Frøkenfryden Skrevet 24. mai 2022 #1261 Del Skrevet 24. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Ja er det ikke godt????🥰🥰🥰🥰 Dødsgodt. Hadde det på sånn knekkebrød med litt salt i. Wasa 100. Som kjeks jo! Fikk ett. Ville ha 9😂😂😂 måtte bare ha nødmat etter basseng før middag. Basseng altså. Blir så sulten😯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. mai 2022 #1262 Del Skrevet 24. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Dødsgodt. Hadde det på sånn knekkebrød med litt salt i. Wasa 100. Som kjeks jo! Fikk ett. Ville ha 9😂😂😂 måtte bare ha nødmat etter basseng før middag. Basseng altså. Blir så sulten😯 Kjempelenge siden jeg svømte i basseng🙃 Jeg er ølhundenes Frøkenfryden, nå drikker jeg Haandbryggeriets Holy Plum, surøl med plomme. Kostet 143 kr på Gamle Major, VERDT DET🍺😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. mai 2022 #1263 Del Skrevet 24. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Kjempelenge siden jeg svømte i basseng🙃 Jeg er ølhundenes Frøkenfryden, nå drikker jeg Haandbryggeriets Holy Plum, surøl med plomme. Kostet 143 kr på Gamle Major, VERDT DET🍺😀 Hey Hey HEYYY livin tha Frydenlife. 😁 dyr øl på paps også? kos deg😍👍🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. mai 2022 #1264 Del Skrevet 24. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Hey Hey HEYYY livin tha Frydenlife. 😁 dyr øl på paps også? kos deg😍👍🏻 Nei blir nok normal øl på han (og meg) tror jeg 😅 Takk😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #1265 Del Skrevet 28. mai 2022 Good mornings! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. mai 2022 #1266 Del Skrevet 28. mai 2022 Hva har skjedd med Fryden. Hun har ikke skrevet her siden i går, det er ulikt henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #1267 Del Skrevet 28. mai 2022 lurven skrev (17 minutter siden): Hva har skjedd med Fryden. Hun har ikke skrevet her siden i går, det er ulikt henne Enig, savner henne ☹️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. mai 2022 #1268 Del Skrevet 29. mai 2022 Entern skrev (11 timer siden): Enig, savner henne ☹️ Så hun har vært her uten å skrive. Håper hun ikke har blitt utestengt eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. mai 2022 #1269 Del Skrevet 29. mai 2022 lurven skrev (1 time siden): Så hun har vært her uten å skrive. Håper hun ikke har blitt utestengt eller noe sånt Men hvorfor skulle hun bli utestengt!? 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. mai 2022 #1270 Del Skrevet 29. mai 2022 Entern skrev (13 minutter siden): Men hvorfor skulle hun bli utestengt!? 😢 Veit ikke, jeg og hun ble visst rapport for noe fjas, men er vel ikke nok til å utestenge noen det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. mai 2022 #1271 Del Skrevet 29. mai 2022 lurven skrev (9 minutter siden): Veit ikke, jeg og hun ble visst rapport for noe fjas, men er vel ikke nok til å utestenge noen det Håper da virkelig ikke det 😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mai 2022 #1272 Del Skrevet 29. mai 2022 Man skal da kunne fjase med godt humør her og regne med at det er greit. Kom frem, kom frem, frøken! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. mai 2022 #1273 Del Skrevet 29. mai 2022 Får håpe hun bare har vært opptatt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mai 2022 #1274 Del Skrevet 29. mai 2022 lurven skrev (3 timer siden): Får håpe hun bare har vært opptatt da Hei sveis! Jeg måtte øve litt på å gi faen! 😂 Og spise 8853999 kalorier i Moss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mai 2022 #1275 Del Skrevet 29. mai 2022 Entern skrev (18 timer siden): Enig, savner henne ☹️ Hei Entern! Så hyggelig sagt. Savnet dere også! Så klart Tilbake nå! 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mai 2022 #1276 Del Skrevet 29. mai 2022 lurven skrev (3 timer siden): Veit ikke, jeg og hun ble visst rapport for noe fjas, men er vel ikke nok til å utestenge noen det Neida ingen irettesatte meg på moderatorvis. Jeg hadde jo ikke bedt noen sende bilde av kroppsdeler en gang😂 Syns det var litt overreagering også.. da jeg etterstreber å være noe positivt her inne i hovedsak. Så man kan nå være litt raus Men nå er freddan lenge siden. Så vi driter i det! 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mai 2022 #1277 Del Skrevet 29. mai 2022 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Man skal da kunne fjase med godt humør her og regne med at det er greit. Kom frem, kom frem, frøken! Hei Hoppe! Jeg er kommer frem😃 Hyggelige ord overalt her! Jeg må koke litt suppe nå. Men skal svare dere fine folka etter hvert, ikke noe langt forsvinningsnummer nå. Lover! 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. mai 2022 #1278 Del Skrevet 29. mai 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Hei Entern! Så hyggelig sagt. Savnet dere også! Så klart Tilbake nå! 👍 Så koselig å se deg igjen 😊😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mai 2022 #1279 Del Skrevet 29. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Så koselig å se deg igjen 😊😊😊 Lige måde!! Jeg må koke suppe nå men hopper inn igjen før dere aner det! Har du hatt den fint med faren din? 😀 noe av det jeg har drevet med i helga er dette forresten😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. mai 2022 #1280 Del Skrevet 29. mai 2022 Frøkenfryden skrev (26 minutter siden): Hei sveis! Jeg måtte øve litt på å gi faen! 😂 Og spise 8853999 kalorier i Moss Aha. Bra du klarte å gi f. I oss 😁 Men vi ble jo såklart bekymret😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå