Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #881 Del Skrevet 12. mai 2022 Entern skrev (6 timer siden): Da begynner hun bare å danse rundt i buret 😂😂😂 Til 50 cents candy shop😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. mai 2022 #882 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Til 50 cents candy shop😂 Jepp🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #883 Del Skrevet 12. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Jepp🤣🤣🤣🤣 Ble så inspirert av meg selv at jeg hørte på den nå mens jeg fiksa kaffe, men havnet på en sensurert versjon. Da ble det i grunnen instrumentalversjon😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. mai 2022 #884 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ble så inspirert av meg selv at jeg hørte på den nå mens jeg fiksa kaffe, men havnet på en sensurert versjon. Da ble det i grunnen instrumentalversjon😂😂😂 Det måtte det vel nesten bli 🤣🤣🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. mai 2022 #885 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Er den sangen den norske versjonen av Lil’ Waynes Lollipop? 🤪 Jepp! 🙈 Men nå skal hun på jobb så vi slipper henne en stund 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #886 Del Skrevet 12. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (8 timer siden): Jepp! 🙈 Men nå skal hun på jobb så vi slipper henne en stund 😆 «Jobb» 🙃😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. mai 2022 #887 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (16 minutter siden): «Jobb» 🙃😂 Hun har faktisk en ordentlig jobb. Ikke så mange som tror det. Men hun jobber på Coopen. Der har hun litt av hvert å henge fingrene i 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #888 Del Skrevet 12. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Hun har faktisk en ordentlig jobb. Ikke så mange som tror det. Men hun jobber på Coopen. Der har hun litt av hvert å henge fingrene i 😆 Liker å rydde melonene i frukt og grønten🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. mai 2022 #889 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Liker å rydde melonene i frukt og grønten🤪 Det er nok favorittplassen ja. Ser henne ofte der 😁 Melon er ikke min favoritt så jeg sier hun bare må leke seg. Eller jeg mener, arbeide med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #890 Del Skrevet 12. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Det er nok favorittplassen ja. Ser henne ofte der 😁 Melon er ikke min favoritt så jeg sier hun bare må leke seg. Eller jeg mener, arbeide med dem. Workin them melons, yeaaah. nei nå må jeg skjerpe meg.. se dagsnytt 18 og steke pølse og bli smart😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. mai 2022 #891 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Workin them melons, yeaaah. nei nå må jeg skjerpe meg.. se dagsnytt 18 og steke pølse og bli smart😬 Hvaa? Blir man smart av å spise pølse? 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #892 Del Skrevet 12. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Hvaa? Blir man smart av å spise pølse? 🤣 Pølse og Espen Aas. Mann er borte😂😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. mai 2022 #893 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Pølse og Espen Aas. Mann er borte😂😂😂😂 Uuh, ja han er vel en crush 😂 Kos deg med pølsa til Espen 🙈 Nei, pølser OG Espen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #894 Del Skrevet 12. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Hun har faktisk en ordentlig jobb. Ikke så mange som tror det. Men hun jobber på Coopen. Der har hun litt av hvert å henge fingrene i 😆 Trodde hun jobbet som @Fløffer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #895 Del Skrevet 12. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Uuh, ja han er vel en crush 😂 Kos deg med pølsa til Espen 🙈 Nei, pølser OG Espen. TøseTherese har tatt over kroppen din😯😯😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #896 Del Skrevet 12. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Hvaa? Blir man smart av å spise pølse? 🤣 Ja dette gjelder også mannepølser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. mai 2022 #897 Del Skrevet 12. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Trodde hun jobbet som @Fløffer Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. mai 2022 #898 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): TøseTherese har tatt over kroppen din😯😯😯 Ja 😮 Som en ond demon. Skal jage henne ut 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #899 Del Skrevet 12. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Uuh, ja han er vel en crush 😂 Kos deg med pølsa til Espen 🙈 Nei, pølser OG Espen. Han ville neppe latt meg gå med smultringpysjen min og steke pølse. Måtte tatt på drakt og snakka politikk over dyr vin😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. mai 2022 #900 Del Skrevet 12. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja dette gjelder også mannepølser Ååå. Vet ikke om det er et godt tegn at samboer elsker pølser ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå