Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #1201 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Den må jeg bli ferdig med snart! Kanskje i dag, mens Mann mekker middag😀 men må nok øve også.. ikke på jobb i dag da! Det er mest fordi jeg har vondt da og ikke økte grensesettingsferdigheter🤣 Ja du må minne deg selv på å øve. Jeg har ikke lest bok, men prøver å gi litt mer f. Bekymre meg mindre og sånn. Men må minne meg selv på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #1202 Del Skrevet 22. mai 2022 lurven skrev (36 minutter siden): Ja du må minne deg selv på å øve. Jeg har ikke lest bok, men prøver å gi litt mer f. Bekymre meg mindre og sånn. Men må minne meg selv på det Det høres lurt ut! 🙂 ser for meg at å ha barn gir litt bekymringer, hos alle. Men sikkert andre ting i livet ditt også. Egentlig er boken ganske kul. Den sier at livet er fullt av lidelse og kjiphet så det gjelder å sikte seg inn på lidelse som er verdt det og sånn, ikke rømme fra alt. Og ikke prøve så jævlig å være bedre enn snittet hele tiden. Ja litt om bok i veldig korte trekk. Men han skriver litt fjasete og lurvete, tror du ville likt ham. Skal trene litt og så lese på veranda mens mann lager fancy mat😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #1203 Del Skrevet 22. mai 2022 Dere vil ha ferierapporter her i tråden min fra ferien min snart, ikke sant?😃👍🏻🤠🥂👙🏖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #1204 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Dere vil ha ferierapporter her i tråden min fra ferien min snart, ikke sant?😃👍🏻🤠🥂👙🏖 Skal du på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #1205 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Det høres lurt ut! 🙂 ser for meg at å ha barn gir litt bekymringer, hos alle. Men sikkert andre ting i livet ditt også. Egentlig er boken ganske kul. Den sier at livet er fullt av lidelse og kjiphet så det gjelder å sikte seg inn på lidelse som er verdt det og sånn, ikke rømme fra alt. Og ikke prøve så jævlig å være bedre enn snittet hele tiden. Ja litt om bok i veldig korte trekk. Men han skriver litt fjasete og lurvete, tror du ville likt ham. Skal trene litt og så lese på veranda mens mann lager fancy mat😄 Ble ikke noe særlig mer bekymra etter at jeg fikk barn egentlig, fjas og lurv liker jeg😁 Hva er på menyen i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #1206 Del Skrevet 22. mai 2022 lurven skrev (10 minutter siden): Skal du på ferie 24.juni. Jeg bare prepper dere👌😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #1207 Del Skrevet 22. mai 2022 lurven skrev (9 minutter siden): Ble ikke noe særlig mer bekymra etter at jeg fikk barn egentlig, fjas og lurv liker jeg😁 Hva er på menyen i kveld? Jeg fikk pannestekt flaskegresskar og søtpotetfalaffel og baconrisotto oppi en stekt portobellsopp. Mann tar middagsoppdrag veldig seriøst! ☺️ Bra det ikke økte belymringer, syns mange sier det, og at de blir mer opptatt av å ikke ta risiko på egen vegne og sånn også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #1208 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): 24.juni. Jeg bare prepper dere👌😆 Tøcksfors? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #1209 Del Skrevet 22. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Tøcksfors? Haha nei Danmark! 😀👌 Svømme og lese krim og spise og drikke😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #1210 Del Skrevet 22. mai 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Tøcksfors? Jeg trenger ramløsa og kvarg.. Gøteborg i pinsen men neppe shoppings da🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #1211 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Jeg fikk pannestekt flaskegresskar og søtpotetfalaffel og baconrisotto oppi en stekt portobellsopp. Mann tar middagsoppdrag veldig seriøst! ☺️ Bra det ikke økte belymringer, syns mange sier det, og at de blir mer opptatt av å ikke ta risiko på egen vegne og sånn også. Frantzen er bra azza.💓 Eneste gangen jeg droppa risiko som jeg kan huske, er at jeg droppet å gå i mellom på et par slåsskamper som har skjedd foran meg når jeg har hatt med sønnen min. Men egentlig så er det å bryte opp slåsskamper som regel ganske ufarlig, har aldri fått juling når jeg har gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #1212 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg trenger ramløsa og kvarg.. Gøteborg i pinsen men neppe shoppings da🙄 Var i tøcksfors i går jeg. Så ikke noe kvarg. Billigere mat i Gøteborg enn i tøcksfors da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #1213 Del Skrevet 22. mai 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Haha nei Danmark! 😀👌 Svømme og lese krim og spise og drikke😎 Husk å spørre etter bolle i butikken😁 Endret 22. mai 2022 av lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #1214 Del Skrevet 22. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Var i tøcksfors i går jeg. Så ikke noe kvarg. Billigere mat i Gøteborg enn i tøcksfors da Fullt av kvarg der! Du må ha sett i feil kjøleskap. Fikk du mat på cafeen i senteret da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. mai 2022 #1215 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Dere vil ha ferierapporter her i tråden min fra ferien min snart, ikke sant?😃👍🏻🤠🥂👙🏖 JA DET VIL VI!!😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #1216 Del Skrevet 22. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): JA DET VIL VI!!😃 Caps lock og skriftstørrelse typ 29 !! Takk, da vet jeg du virkelig mener det! 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. mai 2022 #1217 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Caps lock og skriftstørrelse typ 29 !! Takk, da vet jeg du virkelig mener det! 😃 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #1218 Del Skrevet 22. mai 2022 Entern skrev (3 minutter siden): 👍 Da skal dere få bli med på hvor deilig det er å være norsk i Danmark☺️👌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. mai 2022 #1219 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Da skal dere få bli med på hvor deilig det er å være norsk i Danmark☺️👌 Det gleder vi oss masse til 😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #1220 Del Skrevet 22. mai 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Det gleder vi oss masse til 😊👍 Så bra! Men husk.. som jeg pleier si til Mann.. jeg blir ikke interessert i arkitektur og historie bare fordi jeg er i utlandet😂 så mulig det kun blir moderat spennende.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå