk. Skal hilse kokken😁 var godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. august 2022 #3887 Del Skrevet 1. august 2022 Entern skrev (3 timer siden): Nei Han er på vei bort til deg han, sier du har lovet å vaske hele huset med tannbørste 🏠🪥 Tente heller på huset Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden): Det var en del krangling ja. Men stort sett var vi gode venner Mest krangling med min bror. Skikkelig tergegås 😆 Krangler dere nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. august 2022 #3888 Del Skrevet 1. august 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Tente heller på huset Krangler dere nå da? Nei det er veldig sjelden. Kan ikke huske sist 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. august 2022 #3889 Del Skrevet 1. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Nei det er veldig sjelden. Kan ikke huske sist 😊 Han som har barn nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. august 2022 #3890 Del Skrevet 1. august 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Han som har barn nå? Han har barn ja. 3 stykk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #3891 Del Skrevet 1. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Han har barn ja. 3 stykk Da har han nok å krangle med😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. august 2022 #3892 Del Skrevet 1. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Han har barn ja. 3 stykk Og alle tre er Kvakkes største fans 💙💙💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. august 2022 #3893 Del Skrevet 1. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden): Han har barn ja. 3 stykk Og søster har 2? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. august 2022 #3894 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Da har han nok å krangle med😂 Ja 😛 Hun yngste er skikkelig vanskelig for tiden, nei til alt 🤣 Får nok sin dose krangling der 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. august 2022 #3895 Del Skrevet 1. august 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Og alle tre er Kvakkes største fans 💙💙💙 Oh yes 😄 ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. august 2022 #3896 Del Skrevet 1. august 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Og søster har 2? Begge søstrene mine har 2 hver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. august 2022 #3897 Del Skrevet 1. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Begge søstrene mine har 2 hver Da blir det mange smårollinger å holde styr på for Kvakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. august 2022 #3898 Del Skrevet 1. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Da blir det mange smårollinger å holde styr på for Kvakke Ja. Men det går 😁 Er bare koselig med mange barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. august 2022 #3899 Del Skrevet 1. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (6 minutter siden): Begge søstrene mine har 2 hver Så du har 7 Tantebarn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. august 2022 #3900 Del Skrevet 1. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (7 minutter siden): Ja. Men det går 😁 Er bare koselig med mange barn Koselig 😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå