Gjest lurven Skrevet 8. juni 2022 #1681 Del Skrevet 8. juni 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Er så positiv du😁 Prøver å se det positive i alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juni 2022 #1682 Del Skrevet 8. juni 2022 Jeg glemte å fortelle om park i Gøteborg. Med palmer og tropedrivhus og plener med busker og blomster. Vi gikk i denne. Det var sånn middels spennende. Mann syns det gøyeste ved hele parken, var da jeg fortalte hvordan et Poirot-mysterie ville utspilt seg der. Med omvisning i drivhus for Poirot, mens han stiller spørsmål, finner en mystisk knapp noen har mistet nedi jorden, spør «who has acess to the key mon ami»? Osv. 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juni 2022 #1683 Del Skrevet 8. juni 2022 Meeeen, nå må jeg sove, er på rett kjøl og sånn nå. Natta, that’s all frå meg folks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. juni 2022 #1684 Del Skrevet 9. juni 2022 Har samla mot til trening i 45 min🙈 men NU skjer det! 💪🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. juni 2022 #1685 Del Skrevet 9. juni 2022 Frøkenfryden skrev (21 minutter siden): Har samla mot til trening i 45 min🙈 men NU skjer det! 💪🏻 God økt Fryden! 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. juni 2022 #1686 Del Skrevet 9. juni 2022 Frøkenfryden skrev (23 minutter siden): Har samla mot til trening i 45 min🙈 men NU skjer det! 💪🏻 Flink! 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. juni 2022 #1687 Del Skrevet 9. juni 2022 Entern skrev (55 minutter siden): God økt Fryden! 😀 Kvakkekyllingen skrev (52 minutter siden): Flink! 😀 Takk! Alltid røft å kome i gong og skifta og henta utstyr. Men når eg er på matta og 50 cent køyrer på med kvinnediskriminerande musikk, då glir det av seg sjølv😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. juni 2022 #1688 Del Skrevet 9. juni 2022 Frøkenfryden skrev (28 minutter siden): Takk! Alltid røft å kome i gong og skifta og henta utstyr. Men når eg er på matta og 50 cent køyrer på med kvinnediskriminerande musikk, då glir det av seg sjølv😂 Hehe. Får ekstra motivasjon av 50 centen 😄😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. juni 2022 #1689 Del Skrevet 9. juni 2022 33 min for seint i seng. Skjære styrer på utanfor. Koseleg lyd. Skulle ha gått til jobb i dag 6.30. Orka ikkje. Venta. Drakk meir kaffi. Men i morgon.. ny dag. Til å prøve å gå ut før nokon er oppe omtrent. Fuglane er oppe då. Kanskje får eg gått 6.30. Gjort mykje før resten kjem og alt vaknar der borte. Snart helg🙂 Hotell. Litt plikter, men og pusterom🥰 36 minutt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. juni 2022 #1690 Del Skrevet 9. juni 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): 33 min for seint i seng. Skjære styrer på utanfor. Koseleg lyd. Skulle ha gått til jobb i dag 6.30. Orka ikkje. Venta. Drakk meir kaffi. Men i morgon.. ny dag. Til å prøve å gå ut før nokon er oppe omtrent. Fuglane er oppe då. Kanskje får eg gått 6.30. Gjort mykje før resten kjem og alt vaknar der borte. Snart helg🙂 Hotell. Litt plikter, men og pusterom🥰 36 minutt.. Nå må du legge deg frøken 😀 Jeg er også på overtid 🤫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. juni 2022 #1691 Del Skrevet 10. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (8 timer siden): Nå må du legge deg frøken 😀 Jeg er også på overtid 🤫 Jeg la meg, og tok rolig morgen og bruker litt flexitid🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. juni 2022 #1692 Del Skrevet 10. juni 2022 God morgen @Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. juni 2022 #1693 Del Skrevet 10. juni 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Jeg la meg, og tok rolig morgen og bruker litt flexitid🙃 Herlig 👍 Grei start på dagen ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. juni 2022 #1694 Del Skrevet 10. juni 2022 Entern skrev (8 minutter siden): God morgen @Frøkenfryden Mornings @Entern 😃 Bra morgen? Jeg drikker masse kaffe og har spist egg og øver på å sette kroppen før jobben🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. juni 2022 #1695 Del Skrevet 10. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Herlig 👍 Grei start på dagen ☺️ Jaa! Dumt du ikke føler deg i form.. god bedring! Du burde fått desserten min i kveld i alle fall🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. juni 2022 #1696 Del Skrevet 10. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Mornings @Entern 😃 Bra morgen? Jeg drikker masse kaffe og har spist egg og øver på å sette kroppen før jobben🙃 Bra morgen men stresser ikke med å være tidlig på jobb. Er jo sommertid og fleksitid 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. juni 2022 #1697 Del Skrevet 10. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jaa! Dumt du ikke føler deg i form.. god bedring! Du burde fått desserten min i kveld i alle fall🥹 Takk 😀 Tar den gjerne 😄 Bare forkjøla. Snart frisk som en fisk 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. juni 2022 #1698 Del Skrevet 10. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (16 minutter siden): Takk 😀 Tar den gjerne 😄 Bare forkjøla. Snart frisk som en fisk 😎 Det håper vi! Ta vare på kvakkekropp i dag❤️ Stikke til jobb jeg nå. Regnet er over og fuglene piper😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. juni 2022 #1699 Del Skrevet 10. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Det håper vi! Ta vare på kvakkekropp i dag❤️ Stikke til jobb jeg nå. Regnet er over og fuglene piper😁 Det skal jeg Ha en fin dag på jobb 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. juni 2022 #1700 Del Skrevet 10. juni 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Mornings @Entern 😃 Bra morgen? Jeg drikker masse kaffe og har spist egg og øver på å sette kroppen før jobben🙃 Sette kroppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå