TheHairyToothfairy Skrevet 7. juni 2022 #1641 Del Skrevet 7. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (8 minutter siden): Det er sant I dag ble det Risgrøt fra Fjordland 😁 Får bli noe spennende i morgen. haha, jeg setter en grense ved grøt, det spiser jeg ikke. fruen liker det, dog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. juni 2022 #1642 Del Skrevet 7. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (51 minutter siden): haha, jeg setter en grense ved grøt, det spiser jeg ikke. fruen liker det, dog Jeg synes det er godt av og til 😆 I dag mest fordi det er enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juni 2022 #1643 Del Skrevet 8. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (6 timer siden): Jeg synes det er godt av og til 😆 I dag mest fordi det er enkelt. Enkelt er av og til perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juni 2022 #1644 Del Skrevet 8. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (11 timer siden): haha, jeg setter en grense ved grøt, det spiser jeg ikke. fruen liker det, dog Kvakkekyllingen skrev (11 timer siden): Jeg synes det er godt av og til 😆 I dag mest fordi det er enkelt. Elskar graut❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juni 2022 #1645 Del Skrevet 8. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (23 timer siden): Det blir en dag til. Jaaa jaaa. Ny runde i helga på meg! Poste bilder eller er vi hotelleie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juni 2022 #1646 Del Skrevet 8. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ny runde i helga på meg! Poste bilder eller er vi hotelleie? Jeg innrømmer å se frem til eget kjøkken ja. Der slipper jeg spise sammen med en masse kakklende og ufine franskmenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juni 2022 #1647 Del Skrevet 8. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Jeg innrømmer å se frem til eget kjøkken ja. Der slipper jeg spise sammen med en masse kakklende og ufine franskmenn. Skjønner det. Eget kjøkken her bydde på honningmelon med vaniljeyoughurt. Knekkebrød med ost og skinke, og ett med caffe latte fløtemysspesial og masse fancy kaffe🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juni 2022 #1648 Del Skrevet 8. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Jeg innrømmer å se frem til eget kjøkken ja. Der slipper jeg spise sammen med en masse kakklende og ufine franskmenn. Meeen du svarte ikke, skal Fryden frokostposte kommende helg? Liker å reise beredt skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juni 2022 #1649 Del Skrevet 8. juni 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Meeen du svarte ikke, skal Fryden frokostposte kommende helg? Liker å reise beredt skjønner du. Ja, det synes jeg. Siden jeg skal late meg hjemme så må du ta over stafelipinnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juni 2022 #1650 Del Skrevet 8. juni 2022 Stafelipinnen faktisk. Ordboken min er åpenbart dritings. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juni 2022 #1651 Del Skrevet 8. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Stafelipinnen faktisk. Ordboken min er åpenbart dritings. 😂😂😂 autocorrect❤️ Jeg leste i graviditetstråder her i går om hva man har med på sykehuset, og ler ennå av de som drepte juicen og sjokoladen på barsel😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juni 2022 #1652 Del Skrevet 8. juni 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): 😂😂😂 autocorrect❤️ Jeg leste i graviditetstråder her i går om hva man har med på sykehuset, og ler ennå av de som drepte juicen og sjokoladen på barsel😂 Drepe sjokoladen, gitt. Jeg trodde ikke den måtte slaktes. Der kan man se alt en stakkars bygutt ikke forstår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juni 2022 #1653 Del Skrevet 8. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (21 minutter siden): Drepe sjokoladen, gitt. Jeg trodde ikke den måtte slaktes. Der kan man se alt en stakkars bygutt ikke forstår. Man må slakte den og ta ut all innmaten som man senere lager drops og smågodt av 👨🍳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juni 2022 #1654 Del Skrevet 8. juni 2022 Enterns frokost: ☕️ + 🚬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2022 #1655 Del Skrevet 8. juni 2022 Entern skrev (49 minutter siden): Enterns frokost: ☕️ + 🚬 Kaffe gir energi og vekker deg opp, røyk gjør deg rolig. Perfekt kombo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juni 2022 #1656 Del Skrevet 8. juni 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Kaffe gir energi og vekker deg opp, røyk gjør deg rolig. Perfekt kombo Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2022 #1657 Del Skrevet 8. juni 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Jepp Men vil anbefale litt sunt påfyll gjennom dagen🍑🍆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juni 2022 #1658 Del Skrevet 8. juni 2022 Entern skrev (57 minutter siden): Enterns frokost: ☕️ + 🚬 Aldri rørt noen av delene. Min far mente det gjorde meg til en udugelig lastebilsjåfør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juni 2022 #1659 Del Skrevet 8. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): Aldri rørt noen av delene. Min far mente det gjorde meg til en udugelig lastebilsjåfør. Min far er misfornøyd med at jeg ikke kjører bil, han har kjørt bil siden han var 10. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juni 2022 #1660 Del Skrevet 8. juni 2022 lurven skrev (9 minutter siden): Men vil anbefale litt sunt påfyll gjennom dagen🍑🍆 Blir nok sunn lunsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå