Entern Skrevet 30. mai 2022 #1321 Del Skrevet 30. mai 2022 DundreMilfin skrev (Akkurat nå): Bare lurer på om @Entern har noe å si til sitt forsvar. Stod nettopp på Coop, skulle ha frukt&grønt - ser disse i en hylle og bare «de ser litt kvalmende ut….men jeg må prøve». 🤣 Influencet av KG og Entern! Den med kaffe latte er i alle fall god 😊 Har ikke prøvd den andre 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 30. mai 2022 #1322 Del Skrevet 30. mai 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Den med kaffe latte er i alle fall god 😊 Har ikke prøvd den andre 😜 Det blir review. Jeg har ikke høye forventninger 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. mai 2022 #1323 Del Skrevet 30. mai 2022 DundreMilfin skrev (2 minutter siden): Det blir review. Jeg har ikke høye forventninger 😅 Å nei? 😯 Hvorfor ikke? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 30. mai 2022 #1324 Del Skrevet 30. mai 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Å nei? 😯 Hvorfor ikke? 🤔 Neh, lakris liksom….brunost…. kanskje jeg elsker den 😂 Rapport kommer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. mai 2022 #1325 Del Skrevet 30. mai 2022 DundreMilfin skrev (12 minutter siden): Neh, lakris liksom….brunost…. kanskje jeg elsker den 😂 Rapport kommer! Venter spent! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 30. mai 2022 #1326 Del Skrevet 30. mai 2022 Entern skrev (42 minutter siden): Venter spent! 😄 Ok: Lagde ett rundstykke, en halv med hver smak. Kaffe Latten går, men…..det er jo endel smak. Knallgod ved første bit, så hakket for kraftig for meg. Tror den er veldig god i søtere vaffel. Lakris……altså. Første bit er interessant, men jeg måtte kaste inn håndkleet etter halvparten var spist før pålegget må av 😂 Jeg elsker lakris, men dette ble så mye av alt! Ingen av delene blir gjenkjøp, selv for meg som ELSKER kaffe og lakris 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. mai 2022 #1327 Del Skrevet 30. mai 2022 DundreMilfin skrev (2 minutter siden): Ok: Lagde ett rundstykke, en halv med hver smak. Kaffe Latten går, men…..det er jo endel smak. Knallgod ved første bit, så hakket for kraftig for meg. Tror den er veldig god i søtere vaffel. Lakris……altså. Første bit er interessant, men jeg måtte kaste inn håndkleet etter halvparten var spist før pålegget må av 😂 Jeg elsker lakris, men dette ble så mye av alt! Ingen av delene blir gjenkjøp, selv for meg som ELSKER kaffe og lakris 🤷♀️ Synd det ikke slo an da 😕 De har en med appelsin, en med karamell og en med salt karamell også, vil du prøvde de og? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 30. mai 2022 #1328 Del Skrevet 30. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Synd det ikke slo an da 😕 De har en med appelsin, en med karamell og en med salt karamell også, vil du prøvde de og? 😁 Den med appelsin har jeg mer troa på 😅 Men njæ, appelsin er best med sjokolade spør du meg. Har du smakt de? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. mai 2022 #1329 Del Skrevet 30. mai 2022 DundreMilfin skrev (Akkurat nå): Den med appelsin har jeg mer troa på 😅 Men njæ, appelsin er best med sjokolade spør du meg. Har du smakt de? Nei, litt lysten på den med appelsin da, og den med (vanlig) karamell ☺️ Søt brunost er jo kjempegodt ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. mai 2022 #1330 Del Skrevet 30. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Den med kaffe latte er i alle fall god 😊 Har ikke prøvd den andre 😜 Lakrisen er ikke helt meg. Caffe latten minner litt om hapå😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. mai 2022 #1331 Del Skrevet 30. mai 2022 NÅR ringer Tine og spør om jeg vil være deres IT-gøørl😎? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. mai 2022 #1332 Del Skrevet 30. mai 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Nei, litt lysten på den med appelsin da, og den med (vanlig) karamell ☺️ Søt brunost er jo kjempegodt ☺️ Appelsin og sjokolade.. nooo.. det blir rot😯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. mai 2022 #1333 Del Skrevet 30. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): NÅR ringer Tine og spør om jeg vil være deres IT-gøørl😎? Du blir Tines Jenny Skavlan 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 30. mai 2022 #1334 Del Skrevet 30. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Appelsin og sjokolade.. nooo.. det blir rot😯 Hva? Hallo? Walters mandel med appelsin?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. mai 2022 #1335 Del Skrevet 30. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Appelsin og sjokolade.. nooo.. det blir rot😯 Det er jo så godt sammen? Har du ikke spist sånn påskesjokolade med appelsin? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 30. mai 2022 #1336 Del Skrevet 30. mai 2022 (endret) Entern skrev (5 minutter siden): Det er jo så godt sammen? Har du ikke spist sånn påskesjokolade med appelsin? 🙂 Den er 🥰🥰🥰🥰Men også kaffe latte med sjokoappelsin. Det er nam! Endret 30. mai 2022 av DundreMilfin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. mai 2022 #1337 Del Skrevet 30. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): NÅR ringer Tine og spør om jeg vil være deres IT-gøørl😎? Tror du kan bli tines thøøøøs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. mai 2022 #1338 Del Skrevet 30. mai 2022 Entern skrev (2 timer siden): Det er jo så godt sammen? Har du ikke spist sånn påskesjokolade med appelsin? 🙂 Spist men er mooot. Liker ikke komboen. 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. mai 2022 #1339 Del Skrevet 30. mai 2022 lurven skrev (37 minutter siden): Tror du kan bli tines thøøøøs Haha. Skal kinne smør som man stamper i sånn bøtte i reklamen så klart🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. mai 2022 #1340 Del Skrevet 30. mai 2022 DundreMilfin skrev (2 timer siden): Hva? Hallo? Walters mandel med appelsin?!? Nje ikkje Walters, likar ikkje mykje tull med sjokoladen. Salt og chili og sitrus og sånn. meir sånn plain-girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå