Frøkenfryden Skrevet 25. juni 2022 #2281 Del Skrevet 25. juni 2022 Alle sier hei til hverandre her på feriestedet. Koselig❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. juni 2022 #2282 Del Skrevet 25. juni 2022 Entern skrev (19 timer siden): Så snille dere er 😊 Tusen takk 😊😊😊😊 Det er virkelig helt sant! Og på topp 3 over fine egenskaper jeg syns andre kan ha💙😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. juni 2022 #2283 Del Skrevet 25. juni 2022 Frøkenfryden skrev (42 minutter siden): Det er virkelig helt sant! Og på topp 3 over fine egenskaper jeg syns andre kan ha💙😃 Kjenner du han på ekte eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. juni 2022 #2284 Del Skrevet 25. juni 2022 Cid skrev (1 time siden): Kjenner du han på ekte eller? Nei men merker at han er flink å spørre alle her om det de gjør og følger opp ting og sånn. Syns han skiller seg ut på akkurat det og det er en fin egenskap syns jeg🙂 hvordan den merkes i livet ellers hos ham er ikke så viktig men her vises det godt🙂 Jeg kjenner ingen her inne i livet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. juni 2022 #2285 Del Skrevet 25. juni 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Nei men merker at han er flink å spørre alle her om det de gjør og følger opp ting og sånn. Syns han skiller seg ut på akkurat det og det er en fin egenskap syns jeg🙂 hvordan den merkes i livet ellers hos ham er ikke så viktig men her vises det godt🙂 Jeg kjenner ingen her inne i livet. Det har ikke jeg tenkt over men er vel bra det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. juni 2022 #2286 Del Skrevet 25. juni 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Det har ikke jeg tenkt over men er vel bra det hehe Du er også oppmerksom her inne og svarer ofte kjapt! 🙂👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 25. juni 2022 #2287 Del Skrevet 25. juni 2022 Frøkenfryden skrev (17 minutter siden): Nei men merker at han er flink å spørre alle her om det de gjør og følger opp ting og sånn. Syns han skiller seg ut på akkurat det og det er en fin egenskap syns jeg🙂 hvordan den merkes i livet ellers hos ham er ikke så viktig men her vises det godt🙂 Jeg kjenner ingen her inne i livet. Sånne folk er så gode💛 Kjenner en del som er sånn, og de er bare skikkelig fine folk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. juni 2022 #2288 Del Skrevet 25. juni 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Du er også oppmerksom her inne og svarer ofte kjapt! 🙂👍 Du er hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. juni 2022 #2289 Del Skrevet 25. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Nei men merker at han er flink å spørre alle her om det de gjør og følger opp ting og sånn. Syns han skiller seg ut på akkurat det og det er en fin egenskap syns jeg🙂 hvordan den merkes i livet ellers hos ham er ikke så viktig men her vises det godt🙂 Jeg kjenner ingen her inne i livet. Å tusen takk 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. juni 2022 #2290 Del Skrevet 25. juni 2022 Eg ligg ute på ryggen i utesofa og ser på svalane💙 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. juni 2022 #2291 Del Skrevet 25. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Eg ligg ute på ryggen i utesofa og ser på svalane💙 Høres nydelig ut 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 25. juni 2022 #2292 Del Skrevet 25. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (23 timer siden): Han er veldig flink! 🌸 Tenker på alle Det er helt riktig @Entern! Omtenksom type! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. juni 2022 #2293 Del Skrevet 25. juni 2022 DundreMilfin skrev (Akkurat nå): Det er helt riktig @Entern! Omtenksom type! Takk☺️😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 26. juni 2022 #2294 Del Skrevet 26. juni 2022 De som bor i Oslo og nå er på ferie går ikke glipp av sommervær ☔️☔️☔️ Men aller helst vil jeg ha sol, og maksimalt 25 grader 😅 Og så kan det pøse ned på natta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juni 2022 #2295 Del Skrevet 26. juni 2022 DundreMilfin skrev (1 minutt siden): De som bor i Oslo og nå er på ferie går ikke glipp av sommervær ☔️☔️☔️ Men aller helst vil jeg ha sol, og maksimalt 25 grader 😅 Og så kan det pøse ned på natta. Høljregner det i Oslo nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 26. juni 2022 #2296 Del Skrevet 26. juni 2022 Entern skrev (10 minutter siden): Høljregner det i Oslo nå? Hadde planer om å snoke meg opp på Plantasjen, kler meg og i det hele tatt - legger jo forsåvidt merke til at det er litt ulmete lysgrått. Står ved utgangsdøra og bare hører plaaaaaaask 🌊🌊🌊. Venter litt, prøver igjen: Plaskolini. Men klarte å få et lite vindu til en rask tur ut, dog føltes Plantasjen for risky ☔️☔️☔️☔️ And the humidity! Dusjer i iskaldt vann ❄️☃️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. juni 2022 #2297 Del Skrevet 26. juni 2022 DundreMilfin skrev (16 minutter siden): De som bor i Oslo og nå er på ferie går ikke glipp av sommervær ☔️☔️☔️ Men aller helst vil jeg ha sol, og maksimalt 25 grader 😅 Og så kan det pøse ned på natta. Bra plan! Skur til morgenkaffen her men ellers supersommer😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. juni 2022 #2298 Del Skrevet 26. juni 2022 DundreMilfin skrev (2 minutter siden): Hadde planer om å snoke meg opp på Plantasjen, kler meg og i det hele tatt - legger jo forsåvidt merke til at det er litt ulmete lysgrått. Står ved utgangsdøra og bare hører plaaaaaaask 🌊🌊🌊. Venter litt, prøver igjen: Plaskolini. Men klarte å få et lite vindu til en rask tur ut, dog føltes Plantasjen for risky ☔️☔️☔️☔️ And the humidity! Dusjer i iskaldt vann ❄️☃️ Oslo høres tropisk og koko ut😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 26. juni 2022 #2299 Del Skrevet 26. juni 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Oslo høres tropisk og koko ut😂 Svetter ihjel 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. juni 2022 #2300 Del Skrevet 26. juni 2022 DundreMilfin skrev (1 minutt siden): Svetter ihjel 😂 Danmark har vind og vår feriebolig har skygge🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå